Majfavoriter från Instagram

Så vart är det störst chans att träffa på svenskar utanför Sverige under denna långhelg? Det är så klart London som står för de flesta bokningar denna populära weekendhelg, något som bl.a. Znogge hade stenkoll på. Hos mig är det helledig dag som gäller med en "det som händer, det händer"-attityd så det återstår helt enkelt att se vad som händer i detta hushåll. Så under tiden jag funderar på det så passar jag på att göra en återblick på mitt instakonto @stellaefoto för maj månad och nedan får ni se de sex mest gillade bilderna som vanligt.
 
Strandpromenaden i Gythio, Peloponnesos, Grekland
 
Kvällsutsikt över staden Petra på ön Lesvos, Grekland
 
Ett sött hus i staden Kokkari på ön Samos, Grekland
 
Utsikt från vår balkong i staden Samos stad på ön Samos, Grekland
 
Markusplatsen i Venedig, Italien
 
St. Peterskyrkan i Vaticanstaten, Rom, Italien
 
Alla är härliga platser att drömma sig tillbaka till, vilken av dem skulle du helst vilja besöka just idag?
36 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Foto, Grekland, Instagram, Italien, Lesvos, Peloponnesos, Resa, Rom, Samos, Venedig
#1 - - FREEDOMtravel:

Rom vill jag gärna besöka! Tror att vi kommer dit i höst när vi ska på Medelhavskryssning :)

#2 - - marianne cargus:

Venedig har jag besökt för nästan 20 år sedan, dit skulle jag vilja åka igen, strandpromenaden på första fotot skulle jag gärna gå på, så det blev svårt att välja....

Sv; De tidiga morgnarna är lite självvalda, vi träffades vid 7, 7.30 eller 8, men jag väljer alltid en lång stund till frukost....
Naturen på Öland är speciell med sitt Alvar och precis som du säger, bara att få vara här och njuta av den ger stor behållning.

Jag har varit i Portugal, Lissabon är en otroligt vacker stad, något jag gillade var de små kioskerna, eller vad jag ska kalla de för, där man kunde köpa ett litet glas portvin, eller att åka spårvagn upp till portvinskällaren där man kunde slå sej ner i en fluffig fåtölj och välja mellan olika sorters portvin i fina glas...
Vi åkte utanför lissabon också längs kusten....underbart!

Önskar dej en fin långhelg,
Kram

#3 - - MALIN:

Vilka underbara bilder! Älskar Grekland! Kram

Svar: Tackar!:D
Kattis

#4 - - elin:

Härliga och fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#5 - - Sara Ekman:

så fina bilder! :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#6 - - Bella:

Härliga bilder!

Svar: Tackar!😀
Kattis

#7 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Det där med London hade jag ingen aning om :)

#8 - - Ida:

Åh vad mycket fina bilder! Kram

Svar: Tackar såå mycket!:D
Kattis

#9 - - Znogge:

Underbara bilder var och en på sitt sätt! Eftersom Parga och Puerto de Sòller redan är inbokat så skulle jag gärna återse Rom. En fantastisk stad och min favorit så här långt!

Kram och trevlig pingstafton!

#10 - - Hanna:

Åh underbart är de :D

#11 - - NICOLE:

Finns såå sjukt fina ställen här i världen alltså =)

Svar: Verkligen!:D
Kattis

#12 - - Heléna:

Så härliga bilder! Jag skulle absolut hamna på Samos idag <3 Sitta i solen med en massa blommor omkring mig :D Hoppas du får en riktigt fin lördag härliga Kattis <3 Kramar <3

Svar: Tackar! Jag hade lätt hamnat i stolen brevid dig på Samos!;)
Kattis

#13 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Fattar inte varför jag inte lagt till dig på instagram. Men ska göra det nu ♡ Fina bilder!

Svar: Tackar!😀
Kattis

#14 - - LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Åh så himla härliga och vackra bilder! Vill bara resa nuuuu när jag ser dem 😍

Svar: Tackar!☺
Kattis

#15 - - Netti Starby:

Vilka härliga bilder från din Instagram! :-D Kramis

Svar: Tackar!:D
Kattis

#16 - - åsa i åsele:

Jag skulle gärna vakna upp i Grekland, ett trevligt hotell å god frukost för att sedan bara vara :)

Gillar verkligen Dina bilder, Du är duktig med kameran.

Ifall jag nu helt fritt kunde välja att åka i väg utan tanke på mitt mående så skulle jag gärna vilja besöka Österrike och gärna återvända till Berlin/Tyskland :)

#17 - - Annie:

Jättefina och vackra bilder! :)

Sv: Ja verkligen .. så trist att inte kunna träna :/ ;)
Vad har hänt med ryggen din?

Kramar

#18 - - Linnéa:

Åh, måste följa dig på insta helt klart :)

Svar: Ja gör det, jag följer tillbaka!☺
Kattis

#19 - - Days by Johanna:

Så fina bilder!

Ja det har varit så kul, börjar redan längta till nästa utmaning! haha

#20 - - Amanda:

Sådana underbara bilder!! Jag skulle så vilja besöka Rom har aldrig varit där och verkar som en helt underbar stad <3

Svar: Tackar så mycket!😀
Kattis

#21 - - Louise:

Jättefina bilder! :D

sv: Jag kan äta ägg men tycker inte att de är så gott dock :O Annars äter jag väldigt lite animaliska grejer. Fisk funkar ibland med :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Natalia:

Jättefina bilder!

Svar: Tackar!:D
Kattis

#23 - - elin:

Så fina och härliga bilder!<3

Svar: Tackar!:)
Kattis

#24 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Många härliga bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#25 - - CAICAIS:

åh så fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#26 - - Gabriella :

Såå fina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#27 - - Anita:

Så fina bilder :D

Svar: Tackar!😀
Kattis

#28 - - Carolina Thoor:

Som vanligt super fina bilder. Avis hihi ^^,

Sv; ja, det gjorde det verkligen. En hel del positiva saker ändå :)
Ja, det är alltid kul att se tillbaka på månaderna/åren via dessa inlägg :D

#29 - - Jennifer Queen:

Jätte fina bilder :D

Svar: Tackar!😀
Kattis

#30 - - Jessica Högberg:

Jättefina bilder. Idag skulle jag välja Grekland

Svar: Tackar!☺
Kattis

#31 - - ullie:

sååånt behöver ja drömma mej till guuud så fina platser o bilder !!
Tack finaste du för gulliga kommentarer kram

#32 - - Erika:

Såå fint! Jag skulle vilja åka till Santorini någon gång :)

#33 - - Julia Persson:

Va fina bilder ;)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#34 - - Linda:

Åh så fina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#35 - - Sabina, mamma till 3:

Åh vilka härliga bilder! :O Jag vill lämna trista Sverige NU! haha

Svar: Tackar!:)
Kattis

#36 - - Matilda Berlin:

Verkligen såååå fina bilder!!! Helt fantastiska <3

Svar: Tackar!:D
Kattis