Grönt var det här

På ungefär två dagar gick vi från mössa, vinterjacka och långkallingar till solbrillor, t-shirt och vårskor här i Gävle och ute i naturen har det exploderat, nu börjar det bli riktigt grönt på många ställen. Någon påstår att vi ska få upp emot +25 grader imorgon och jag är inte ensam om att jubla om det inträffar. Kan garantera att jag spenderar all ledig tid i solen om det händer.
 
Ha nu en bra torsdag var ni än befinner er och sysselsätter er med idag. Själv lär jag dra till jobbet nu och göra rätt för min lön så jag kan spendera den på skoj sen!
 
#1 - - Netti Starby:

Vad härligt att det ska bli så varmt och det får vi verkligen hoppas på. Ha en fin dag! <3 Kramis

#2 - - Znogge:

Sådana temperaturer skulle jag inte tacka nej till! Vi hade 15 grader i går och det kändes riktigt härligt :D

Ha en bra dag du med!

Kram

#3 - - åsa i åsele:

Solen skiner men inte är det direkt "tshirt väder" inte,
även om barnet klär av sig...
risken att Elin blir förkyld igen känns stor.

Vi har fortfarande snö.

Jag hoppas Du får en fin torsdag, njut av solen :)

#4 - - Matilda Berlin:

Åhh vad underbart! Äntligen lite vår =))

#5 - - Bella:

Ja precis, det ska bli superfint imorgon! Då tänkte jag ta tillfället i akt och fotografera till ett samarbete ute i bollan. Så bra timing med vädret!

#6 - - Lovisa:

Fina bilder :) KRAM

Svar: Tack så mycket!:) Kram
Kattis

#7 - - elin:

Så fina bilder! Hoppas du får njuta massor av solen i dag och kan ta mer fina bilder!

Svar: Tackar!:) Det hoppas jag med!!
Kattis

#8 - - marianne:

Oj så skönt med sån värme, hoppas du får tillfälle att vara ute och njuta i den. Man kan nästan se hur blommor och buskar växer dag för dag,
Underbart!

Själv ska jag jobba mest hela helgen, men har förmiddagarna ledigt så ska försöka komma igång i tid och ta till vara på vårvädret.

Det är alltid svårt att komma igång med träningen efter ett uppehåll och särskilt när man har mått så dåligt som en utmattning får oss till.
Utmaningen på ditt jobb kom i rättan tid kan man ju säga...gav dej en liten kick och hjälp att komma igång :)

Ha en fin dag,
kram

#9 - - A M:

Gud så härligt det lät!! 25+ lät lite orimligt!
sv: JA gör det, så goda!
Kram

#10 - - Sarah:

aa han är gossig

#11 - - Hanna:

Vädret i Gävle är sä skumt haha 😂

#12 - - Erika:

Så fina bilder! Här har vi nog haft runt 18 grader idag, så skönt men tråkigt med all blåst dock :)

#13 - - Amanda CL:

Vackra foton, det är en så vacker grön nyans i början av våren :)
kram

Svar: Tackar!:)
Kattis

#14 - - Moa Kandelin:

Fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#15 - - elin:

Sv: Åh tack så mycket!<3

#16 - - Days by Johanna:

Ja det var precis som när maj kom så vänder det mot värme! :)

#17 - - NICOLE:

Det är helt fantastiskt vilken omvändning det blev! =)

#18 - - Emelie Andersson :

Så himla skönt med våren och värme :) hoppas den håller i sig.

#19 - - Annie:

Håller helt med dig ;) Så härlig när temperaturen går uppåt och det blir varmare, då njuter jag för fullo ;)

Härliga bilder :)

Sv: För mig blir det mest ( eller nästan bara) köpis/köpstaden ;) :)
Bor ju så nära, så det är praktiskt ;)

Kramar

#20 - - Linnéa:

Så fint. Gröna växter är nog nästan den finaste inredningen som finns - ska köpa lite nya växter i helgen <3

#21 - - Henrik Olsson:

Ja, nu går det snabbt för knoppar att brista! :)

#22 - - Linda:

Underbart det bara exploderar ute nu, men det börjar också klia lite smått i ögonen..hehe.
Svar: Åh det var verkligen supergott! Om vi skall försöka få till det där inlägget någon gång *S* Kan inte du dra iväg ett mail till mig bara ;)

#23 - - Jennifer Queen:

Vi hade 17 grader idag och varma vindar, sååå skönt :D

#24 - - Gabriella :

Fina bilder!!

Svar: Tackar!
Kattis

#25 - - Natalia:

Men åh vad jag längtar tills allt är grönt :D

#26 - - Natalia:

Men åh vad jag längtar tills allt är grönt :D

#27 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh det är lika här :D. Så fantastiskt :D

#28 - - pink Unicorn MetalHead:

ååh vad härligt!! Längtar tills jag åker til Sverige nästa gång, det är ju så fint när det är grönt och en massa blommor ute!

Nä det visste inte jag heller förens vi åkta och körde laser tag ute. Det var riktigt roligt. Jag tog upp det som förslag med mitt team på jobbet att köra det som team building så det blir en ny omgång nästa vecka redan :)

#29 - - Sara Ekman:

underbart med sol och värme :D

#30 - - Heléna:

Visst blev det en totalomvändning i vädret! Vi har också haft riktig värme här och strålande solsken - helt underbart! Hoppas det håller i sig under helgen också :D Kramar fina du <3

#31 - - hellstromellinor.blogg.se:

Sååå härligt att det börjar bli så mycket grönt ute!!

Svar: Verkligen!:D
Kattis

#32 - - hellstromellinor.blogg.se:

Sååå härligt att det börjar bli så mycket grönt ute!!

#33 - - MALIN:

Så himla fint med gröna växter :) Kram

#34 - - J:

Vad härligt!!