Jag saknar...

...somrarna i farfars trädgård. Doften av färska hallon, färgen i händerna efter vinbär, smaken av morötter direkt från landet, knastret under fötterna när man gick längst med grusgången, pauserna i hammocken med en serietidning i handen, fika med hemmagjord körsbärssaft och nybakta bullar, färska jordgubbar med grädde och lek med farfars hund på gräsmattan.
 
#1 - - J:

Låter som att du har haft en fin tid där!

#2 - - Netti Starby:

Jag förstår att du saknar och vilken vacker bild! <3 Kramis

#3 - - åsa i åsele:

Idag regnar det hos oss,
förhoppningsvis försvinner all kvarvarande snö.
Nu vill jag ha sol å värme.

#4 - - Natalia:

Åh, gör gärna det! :)
Min mejl: [email protected]

Kram!

#5 - - Znogge:

Det kan jag förstå att du gör. Fina minnen...

Kram och ha en bra dag!

#6 - - Matilda Berlin:

Jag förstår att du saknar det! Kram

#7 - - Linda:

Åh, lät som en mysig trädgård!

#8 - - Dixi Wonderland:

Jag saknar sommaren enormt mycket :( Vill ut och fotografera varje dag.

#9 - - Bella:

Förstår att du saknar det, det låter så mysigt!

http://nouw.com/bellss

#10 - - Photo by E M E R E L L A:

Åh vilken härlig bild! Åhh vad jag längtar till sommaren :)

#11 - - A M:

Åh vad det lät mysigt! Jättefin beskrivning!!
Kram

#12 - - Polly Svensson:

Ååå det lät fint och underbart. Kram

#13 - - Linnéa:

Åh, får flashbacks från mormor & morfars gård när jag ser denna bild. Ahhh

#14 - - Erika:

Det där lät härligt!

sv. Det bror på vad man gillar för sorts filmer :) Jag brukar tipsa om de flesta filmer jag ser för att vi alla tycker så himla olika ^^

#15 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

så himla underbart, verkligen, Jag kan typ se det framför mig :') Här i Umeå stod det att det skulle vara strålande sol, men ack, det blev grått och regnigt här också.

#16 - - World by Tina:

Nu saknar jag sommaren!

#17 - - Amanda:

Härligt det låter, förstår att du saknar det!

#18 - - NICOLE:

Åh, det lät som fantastiska minnen. Förstår att du saknar dem.

#19 - - Henrik Olsson:

Jag kan absolut förstå att du saknar det!

#20 - - Louise:

Åh de är ju snart sommar! :D

#21 - - Annie:

Åh vilka minnen ;) Började också tänka på minnen nu, når speciellt med bär och sommar! ;) Låter härligt :)

Sv: Samma här ;) Jag måste äta ofta jag med , annars blir jag också grinig .. ;)

Kramar

#22 - - elin:

Sv: Åh kan tänka mig det har hört att dom ska va som godis i smaken typ!<3

#23 - - Carolina Thoor:

Åh då du beskriver det så låter det ju hur underbart & mysigt som helst :D

Sv; tackar. Det hoppas jag också innerligt på. Saknar henne mycket!
Jaså haha :'D

#24 - - Days by Johanna:

åh det förstår jag att du saknar, :)

#25 - - Tilda Barkselius:

Men gud så mysigt det lät!

#26 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Vad mysigt! Här doftade det sommar idag. Det är en doft jag nästan förträngt sen förra året och gjorde att så många minnen kom tillbaka. ♡ Kram

#27 - - Heléna:

Så fint inlägg <3 Hoppas du har haft en riktigt bra dag :D Kramar fina du <3

#28 - - ullie:

underbart inlägg
fin torsdag vännen kramar

#29 - - Marianne :

Vilka fina minnen att öängta tillbaka till....det får mej att tänka på mina barndoms sommrar.

Själv saknar jag den tiden då jag hade lugn i kroppen och kunde njuta av nuet istället för denna rastlösheten jsg har nu....
Kram

#30 - - Linnéa:

Hihi, ja jag håller också tummarna för att mina dadelkärnor blir fina palmer <3

#31 - - Linnéa:

Hihi, ja helt underbart, och idag är det ännu varmare + vindstilla *puuuh* :)

#32 - - A M:

Hihi blev jättesugen på hallon nu:P

#33 - - Days by Johanna:

Ditt inlägg har valts ut bland tre till och vinna. Jag har startat en omröstning som pågår i 24 timmar. Den med mest röster vinner!

Här hittar du omröstningen!
http://daysbyjohanna.se/2017/may/omrostning-jag-saknar.html#comment

Svar: Yey så roligt!:D
Kattis

#34 - - Natalia Richardson:

Jag kan se detta,underbara framför mig du beskriver,kram.

Svar: Så härligt att höra!:)
Kattis

#35 - - Ake:

Åhh så vackert :) Lycka till i omröstningen :)

Svar: Tack det samma!:)
Kattis

#36 - - Biggeros:

Underbart inlägg om saknad. Jag får även smak på av allt du förklarar och längtan till allt det där du beskriver. Det påminner mig om svensk sommar÷)Kram

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis