Resetips - Palma de Mallorca - Mercat de l'Olivar

Proppmätta av burgare och strips ville vi handla lite gott till vår sista kväll så svängde vi in på marknaden i grannhuset. Tur var väl det att vi var rätt mätta för på denna marknad gick det verkligen att shoppa loss bland alla godsaker.
 
Hade vi bott i lägenhet med eget kök så hade vi utan problem handlat vår middag här men till hotellrummet fick endast lite vin och godis följa med denna gång.
 
#1 - - znogge:

Men så mycket gott! Därifrån hade ett och annat fått följa med mig hem.

Svar: Hade lätt kunnat packa en stor väska full med godsaker därifrån!☺
Kattis

#2 - - Anonym:

Men så mycket gott! Därifrån hade ett och annat fått följa med mig hem.

#3 - - znogge:

Znogge och inte anonym!

#4 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Men du wow :D. Så roligt det måste vara att gå runt på såna där ställen :)

#5 - - Sara Ekman:

Å nice :D

#6 - - Linda:

Åh, ost <33

#7 - - marianne:

Åhhh vad massa godsaker du frestar med....burkarna på tredje fotot, är det torkad frukt? Och ostarna.....den disken skulle jag inte ha något emot att ha i en butik nära mej ;)
Av någon anledning roas jag av att besöka mataffärer och saluhallar när jag är på nya orter....även här hemma i sverige.

Kram


Svar: Helt rätt, torkad frukt är det i burkarna!☺
Kattis

#8 - - Hanna:

Gud jag vill gärna åka utomlands när ja ser dina underbara bilder :D

Svar: Hehe kan förstå det och tack. Hoppas du har möjligheten att komma iväg utomlands framöver då!☺
Kattis

#9 - - Biggeros:

Allt ser väldigt frestande gott ut!! Så mycket utbud på fräscha varor=) Kramiz

Svar: Så mycket fräscht!😀
Kattis

#10 - - Liene Svärd:

sv: jasså ja då får dem fin färg :)

Ser ut som en bra marknad.

#11 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Älskar mataffärer utomlands. Min favvo är Whole Foods, så mkt kul

Svar: Jag med, älskar all färskt frukt och grönt!☺
Kattis

#12 - - Natalia:

Mums :D

#13 - - Ellen Gräntz:

Matmarknader är ju verkligen bland det bästa som finns!

#14 - - Ellen Gräntz:

Matmarknader är ju verkligen bland det bästa som finns!

#15 - - Ida:

Åh massa frukt och grönsaker, såå underbart!!

#16 - - Netti Starby:

Vilken tur att ni var mätta då :-D Kramis

#17 - - Erika:

Det såg verkligen fräscht ut :)

#18 - - Julia Svensson:

Åh så bra tips!

#19 - - åsa i åsele:

Meen oooooo så gärna jag skulle vilja handla där,
så otrolig skillnad mot det som finns på vårt lokala ICA.

Svar: Ja tänk om man kunde handla på ett sånt ställe hela tiden!!☺
Kattis

#20 - - Carolina Thoor:

Härligt med mycket utbud! Jag och killen var sugna på att äta pizza på hotellrummet men kändes fel sist så vi gjorde inte det haha xD

Sv; ja, som vi håller på! Helt slut var vi, det kan jag lova, efter helgens gång. Känns som du precis säger lite jobbigt att flytta då mycket ska in, mycket ska på plats, vi måste även hjälpa hans pappa med all flytt och en massa saker. Inte bara tänka på oss tyvärr. Och sedan arbete också. Men nu kommer vi inte hålla på med lägenheten (Niclas gör några små saker på förmiddagen innan han arbetar ett kvällspass, då vi går om varandra så kan vi inte hjälpas åt) fören helgen :)

#21 - - Lillgarden:

WOW vilka bilder! Magiskt!

SV: Så kul att hon är avundsjuk på en sån sak! Sånt man ska plocka fram och visa sen om ett par år när det suckas över läxa, haha!

Hoppas veckan börjat bra!

Svar: Tack snälla!😀
Kattis

#22 - - MALIN:

Allting ser så gott ut! Kram

#23 - - Amanda:

Åh vad härligt det ser ut! :)

#24 - - Moa:

Åh så härligt med alla kryddor :)

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#25 - - Days by Johanna:

oh så mycket gott.. där är nog farligt och gå in när man är hungrig!

#26 - - Louise:

Mumsigt! Frukten utomlands är så himla god :D

Svar: Jaaa så himla gott!☺
Kattis

#27 - - Henrik Olsson:

Osten går bort för mig, men det andra är helt ok! :)

Svar: Haha ost som är så gott!!
Kattis

#28 - - Linnéa:

Åh, älskar sånna marknader, skulle vilja åka dit :)

#29 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Så många godsaker på en och samma gång :) Hoppas du haft en bra tisdag. Kram

#30 - - Gabriella :

Åh jag älskar marknader!!

#31 - - Julia Persson:

Ha en bra kväll!

#32 - - NICOLE:

Såå härligt med alla färger och allt gott :)

Svar: Ja visst blir man lycklig av alla färger!?
Kattis

#33 - - Photo by E M E R E L L A:

Oj så mycket gott!! :)

#34 - - My:

Åh vad gott :)

#35 - - Heléna:

Jag önskar att min närbutik såg ut så där - så otroligt mycket med gott!!!! Kramar <3

#36 - - Emma:

Vilka underbart häftiga bilder!

Svar: Tack snälla!☺
Kattis

#37 - - ullie:

men åhh va massa gott.
ja du här slutar det inte att snöa idag mindre nu men avtar inte ens . skulle även komme mera i morg förstår inte detta suck

kram fina o ha en fin onsdag