Vinnaren är...

 
Stort grattis till Gabriella som hade full koll på att Karpathos är beläget mellan Kreta och Rhodos i det Egeiska havet! Nu vill jag att du skickar över dina adressuppgifter till [email protected] så jag vet vart jag ska skicka vinsten när jag är hemma i Sverige igen. Tidigare vinster i souvenirtävlingar här har varit:
 
1. Lavendeltvålar från Cannes 2. Salt- och pepparkar från Palma 3. Fat från Barcelona 4. Uggleskulptur från Parga
 
Som vanligt var inte vinnaren, Gabriella, den enda som kunde rätt svar utan dessa härliga läsare har genom sina svar vunnit en länkning: Beabus, Madeleine, Znogge, Sussi, Ullie, Veiken, Marianne, Carolina, Linda och Malin. Bra gissat till er alla.
 
 
 
 
#1 - - MALIN:

Vad roligt att hon (vi) vann! Kram

#2 - - Netti Starby:

Stort grattis till Gabriella! :-D Kramis

#3 - - Amanda:

Grattis :)

#4 - - Boel:

Grattis!

#5 - - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Grattis till vinnaren! :)

#6 - - znogge:

Stort grattis till vinnaren och trevlig söndag önskar jag dig. Eller söndagskväll kanske passar bättre ;-)

Kram

#7 - - Bella:

Så roligt, grattis till henne!

#8 - - elin:

Hoppas du haft en toppen bra dag finis!<3

#9 - - hellstromellinor.blogg.se:

Grattis till henne :-)

#10 - - Annie:

Grattis till henne :)

Sv: Tack :)
Min söndag har fortsatt ganska bra ;)

Hoppas din söndag är bra<3

Kram

#11 - - Louise:

Grattis till dom :D

#12 - - Gabriella :

Åh såå roligt, tusen tack!! <33 jag har skickat dig ett mail :D

Svar: Yes, mailet har kommit fram!:D
Kattis

#13 - - Days by Johanna:

Spännande och se vad som får följa med hem denna gången!

Skönt jag inte är ensam om och inte gilla Håkan

#14 - - Heléna:

Stort Grattis till Gabriella! Min fina vinst används flitigt här hemma :D Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på denna söndagskväll fina Kattis <3 Kramar <3

#15 - - Henrik Olsson - Föreläsning:

Grattis till henne :)

#16 - - Anita:

Kul! :D

#17 - - Julia Persson:

Grattis till vinnarna ;)

#18 - - Emilia:

Grattis!! :D

#19 - - Natalia:

Strot grattis till vinnaren :D

#20 - - Carolina Thoor:

Grattis till henne :D

Sv; kul att du gillade inlägget! Ja, jag tänkte att det var en så pass intressant kommentar och andra är ju också sugna på att veta om mitt arbetsliv ibland, så aldrig dumt att skriva inlägg ibland :D

#21 - - ullie:

hihih ja tack o grattis gabriella

fin måndag raring kramar

#22 - - Erika:

Vad roligt att få se de tidigare vinsterna :)

#23 - - Amanda:

Så roligt inlägg!! :)

#24 - - Linda:

Woop woop, congrats!