Jag blir glad...

...av färger. Grönt, blått, rött och lila är några av favoriterna och hemma är sovrummet ljust med framförallt gröna och blå detaljer. I kök och vardagsrum är det istället rött och koppar som är de härliga detaljfärgerna och jag själv trivs inte i en enfärgad outfit. Om inte min tröja är t.ex. blå eller grön i någon form så måste skorna, mössan eller väskan vara färgglad åtminstone. Ett par av mina färgglada skor har ni redan sett så därför tänkte jag istället ge er en exklusiv titt på lite detaljer i mitt hem.
 
Lampan i köket skimrar i koppar, ena väggen pryds av färgglada kokböcker med mat från några av favoritländerna. I fönstret står bland annat en röd handblåst skål från Steninge slott.
 
Drömfångaren hänger över sängen och är specialgjord för oss av en kompis, på en av de andra väggarna hänger tavlor av kort från våra resor. Gardiner och överkast är även härligt gröna i sovrummet.
 
Delar av vardagsrummet ser ni nedan och sumerat skulle man kunna säga att vårt hem är inrett med färger och resor som båda är saker som gör mig glad.
 
#1 - - Biggeros:

Så härligt att du har förevigat dina resor och smyckar väggarna. Jag gillar färger men har ljusgula väggar överallt men har färgsprakande tavlor. Jag vill ha en karta där man kan se var vi har varit. Gillar kökslampan. Trevlig Söndag🤗

#2 - - Linnea Aurora:

Åh fint!! Håller med dig där, har alltid någon sorts färg på mig, dock ser jag död i i svart så det är en anledning, haha! Är alla de där fotoböcker på sista bilden??? :))

Svar: Jajjemensan allt är fotoböcker!☺
Kattis

#3 - - åsa i åsele:

Jättefint!! Å glad blir jag av att se att Du inte tillhör den vita skaran :)

#4 - - Netti Starby:

Åh vad fint du har det! <3 Kramis

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#5 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Vilket personligt hem ni har! Vi har också den där lampan på första bilden. :) Kram

#6 - - Louise:

Vilka fina detaljer du har i hemmet! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#7 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är alltid trevligt med lite färg på tillvaron :)

#8 - - Julia Persson:

Så fin drömfångare ;)

#9 - - Annie:

Vad kul att få se lite från ditt/erat hem, sånt är alltid roligt! ;)
Mitten lampan var jättefin, precis i min smak :)

Jag är nog mest för det klassiska vita/mörka när det gäller inredning-men färgklickar är alltid mysigt ;)

Färg förgyller tillvaron ;)

Sv: Eller hur! det är så bra ;) vi ska börja på 2a säsongen nu strax haha ;) *ler*

Kramar

#10 - - elin:

Vilka fina lampor älskar den som var i ditt kök super fin!<3

#11 - - Petra:

sv tack så mycket

#12 - - Tilda Barkselius:

Åh så fint ni hade kokböckerna!

#13 - - Gabriella :

Såå fint, visst blir man gladare av vissa färger!! :D

#14 - - Days by Johanna:

Jag gillar med färg, medan Erik är tvärtom, så vi får mixa lite haha

#15 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh känner igen det där :). Blir också glad av såna färger :)

#16 - - Heléna:

Så fint du har det :D Kokböckerna som du har i köket hade jag den otroliga turen att hitta i en loppisbutik i fredags - de sålde 10 böcker för 15 kr!!! Det blev 8 stycken av kokböckerna i serien som du har i köket :D Jag älskar kokböcker som du säkert förstår ;) Hoppas du har haft en riktigt fin helg! Kramar fina Kattis <3

#17 - - Hanna Karlsson:

Vad roligt att se bilder från ditt hem!

Svar:
Kattis

#18 - - Linnéa:

Färg gör ju sååå mycket. Hos mig är det vitt, rosa & guld som gäller... annars älskar jag verkligen pastellfärger <3

Svar: Låter härligt det med!☺
Kattis

#19 - - NICOLE:

jag håller med, färg är bara för härligt! :)

#20 - - MALIN:

Vad fint ni har det! Kram

Svar: Tackar!
Kattis

#21 - - j:

fin dromgangare!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Carro:

underbara detaljer :D

#23 - - marianne cargus:

Färg är roligt, det vita hemmet försvinner mer och mer.
Färg på kläder eller accessoarer gör en glad och berättar en del om den som bär de...