Resetips - Palma de Mallorca - Badal Burger

Efter långa promenader i solsken blir man ibland väldigt hungrig. Kommer ni ihåg att jag skrev om en restaurang som var helt fullbokad när vi var förbi första kvällen? Lyckas man inte första gången så försöker man självklart igen och min tanke var att det skulle vara lättare att få bord vid lunchtid, jag hade delvis rätt. Servitrisen tittar igenom alla bokningar och frågar om vi kan äta klart på 1,5 timme för då kan vi få ett bord. Vrålhungriga och galet sugen på burgare (som alla andra dagar) svarar vi så klart ja och får sätta oss ner.
 
Badal burger serverar inte riktigt den traditionella hamburgaren som många kanske är vana vid utan här får du välja burgare med lite udda smakkombinationer. Menyn består av ett par fasta alternativ men oroa er inte för tycker du inte om den vanliga nötfärsburgaren kan du välja räkburgare, lammburgare eller varför inte ett vegetariskt alternativ.
 
Sötpotatisstripen är "to die for" men det finns även vanliga strips och ett 10-tal olika dipsåser att välja mellan. Badal burger har verkligen gjort sig förtjänt av sitt höga betyg och fina omdömmen på Tripadvisor!:)
 
#1 - - znogge:

Det låter verkligen som en restaurang med burgare helt i min smak! Ser väldigt gott ut...

Kram och ha en bra måndag!

#2 - - MALIN:

Men mums, vad gott det ser ut! Kram

#3 - - Natalia:

Mums så gott :D

#4 - - Sara Ekman:

Älskar sötpotatispommes :D

Svar: Jag med!☺
Kattis

#5 - - åsa i åsele:

Sötpotatis är ju något som kommer mer å mer,
kul när det dyker upp nya karaktärer, sötpotatisstrips har jag dock än aldrig kommit i kontakt med, men sötpotatis är gott :)

#6 - - Bella:

Det ser så gott ut!

#7 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh ser gott ut! Blev hungrig nu, fast jag nyss ätit frukost, haha!

Svar: Haha sorry!😛
Kattis

#8 - - Linda:

Behöver dessa pommes typ nu! haha

Svar: Don't we all!?😉
Kattis

#9 - - freja lindsjö:

alltså den där burgaren, ser himla god ut ! :)

#10 - - Johan:

Sötpotatis är grymt gott :D
Och, haha, vilken timing... jag läste det där inlägget frnå första dagen senast jag var inne här och nu precis lägger du upp ett inlägg som blickar tillbaka på det inlägget :P

SV: Jag tycker den är riktigt bra!

Haha, det gjorde du nog rätt i då ;)

#11 - - Netti Starby:

Det ser verkligen super gott ut! <3 Kramis

#12 - - Julia Svensson:

Åh såå gott!!

#13 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så gott

Svar:
Kattis

#14 - - Moa:

Ser så mumsigt ut!

#15 - - Julia Persson:

Så sjukt gott!

#16 - - Erika:

Det där såg ju gaalet gott ut :)

sv. Åhh, tack :D

#17 - - Emma :

Men åååh va gott de såg ut

#18 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Gud så gott :D

#19 - - Tilda Barkselius:

Åh så gott med sötpotatisstrips!

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#20 - - Gabriella :

Åh såå gott!!

#21 - - Annie:

Mums vad det där ser gott ut! ;) blev genast hungrig igen .. ;)
Sötpotatis strips är så gott! ;) På Sarahs har dem det, det är underbart goda där :) kan rekommenderas! :)

Kram*

Svar: Åhå då lär jag prova det! Tackar för det tipset!☺
Kattis

#22 - - Linda:

Man skall inte underskatta en god hamburgare, men står inte på min topp 5 när jag beställer mat utomlands.
Svar: Ja det är det, det finns många åsikter kring detta såklart. Detta är ju lite grovt vad jag tycker att det är ingen big deal egentligen. Olikehter skall absolut hyllas och av ngn anledning så just jämställdhets frågan spårar alltid ur*S*
Samma här, finns alldeles för många ställen som man vill till!

#23 - - Henrik Olsson:

Wow, det där hade suttit riktigt fint just nu! :)

#24 - - ulli:

nej men oj va det va att välja på . hoppas ni han med dead linen då :D
fin tisdag söta kramar

#25 - - Heléna:

Mums - så gott det ser ut!!! Nu blev jag ju riktigt hungrig trots att jag är på väg i säng! Nå väl - får drömma om denna fantastiska maten istället :D Kram <3

#26 - - marianne:

En burgare sitter aldrig fel, och med sötpotatis till dessutom....det kan väl inte bli bättre....
kram

#27 - - JoJo:

men mums så gott! :D

#28 - - Veronica Möller:

Åh vad gott det ser ut! :) Kram! ♡