Lite jobb mitt i ledigheten

En dag som denna när inga möten stör gäller fokus på att ta fram underlag till en utbildning som ska hållas till hösten så detta är endast en kort paus i skrivandet för att säga hej till er alla. Ni som fortfarande är lediga hoppas jag har bättre väder än det Gävle bjuder på idag och ni som jobbar som jag hoppas jag får en lugn bra dag på jobbet. 
 
Nu lär jag återgå till skrivande och idérikedom men lämnar er med två vyer en kuststad som Gävle ibland bjuder på.
 
#1 - - Polly Svensson:

Vilka fina bilder. Hoppas du får en bra dag. Kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#2 - - Heléna:

Så fina bilder! Hoppas du får en fin dag härliga Kattis :D Jag är hemma och kurerar min luftrörskatarr som inte vill släppa taget :( Blir jag inte bättre till imorgon får jag söka till jourvårdcentralen för jag har varit hemma från jobbet i en vecka idag :( Kramar <3

#3 - - Annette:

Kika gärna in på min blogg och kolla in mina bilder från semestern (Kom hem i natt) :D

#4 - - Netti Starby:

Härliga bilder och jag har inte heller något vidare väder idag! :-D Kramis

#5 - - Linnéa:

Jodå, denna lediga måndag strålar solen, men svinkallt ute. Tar det ganska lugnt jag och valpen :-()

Svar: Låter härligt!☺
Kattis

#6 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Härlig vy 😍

#7 - - Sabina, mamma vid 15 och nu 3 barns mamma!:

Sv; jo, jag har funderat en del på det och inte riktigt kommit fram till något helt fastslaget än liksom. Jag skulle vilja säga att det började tidigare än för några år sedan men det eskalerade nog mest då under min tid i ett väldigt destruktivt förhållande där jag dagligen blev både psykiskt och fysiskt misshandlad under 6 års tid.

#8 - - LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Här i Karlstad är det fint väder idag. :)

#9 - - Amanda:

Wow vilka underbara bilder<3

Svar: Tackar!😀
Kattis

#10 - - Linda:

Men wow vilka rogivande bilder!

Svar: Kul att du tycker det!☺
Kattis

#11 - - Norahsmamma:

Fina bilder och hoppas att du får en fin dag:)

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#12 - - :

Behöver du en ny fondation? Jag tävlar nämligen ut en Fit Me! fondation till en vinnare som dras vid midnatt (00:00!) In och tävla på min blogg vetja! kramis / Felicia

www.xolizzie.blogg.se

#13 - - åsa i åsele:

För två år sedan... sommaren 2015, var vi i Gävle,
toppenväder, då när vi checkade in på campingen så var det vår första sommardag med sol å värme, underbart.
Detta var i slutet av juli och hos oss i Åsele hade det typ varit regn, regn å kyligt hela sommaren.

Vi har varit i Gävle även tidigare,
första gången var väl typ 2008,
även då sommarskönt med sol å värme :)

Så jag tror ju att vädret i Gävle alltid är soligt å varmt :)

#14 - - Louise:

Hoppas du fick en bra arbetsdag och bilderna är extremt fina! :)

#15 - - Bella:

Haha, nä, tyvärr inget bättre väder för min del ;)

#16 - - Jennifer Queen:

Fina bilder :)

Svar: Tackar!
Kattis

#17 - - Sussi:

Vilka härliga bilder :)
Jag fick äran att vara ledig idag men imorgon åker jag på att jobba. Kvällspasset dessutom :(
Hoppas du har en ledig dag på nationaldagen

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - Znogge:

Hoppas det blev en behaglig arbetsro och att kreativiteten flödade :D

Kram

#19 - - Veiken:

Just idag har vi haft sol och blå himmel. Just nu kommer en del stygga moln. Den som lever får se vad som finns i dom!
Ha en fin 6 juni!

#20 - - MALIN:

Det känns så konstigt att vara ledig två dagar, jobba en och sen vara ledig en. Haha :) Kram

#21 - - Gabriella :

Åh så synd med tråkigt väder!!

#22 - - Linda:

Idag var det hyffsat lugnt på jobbet, utbildning hela onsdagen. Ja o sen är snart veckan slut,haha!
Svar: Ja helt underbart, nu njuter vi bara! Ja där kommer vi vara så fort tillfälle ges..så nu hoppas vi på en bra sommar ;) Mingel, bubbel & babbel är ju optimalt därbak!

#23 - - Days by Johanna:

Spännande och plocka fram till en utbildning =) Hoppas det gick bra. vi har haft fint väder idag =)

Svar: Det gick rätt bra, fick till en praktisk övning till utbildningen som jag tror blir bra komplement till teorin!😀
Kattis

#24 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Lycka till med skrivandet! :D

Svar: Tackar, det gick rätt så bra!☺
Kattis

#25 - - NICOLE:

Så fina bilder :) Härligt för de som var lediga idag :D

#26 - - Linda:

Svar: Ja galet skoj faktiskt då man stått och stampat på samma ställe ett tag, så denna pepp behövdes! Roligt att du gillade det, men också så du skriver jag har nog svårt att nischa mig gillar att skriva av mig kring mina åsikter om ditten & datten samt alla fantastiska resor! Så det kommer jag inte sluta med;) Så no till nisch med andra ord,hehe. Ja gör det och hojta till vettja!

#27 - - Annie:

Jättefina bilder! :)
Hoppas du haft en bra dag :)
Jag har arbetstränat på em/kvällen, så nu blir det lite tv och slappa ;)

Kramar!

#28 - - Erika:

Det har varit väldigt blandat väder idag.. både soligt och regnigt minsann :P

#29 - - Henrik Olsson - Föreläsning:

Man är fortfarande ledig, men tyvärr är inte vädret direkt inbjudande. Regn om vart annat, men samtidigt är det ju bra med tanke på den låga grundvattennivån!

#30 - - Sara Ekman:

Rätt grått o trist väder här också idag :/

#31 - - Anita:

Så fint :D

Svar; jag vill Åka till KretaOmrådet.... Rethymnon funderar jag på mer å mer :)

#32 - - Denise:

Saknar så mycket att bo vid havet <3

Svar: Kan förstå det!☺
Kattis

#33 - - marianne cargus:

Lite trist att jobba en klämdag, men hoppas det gick bra. Vädret hos mej var som och blåsigt...men på dej regnade det om jag inte har fel?!

Jag tror uttrycket "virrig höba" stämmer bra...de lärde sej nog inte att ljudet från högtryckstvätten betyder blött hem..med tanke på hur envisa vissa var... men nu har de kontrollerat och godkännt städningen..haha.

Kram

#34 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Fint! Gävle är en stad jag aldrig har besökt. Hopasp allt är bra. Kram

#35 - - ullie:

gävle har samma tråkiga väder som hos mej idag fattas bara regnet annars är det som innan suck vart tog sommaren vägen ??
Tack goaste du o ja önskar en mysig sovmorgon i morg love it!! kramar

#36 - - J:

Fina bilder!!

Svar: Tackar!
Kattis

#37 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Låter härligt :). Jag gillar Gävle, hoppas det blir någon resa dit i sommar igen :)

Svar: Ja det är en fin stad!☺
Kattis