Februarifavoriter från Instagram

Gårdagen började rätt förvirrat eftersom jag sovit väldigt lite och totalt glömt bort att förbereda inför frukost som jag brukar göra. Med andra ord stod jag som ett vilset fån i köket en stund innan jag vaknade till och fick lite fart. Dagen flöt sedan på rätt behagligt och jag hann med både en lunchpromenad och en kortare promenad efter jobbet i solen innan det bar av på 9 års kalas. Behöver jag säga att resten av kvällen spenderades pendlandes mellan sockerrus och sockerkrash? Hur började din vecka?
 
Jag vet att vi redan är halvvägs igenom mars månad men glömde faktiskt bort att lägga upp dessa tidigare, ni vet väl att jag finns på @stellaefoto? Vilken är din favorit från februari?
 
Parthenon i Aten
 
Stranden i Palma med La Seu i bakgrunden
 
Torrent de sa Riera i Palma
 
Hamnen i Chania, Kreta
 
Bilfärd genom Peloponnesos
 
Palma de Mallorca
 
Can Forteza Rey i Palma
30 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Aten, Foto, Instagram, Kreta, Palma, Peloponnesos, Resa, Sevärdheter, Vardag
#1 - - Znogge:

Jag har svårt att välja faktiskt för alla bilder är liksom vackra var och en på sitt sätt! Men det blir nog Peloponnesos!

God morgon och god tisdag!

#2 - - Emma :

Så himla härliga bilder

Svar: Tackar!☺
Kattis

#3 - - Frida:

Ja verkligen :)
hahaha kan tänka mig att det blev mycket socker :P
Härliga bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#4 - - Liene Svärd:

Gillar den tredje bilden mest tror jag :)

#5 - - marianne:

För mej var det ett lätt val, stranden i Palma!

Jag kan känna igen det där när det blir stillestånd i tankarna efter att rutinerna ruckas...det blir helt tomt och man blir handlingsförlamad...eller är det inte så för dej?
Jobbigt om du behövde stressa sen för att hinna....men härligt med lunchpromenad.

kram

#6 - - Jasmine:

Härlig start du fick på veckan - kul att du delar med dig!

Bilden från Can Forteza Rey i Palma är ljuvlig.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

#7 - - Peter:

Fina bilder :-)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#8 - - Hanna:

Ja jag vill gärna testa glassen och sen se hur den verkligen smakar men de låter Nice :D

#9 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Parthenon i Aten var verkligen vacker :)

Svar:
Kattis

#10 - - Annie:

Mina favoriter är de 2 nedersta bilderna, super fina! .)

Sv: Då vet jag ungefär var det ligger ;)
Vi har tidigare bott inne i Gävle också-innan vi flyttade till huset :)

Kramar :)

#11 - - Bella:

Underbara bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#12 - - Julia Persson:

Så vackra bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#13 - - Biggeros:

Otroligt vilket bildarkiv på fina foton!!

Svar: 😀 Tackar!
Kattis

#14 - - elin:

Sv: Men åh så skönt! Hoppas du får en fortsatt bra kväll :)

#15 - - Natalia:

Underbara bilder :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#16 - - Ida:

Gud vad mycket snygga bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#17 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Underbara bilder som bara får en att vilja åka bort <3

Svar: Härligt att höra!😊
Kattis

#18 - - Days by Johanna:

Så härliga bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#19 - - åsa i åsele:

Bilden på Can Forteza Rey i Palma är nog min favorit tätt följd av Bilfärd genom Peloponnesos :) mycket fina bilder.

Då min mobil just nu är död så kan jag icke lägga till Dig på insta ;-) jag "heter" naltabblovers ifall Du vill följa mig :)

#20 - - ullie:

men oj oj jodå sockerrus blir det ofta här efter att typ ha halvdött av brist innan ha ha dumt blodsocker har ja
Fin kväll söta du kramar

#21 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Gabriella :

Såå fina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#23 - - NICOLE:

Så många fina ju :)

Svar:
Kattis

#24 - - Mattias:

Helt underbart!

Svar: Tackar!
Kattis

#25 - - Linda:

Åh underbarabilder, nu längtar man till värmen IGEN, som man alltid tenderar att göra av ngn anledning! Taggar snart för Milano!
Svar: Haha ja denna gången var det för mkt godis, att man aldrig är nöjd *asg* Tur man har en 6-åring här hemma som får lite lördagsgodis ibland;)

#26 - - Linnéa:

Wow, vilka bilder <3

Svar: 😀
Kattis

#27 - - Amanda:

Åh wow vilka härliga bilder! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#28 - - Heléna:

Torrent de sa Riera i Palma är min favorit :D Jag har haft en jättebra start på veckan och njuter av alla härliga vårtecken som ökar för var dag som går :D Hoppas du får en fin fortsättning på veckan :D Kramar fina du <3

#29 - - Angelica:

Ååh, får värsta resefebern ju!

Svar: 😀
Kattis

#30 - - Ellen Gräntz:

Vilka härliga bilder! Gillar den från Kreta, så härligt klarblå på något sätt :)

Svar: Tackar!:)
Kattis