Ny färgsättning

Ni har sett vyerna förut men inte riktigt i denna färgsättning kanske. Isen ligger kvar här i inre fjärden men den är inte tjock så kommande veckas plugrader bör ordna upp det. Min arbetsvecka avslutades med lite utbildning i ett projektplaneringsverktyg och min redan trötta hjärna var till följd av det sopslut när jag kom hem igår. Att få komma ut en kort sväng, andas frisk luft, lyssna på naturen, njuta av dagens sista solljus och allt detta med kameran i hand var därför bästa botemedlet på det!:)
 
Så lördag idag och träningen är sedan ett tag tillbaka avklarad, lika så lunchen. Resten av eftermiddagen ägnas helt enkelt till uppladdning inför kvällens middag i goda vänners sällskap. Hur ser din plan ut?
 
 
35 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Foto, Gävle, Hav, Helg, Solnedgång, Vinter
#1 - - Erika:

Så vackert, gillar sådana här bilder :)

Svar: Härligt!😀
Kattis

#2 - - Natalia:

Gud så fina bilder :D

Svar: Tackar!😀
Kattis

#3 - - Ida:

Åh vad fint!!

#4 - - åsa i åsele:

Såå fina bilder,
var i landet bor Du - eller vet jag det? Nä kommer inte ihåg ;-)

Utan kamera blir det väldigt sällan nån promenad för mig,
ja jag går ju i princip inte ut på promenad utan hund & kamera :)

Strax ska jag skjutsa Elin på bio, jag tycker hon är för gammal för filmen men hon vill å jo men visst, då blir det så :)

Svar: Tackar! Jag bor i Gävle!☺
Kattis

#5 - - Julia Persson:

Så vackra bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#6 - - Netti Starby:

Vad härligt det ser ut och det är verkligen underbart att få komma ut! <3 Kramis

#7 - - Moa:

Så fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#8 - - Linnéa:

Ja, en helt fantastisk vårig helg hittills, hoppas att det förblir så :)

#9 - - Lena i Wales:

Underbara bilder och härlig ljus!
Ha en trevlig resterande helg!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#10 - - elin:

Så fina bilder :))

Svar: Tackar!☺
Kattis

#11 - - MartinaOlsson:

Hej! Jag har just nu en tävling på min Instagram i samarbete med YR Skincare där du kan vinna superhärliga hudvårdsprodukter från dom :) Låter detta som något för dig kan du vara med och delta genom att gå in på @mmartinaolsson på Instagram och klicka upp bilden med YR-produkterna, eller klicka på länken här nedan :) Ha en superhärlig kväll!
https://www.instagram.com/p/BRfl8tgFn2w/?taken-by=mmartinaolsson

#12 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Så vackra bilder :).

Svar: Tackar!😀
Kattis

#13 - - znogge:

Underbara vinterbilder!

Kram och god kväll :D

#14 - - Fanny:

oh mysigt att umgås med vänner!!

#15 - - Gabriella :

Såå fint!!

#16 - - Henrik Olsson:

Vackra vyer! :)

Här har vi varken snö eller is, så våren borde vara här vilken dag som helst! :)

Sv: Jag ska upp till Veddige i Varbergs kommun :)

#17 - - Veiken:

Vackert och rofyllt!

#18 - - Daniella 🌙:

Vad fint! Här har vi inte haft nån vinter de senaste fyra åren...

Svar: Hehe kunde nästan tänka mig det!😛
Kattis

#19 - - FREEDOMtravel:

Vackert! För oss är det mässa hela helgen, igår med en massa galna prova på-aktiviteter :)

#20 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!!

Svar: Tackar!:D
Kattis

#21 - - Liene Svärd:

Tack :) ja det ser positivt ut även om det var lite kaotiskt. Nu har jag iaf flyttat till min kompis och på onsdag har jag arbetsintervju på en hunddagis + ska söka studier snart, iaf se vad det finns för möjligheter att avklara gymnasiets kurser redan i år.

Fina bilder.
Lät trevligt med middag med vänner.

#22 - - Annie:

Ah håller med .. att få komma ut i naturen och inandas frisk luft är underbart-som mindfullnes ungefär ;)
Bra för måendet :)

Riktigt vackra foton :)

Sv: ah jag går bara till maggans när jag ska fixa håret, bästa frissorna i min mening. Är alltid nöjd när jag går därifrån ;)

Kramar

#23 - - marianne:

Så skönt att det var helg efter den utbildningen så det fanns chans att vila hjärnan och smälta det du fått till dej.

så underbara foton, jag avundas dej som bor vid havet...jag har saknat det sen jag flyttade ner hit 05.

Men så jobbigt med två dödsfall så tätt inpå varandra :(
Aha...jag har visst ingen koll alls ;)

ha en fin dag,
kram

#24 - - Ida ❉:

Fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#25 - - MALIN:

Så fina bilder :) Kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#26 - - NICOLE:

Såå fint! :)

#27 - - Bella:

Underbara bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#28 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Ljuvliga färger :) kallt möter varmt. Ha en fortsatt fin söndag. Kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#29 - - Biggeros:

Så tjusigt!! Visst är det skönt att komma ut och även att träningen är avklarad=) Ha en riktigt fin dag. Kram

#30 - - Hanna:

Så fina bilder! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#31 - - Mattias:

Vilka underbart häftiga bilder!

Svar: Tackar!
Kattis

#32 - - Carolina Thoor:

Underbart fina bilder! Och skönt med en lugn kväll med vänner, hoppas att du hade det trevligt :)

Sv; ja, då är det nog dags att se på filmen! :D
Jaså? Åh då kanske vi ska göra likadant då sedan i London hihi :D

#33 - - Tilda Barkselius:

Men så fint det är!

#34 - - NICOLE:

SV Haha jaa, visst ser det så gott ut :) Frukt är både fint och gott :)

#35 - - JoJo:

fina bilder! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis