Whaaat!??!

Hehe jag kan nästan se hur ni dubbelkollar bloggadressen nu och funderar över hur det kommer sig att det helt plötsligt dyker upp bilder på ett par skor här. Här ska det ju vara resor och naturbilder men jag var bara tvungen att visa er mina nya skor som jag förälskade mig i vid första sekund...kolla färgen, lysande underbar!! Haha har sett blickarna hos en del när de funderar på om de verkligen skulle kunna sätta på sig ett par skor i denna kulör, men inte är jag mindre nöjd för det. 
 
Mitt i veckan är vi nu och jag har en lång dag framför mig men njuter fortfarande av energin jag samlade på mig igår med först ett löppass och sedan grillade vi lax i kvällssolen på balkongen, väldigt härlig tisdagskväll om jag får säga det själv. Jag har tydligen också snittat ungefär 384 minuter träning i veckan sedan hälsoutmaningen på jobbet drog igång vilket jag känner mig rätt nöjd med. Enligt appen som vi registrerar passen i har jag överträffat WHOs rekommendation för daglig träning så här långt!:D
 
#1 - - Netti Starby:

Men skor kan faktiskt även ha med resor att göra om man ska t ex vandra mycket. Jättefina skor! <3 Kramis

#2 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Färgglada skor blir man glad av! Dom är underbara :) Kram

Svar: Eller hur?:D
Kattis

#3 - - Natalia:

Så snygga!

#4 - - åsa i åsele:

Jättefina skor.
Ovanlig färg.
Hur är de på foten, är de lätta och fjädrande?

Jag är ju sån där känslig person som kan få skavsår till å med av de skor jag haft på mig ett längre tag så hur skor känns på foten är otroligt viktigt.

#5 - - Bella:

Låter som en underbart tisdagskväll!

http://nouw.com/bellss

#6 - - Linda:

Snygga!!!

#7 - - znogge:

Ett par snygga, sköna och färgglada skor förtjänar alltid att visas upp i bloggen :D

Kram och ha en bra onsdag!

#8 - - elin:

Sv: Det är förstås lite sanning i det , snygga skor!

#9 - - J:

Snygga!!

#10 - - Josse:

Åh så fina!

#11 - - Marianne :

Supersnygga skor, jag gillar färg och har slitit ut många skor som lyser upp...senast ett par knallrosa ;)
Vad duktig du är med träningen, jag hade glömt att ni har den där hälsoutmaningen på jobbet men du tränar väl en hel del oavsett utmaning?
Härligt med utekvällar och grill hoppas nu vädret håller i sej, trots att jag läste att det ska bli snö (!)
Ha en finfin dag,
Kram

#12 - - Carolina Thoor:

Riktigt tjusiga! Älskar verkligen adidas skor :D

Sv; ja, hon blev så lycklig över sina presenter hon fick utav sin faster och farbror. Så härligt! :D

#13 - - World by Tina:

Skor hör ju också resor till. Att planera kläder och outfits inför resor är något av det roligaste jag vet. Shopping under resor går inte av för hackor heller=)

Svar: Så sant, så sant!:)
Kattis

#14 - - Biggeros:

Duktig du är med att fullfölja träningen=) Ursnygga skor!! Exactly my piece of cake 🤗

#15 - - Lena i Wales:

Blått är min favoritfärg!! Så jag säjer wow!!!

#16 - - Linnea Aurora:

MYCKET coola- gillar färgkombinationen måste sägas! Extremt bra val av skor från din sida måste sägas! Mvh har helsvarta tennisskor.

Svar: :D
Kattis

#17 - - carolines:

Håller med dig, färgen var helt underbar! Så fina <3 Kram

#18 - - My:

Grymt coola :D

#19 - - Anita:

Snygga skor :D

Svar; Det blåa vinet är inte så sött tycker jag, så testa det du! :D

#20 - - Henrik Olsson:

Riktigt läckra! :)

#21 - - Linnéa:

Åh wow, enligt mig ser dom där skorna sjuuuukt sköna ut :)

#22 - - Johan:

Vad är det för färg på skorna?

Du ligger ju ganska långt över rekomendationerna då, bra jobbat! :)

SV: Verkligen! Den är riktigt bra tycker jag, och nej, det är inte bara för att jag är leksing då ;)

Brynäs höll inte i hela vägen sen, men vilken match det var! Wow! Som neutral supporter var det grymt kul att följa både den matchen och hela finalserien i stort!

Haha ja, gott vin är ju viktigt ;)

#23 - - Annie:

Dem var ju jätte snygga! ;)
Tycker bara det är kul att du visar upp dem o skriver lite om träning, gärna mer sånt hihi ;)

Sv: Ja eller, tycker jag med :)

Kramar

#24 - - Gabriella :

Såå snygga!!

#25 - - Amanda CL:

Skitcoola skor!!! Tummen upp x10000 :D

#26 - - elin:

Hoppas du får en toppen bra kväll!<3

#27 - - Days by Johanna:

ibland får man chocka sina bloggläsare, typ så som jag gjorde igår när jag blogga om mode haha

ibland kan vi också du och jag :)

#28 - - moa:

haha ja det här var ett ovanligt inlägg för att vara dej kattis men gu så snygga och fräsha skor :)

#29 - - NICOLE:

Ja färgen var riktigt snygg :D

#30 - - MALIN:

Haha! Hur snygga som helst ju! Kram

#31 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så snygga :)

#32 - - hellstromellinor.blogg.se:

Gud vilka balla skor! Älskar färgen.

#33 - - Jennifer Queen:

Fina :D

#34 - - ullie:

va snygga de va o ja gillar färgen oxå
mmm så gott är det ju med grillad lax mums va sugen ja blev nu då =)
kramiz

#35 - - Sara Ekman:

Snygga :D

#36 - - Heléna:

Så snygga!!! Härligt att det går så bra med hälsoutmaningen - heja dig!!! Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på veckan nu fina Kattis <3 Kramar <3

#37 - - madabouttea.se:

Snygga!