Aprilfavoriter från Instagram

Ännu en månad har passerat och som vanligt gör jag en tillbakablick över de foton som varit populärast på min instagram @stellaefoto. Föga förvånande ha månaden dominerats av bilder från Cannes eftersom det var där månaden inleddes och av dessa är mina personliga favoriter fotot med biet och det sista från stranden. Vilken bild är din favorit?
 
Solnegång över Plages du Midi
 
Ett bi som nästan stack mig
 
Ett sista glas vin på hotellrummet
 
En segelbåt på stranden på ön Sainte-Margurite
 
Utsikt från Fort Royal
 
Vid vattenbrynet
#1 - - MALIN:

Jättekul att se dina favorit-bilder :) Kram

Svar:
Kattis

#2 - - elin:

Sv: Skönt att vila i bland också<3

#3 - - Bella:

Så härliga bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#4 - - åsa i åsele:

Alla bilder är ju fina, men de två första gillar jag bäst :)

#5 - - EVELINA:

Jättefina bilder och härligt med Cannes! Den med segelbåten är min favorit :D

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#6 - - LIL' BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?:

Alla bilder är så himla fina! Men den första bilden och den sista bilden är mina favoriter!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#7 - - Znogge:

Vackra, somriga och inspirerande bilder i härliga färger!

Kram och trevlig 1:a maj :D

#8 - - Henrik Olsson:

Härliga bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#9 - - Elin:

Men så härliga bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#10 - - Linnéa:

Såå fina bilder, gillar mest vinglas-bilden :-)
Nä jag hade gärna haft det skönt några dagar till, inte jobba, men imon blir det upp vid kl 06 igen :/

#11 - - Netti Starby:

Åh vilka fina bilder och jag gillar alla! <3 Kramis

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#12 - - Gabriella :

Såå fina bilder!! :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#13 - - Tilda Barkselius:

Men så härliga bilder!!

Svar: Tackar!😀
Kattis

#14 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Ljuvliga foton! Hoppas du hade en fin valborg!

#15 - - Natalia:

Jättefina bilder, som alltid! :D

Svar: Tackar så mycket!😀
Kattis

#16 - - moa:

jag verkligen ä l s k a r ALLA dina bilder ska du veta Kattis <3

Svar: Tack snälla du, då glad jag blir!!!<3
Kattis

#17 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fina bilder, gillar den med getingen :)

Svar:
Kattis

#18 - - Heléna:

Så fina bilder :D Min favorit är den strandade båten :D Hoppas du har haft en riktigt härlig helg! Kramar fina du <3

#19 - - Jennifer Queen:

Jätte härliga bilder! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#20 - - ullie:

tjing för att va vid vattnet =) åh fina bilder som man längtar efter hav o värme sommar när man ser bilderna
hi hi ja jag gillar oxå brasandagen =) roliga barn