Jag älskar...

...många saker, sysslor, människor och djur i denna värld men för att ni inte ska behöva läsa ett milslångt inlägg så tänkte jag att några exempel från varje kategori kanske räcker. Av de saker jag äger så älskar jag min kamera, mina fotoböcker jag skapat själv och mina pocketböcker. Jag älskar ju även så klart att använda min kamera och gärna i samband med en resa som ni säkert redan räknat ut för länge sedan. De fina pocketböckerna görs sig även bäst i handen medan de blir lästa.
 
Min sambo, mor och far och bror är helt klart de människor som ligger högst på listan av de jag älskar och tätt efter finns fler familjemedlemmar och några vänner. Jag har inte en jättelång lista med människor jag älskar utan väljer noga vilka som hamnar där och har hellre ett fåtal riktigt nära individer omkring mig än många halvytliga.
 
Djur har jag haft i min närhet sedan jag var liten men just nu är det två stycken galna pälsbollar som betyder något och det är mina två katter. Ni kanske har mött dem förut men för er som inte har det så är detta Nova och James, mina tokstollar som jag älskar.
#1 - - Netti Starby:

Vilket fint inlägg om dom du älskar mest och dina katter är så himla fina! <3 Kramis

#2 - - marianne cargus:

Vem skulle inte älska dessa fina kattee.....
Johannas utmaning är rolig, hade jag varit hemma skulle jag också varit med.
Önskar dej en fin dag,
Kram

#3 - - Biggeros:

Vilka fina katter. Jag älskar dessa självständiga varelser som ger så mycket kärlek=)

#4 - - znogge:

Bra saker och personer att älska! Min lista skulle se liknande ut. Man lär sig liksom med tiden vad och vem som betyder allt här i livet.

Ha en bra dag!

#5 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Djur är underbara, är verkligen så sugen på att skaffa djur :)

#6 - - Hanna:

Nä eller bra fråga jag ska kolla upp de! För de jag vet är att så fort dom har doppat nötterna i något är de socker och onyttigt och sen att nötter innehåller så mycket kalorier så de går jäkligt fort att komma upp i för mycket! 100 gram nötter är typ

#7 - - Hanna:

Nä eller bra fråga jag ska kolla upp de! För de jag vet är att så fort dom har doppat nötterna i något är de socker och onyttigt och sen att nötter innehåller så mycket kalorier så de går jäkligt fort att komma upp i för mycket! 100 gram nötter är 590 kaloier, sinnes sjukt ju 😱

#8 - - Anita:

Så söta :D

#9 - - Linnéa:

​ja, jag älskar Skam-Nooras stil, så vacker är hon också :)

#10 - - Pink Unicorn Metalhead:

Ja det var riktigt gott :)
Kul inlägg, jag älskar också djur! Otroligt mycket. Sen har jag massvis med kompisar men också bara ett mindre antal som jag faktiskt ser som mina riktigt nära vänner som jag älskar

#11 - - Corina:

Så fina bilder på katterna :)
Sv: Jo ska bli kul med en ny kategori, kommer förmodligen till helgen. Hoppas du får en toppen bra vecka. :)

#12 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

jag har inte många jag älskar, men när jag älskar gör jag det innerligt :)

#13 - - NICOLE:

Vilket fint inlägg :) Håller med dig, hellre få utvalda som en håller riktigt nära än något annat :)

#14 - - mammatillmirakel.blogg.se:

älskar också pocketböcker och min kamera ♡ ger en extra krydda på livet att sätta sig med en bok en stund eller gå ut med kameran. Kram

#15 - - Bella:

Men så söta!

http://nouw.com/bellss

#16 - - Tilda:

Så söta katter! <3

#17 - - elin:

Åh vilka söta katter!<3

#18 - - Annie:

Vilket fint inlägg!
Kul att få veta mer om dig och få se dina fina kissar! så sööta ;)
Det är lika för mig, har hellre lite mindre antal runt mig, som är nära :) De där ytliga ger inte mig nåt ;)

Sv: Ah eller hur! nu håller vi tummarna för sol i helgen ;)

Kramar*

#19 - - Days by Johanna:

Tack för att du vill vara med i utmaningen. Så söta små katter <3

#20 - - Linda:

Naw vad fint inlägg!
Svar: Japp jag växlade in och det gick fin, fint! Så skönt att ha det gjort! Ja gud så jobbigt med euro tycker jag! Väntar med spänning på ditt mail;)

#21 - - JoJo:

så härligt inlägg! :D söta missar!

#22 - - Carolina Thoor:

Let me guess, Nova är den svarta katten & James är den gula/vita katten?? :D
Härligt inlägg :D

Sv; ja, det är verkligen hur underbart som helst!
Åh, okej då ^^,

Svar: Hehe det är faktiskt tvärtom, Nova är ljus och James svart!☺
Kattis

#23 - - Henrik Olsson:

Hos mig står familj och vovvar högst, och när det kommer till ägodelar är det egentligen datorns innehåll och bibeln som har ett värde :)

#24 - - Erika:

Härligt inlägg och vilka sööta katter :)

#25 - - Amanda:

Åh så söta! :)

#26 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Skoj att läsa :)

#27 - - Gabriella :

Såå fina!!

#28 - - Tilda Barkselius:

Vilket härligt inlägg!

#29 - - Sara Ekman:

Älskar katter <3

#30 - - ullie:

hihih va fint det va o kissar ääär så goa vi har ju 4 o ska ha en till snart =)
ingen aning om va ja ska skriva ha ha

#31 - - MALIN:

Så himla fint inlägg! Kram

#32 - - Heléna:

Så härligt inlägg och underbara pälsbollar <3 Hoppas du har haft en fin dag härliga du :D Kramar <3

#33 - - Norahsmamma:

Fina saker att älska:)