Vinst i Palmatävlingen

Ni kommer väl ihåg att Helena vann souvenirtävlingen för Palma? Tänkte visa er vad jag hittade för fint till henne och som ni ser på bilderna nedan så blev det salt- och pepparkar i form av färgglada elefanter. För er som besökt Helenas blogg tidigare vet kanske att hon är lite svag för just elefanter så jag hoppas hon kommer tycka om denna vinst.
 
Helt ny månad idag och redan mitten av arbetsveckan (min i alla fall), vad ser ni fram emot denna tredje månad av 2017?
 
#1 - - Annie:

Grattis till henne! :)

Och ett stort Grattis till dig i efterskott<3
Hoppas Din onsdag blir bra!

Kram

#2 - - Carolina Thoor:

Tjusiga! Hon kommer nog bli överlycklig skulle jag tro :D
Ja, underbart med mitten av veckan, endast två arbetsdagar kvar och sedan en ledig helg. Lovely! Och den här månaden ser jag verkligen framemot :D

Sv; ja, det var underbart med både en ledig helg samt två shopping dagar tillsammans med mina föräldrar! :D
Nja.. Haha, min mamma är alldeles tokig här hemma med den nya teknologin. Så fort en mobil piper till är hon där och springer, först, till en annans telefon och tror alltid att det är hennes som piper till xD och ibland kan hon inte förstå vad det är som låter, även fast alla andra förstår att det är en telefon haha xD

Eller hur?! Fan heller...

#3 - - Linda:

Åh, vilken söt vinst!

#4 - - Bella:

Så fina!

#5 - - Julia Persson:

Så fin!

#6 - - Jessica Högberg:

Oj vilja söta!

#7 - - Lena i Wales:

Fin present.
Tittade in hos Helena som jag inte kände till tidigare och såg fler bilder.
Många i Sverige ser nog fram emot våren denna månad. För mej blir det att se fram emot en fortsatt vår. Den har ju redan kommit till Wales.

#8 - - Angelica:

Meeen vilka söta!

#9 - - Znogge:

Vilken söt vinst! Den blir säkert uppskattad. Själv ser jag fram mot varmare väder, en födelsedag samt lite annat smått och gott!

#10 - - My:

Grattis till henne :D

#11 - - Julia Svensson:

Såå fina!

#12 - - Erika:

Så fina de var :) Kul med något som är mer annorlunda än det vanliga :)

#13 - - Bea:

Men oooo så söta 😍

Svar: :)
Kattis

#14 - - Days by Johanna:

Så söta! :)

#15 - - Sarah:

å fina =)

#16 - - Emma :

så söt o grattis till vinsten :D

#17 - - Gabriella :

Så gulliga!!

#18 - - NICOLE:

Så roligt :D

#19 - - Sara Ekman:

söta :D

#20 - - Heléna:

Riktigt fina elefanter så jag förstår att vinnaren blev riktigt nöjd ;) <3 Tack ännu en gång :D Kramar <3

#21 - - MALIN:

Vilken fin vinst! Kram

#22 - - Henrik Olsson:

Så söta! :)

#23 - - ullie:

h a ha men va söt Ja ny måndag o vår månad äntligen
kramar

#24 - - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Så fina :)