Fel dag hela veckan

Denna vecka har min hjärna av någon underlig anledning hela tiden legat en dag före verkligeheten vilket också betyder en dag närmare helg än på riktigt. Kan avslöja att det ingen av dagarna varit roligt men just idag kändes det nog extra jobbigt när hjärnan först tänkte "woohoo fredag" och sedan insåg "fasen vi har inte klarat av torsdagen än". Jag har helt enkelt en trött vecka och lyckats bli bortskämd med kortveckor, tur att vi snart är där igen!:)
 
Veckorna går som sagt och vi närmar oss sommar och semester, om 35 dagar är det dags att resa igen så nu har jag börjat fila på frågorna till denna resas souvenirtävling...undra vad jag ska hitta på denna gång. Men om jag klurar vidare på det så kan väl ni ha en härlig torsdag nu och hoppas ingen av er är lika förvirrad över dagarna som jag är just nu!
 
#1 - - Ramona:

Den är inte rolig, när man tror det är fredag och inser att det är en hel dag kvar. Men den går fort :) Sen står helgen framför dörren. Semester längtar man efter som bara den. Men då måste det gå sakta....

#2 - - Netti Starby:

Det är så skönt att det är fredag imorgon och fina bilder! <3 Kramis

#3 - - Polly Svensson:

Hahaha lite komiskt det där. När jag jobbar helg så känns det som en vardag och så blir jag jätte besviken när det bara är måndag sen. Härligt med semester. Vart bär det av? Kram

#4 - - Linda:

Skönt att få resa snart igen :-D

#5 - - eva linah:

vackert!

#6 - - Moa Kandelin:

Håller med, känns som det borde vara fredag idag!

#7 - - Bella:

Haha åh, sådana veckor är så jobbiga! Men snart så är det fredag ;)

http://nouw.com/bellss

#8 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad tungt! Jag drömde mig igenom en heel torsdag på en söndag en gång, så jag trodde att det var fredag på en måndag. DET VAR SÅÅÅÅ SMÄRTSAMT!

Svar: Åååh det lät riktigt jobbigt, långt mycket mer än min förvirring denna vecka!
Kattis

#9 - - Jennifer Queen:

Härliga bilder :D

Svar: Tackar!:D
Kattis

#10 - - marianne:

Det är lätt att bli dagvill när det är kortvecka, och jag förstår besvikelsen när du insåg att det "bara" är torsdag.....men du får glädja dej åt att du har ännu en dag på dej, att se fram emot helgen ;)


Hoppas du får en bra dag trots allt,
kram

Svar: Haha igår var jag dock inte nöjd över att ha en extra dag!😛
Kattis

#11 - - Henrik Olsson:

Det är klart besvärande att ligga en dag före :P

#12 - - Dixi Wonderland:

Härligt att resa :D

#13 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Det är verkligen inte kul med såna där veckor :/. Känns som man blir lite besviken på dagen när man inser att det bara är mitt i veckan när man tror veckan är slut.

Svar: Inte så lite besviken heller!😛
Kattis

#14 - - Matilda Berlin:

Jag har haft precis samma sak!! Så irriterande! Här vaknar man med fredagsfeeling och sen bah, nej juste ja...

Svar: Haha ja gårdagen var inte helt lätt att greppa!
Kattis

#15 - - Carolina Thoor:

Jobbigt att du ligger alltid en dag före med veckodagarna. Men imorgon är det fredag, det kan du i alla fall tagga, hihi! Det gör jag absolut då jag arbetar idag kväll och sedan ledig framtill måndag. Ska bli såå himla skönt!!

Sv; jaså, det kommer ny quiz idag kl 13:00! :D
Ja, jo men verkligen. Värsta är nog då man befinner sig på ett flygplan/i ett annat land och sedan så kommer man på typ: ''är spisen av?'' ''låste jag dörren?'' osv osv. Sådant jag får då jag bara går till arbetet :')

#16 - - znogge:

Det är lätt att bli dagvill när det kortveckor hit och dit men tyvärr är det bara torsdag i dag. Men snart närmar sig två kortveckor igen och sedan lurar sommarlovet runt hörnet. Inte fel alls :D

Hoppas torsdagen blir bra!

Kram

#17 - - Hanna:

Åh ja jag älskar att inreda :D

#18 - - A M:

Har också en ganska trött vecka, det får man ha ibland! ;) Snart helg ju!
sv: Nej precis!! :D
Kram

#19 - - Petra:

sv inlägget om London resan kanske kommer upp senare mår fortfarande dåligt.

men vi syns på Instagram så länge

#20 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Härliga bilder! :)
Min hjärna är inte heller med i dagarna, så du är inte ensam.

Svar: Tackar!:) skönt ändå att höra att man inte är ensam i sin förvirring!:P
Kattis

#21 - - Erika:

Fina bilder! Har också känt sådär i veckan, lite jobbigt ^^

#22 - - Natalia:

Jättefina bilder :D

Svar: Tackar!
Kattis

#23 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Haha åh, jag har varit precis tvärtom och tänkt en dag efter hela tiden så känns inte alls som att det är fredag imorgon, haha ;)

#24 - - Gabriella:

Såå tråkigt att inse att det inte är fredag, jag är också ute och reser kring vilken dag det är!!

#25 - - Louise:

Sådär funkar min hjärna typ alltid så blir man så himla besviken hela tiden :P haha

#26 - - Annie:

Å vad jobbigt .. Hoppas fredagen går fort-så du snart får helg! ;)
Jag har helg redan nu, så jag ska inte klaga ;)
Har du några planer för helgen? :)

Sv: Ahh verkligen, det är såå kul! :)

Kramar

#27 - - Linnéa:

Åh, sååå fina bilder :p
Jag håller inte reda på dagarna längre - måndag & helt plötsligt fredag *haha*

#28 - - Linda:

Haha en lång vecka har detta varit tycker jag :/ Jisses!
Svar: Ja det är fruktansvärt det som hänt, så sorgligt! Ja alltså jag kan faktiskt inte förstå det är ju ett helt sjukt beteende verkligen! Det är inte humant! Vad har hänt med folk! Det är ju faktiskt ngn som dött! Ja så är det folk är alldeles för intresserade av allt annat runt omkring verkar det som. Varför skall det spekuleras i dödsfall?!Respektlöst!

#29 - - ullie:

ja du idag har varit en piss dag med huvudvärk o tråkigt o ja vet inte varför tråkig. fick ju tid 23 maj till läkaren men det är ju länge till när man har ont . kram på dej o fredag i morg tur kanske då =)

#30 - - NICOLE:

Åh så jobbigt det är när en halkar bakom veckodagarna ;D

#31 - - åsa i åsele:

Jobbigt då dagarna inte är där de borde vara ;-)

Hade ju samma problem förra veckan... trodde det var fredag å då var det ju bara torsdag.

#32 - - elin:

Fina bilder!<3

Svar: Tackar!☺
Kattis

#33 - - Heléna:

Härliga bilder! Jag är också dagvill nu och blandar ihop dagar och tack och lov så har jag iallafall kommit på det i tid och varit på rätt plats i rätt tid på jobbet så jag inte förvirrar mina stackars brukare på jobbet :D Kramar fina du <3

#34 - - MALIN:

Vilka fina bilder! Kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#35 - - J:

Vilken fin blomma!!

#36 - - Carro:

haha usch vad hemskt att tro det är fredag och så är det inte det :(( men imorgon såå! :D

Svar: Haha ja idag känns det bättre igen!☺
Kattis

#37 - - Emelie Linnea:

Fina bilder du tar :)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis