Snön försvann...

...tidigare i veckan men i natt kom minusgraderna tillbaka så vi får väl se hur länge den håller sig borta. Äntligen helg eller vad säger ni? Det är en rätt bra vecka jag lämnar bakom mig skulle jag säga, intensiv men bra. Jag har startat upp ett nytt projekt som jag tror kommer bli intressant att driva så fort jag fått ihop projektgruppen.
 
Jag var som bekant på besök hos Scania i Södertälje med jobbet i veckan och fick lära mig mer om deras produktionssystem, tankesätt och hur de driver investeringsprojekt. Mycket intressant studiebesök som gav inspiration och nya tankar. Det var en intensiv dag och jag var tacksam över att slippa köra på vägen hem för då somnade jag en stund i baksätet istället.
 
Igår var det som bekant Black Friday och hela dagen plingade mobilen av mail och sms med erbjudanden från alla möjliga företag. Kan tänka mig att flera av er hittade något på rean? Själv såg jag till att boka en vårresa. Vart? Det behåller jag för mig själv ett tag till men kan åtminstone avslöja att jag varit där förut.
 
Och helgen? Ganska oplanerad tidsmässigt men innehållande en del aktiviteter jag vill hinna med så det är väl dags att sätta igång antar jag. Ha en härlig lördag! 
#1 - - Znogge:

Här blev det nya julgardiner från Hemtex. Är pigg på att klicka hem vasen Äng men jag får se... Grattis till resan! Alltid lika trevligt att ha en sådan att se fram emot!

Kram

#2 - - Lena i Wales:

Det gör inget att det är intensivt på jobbet så länge det ger något, det ger också krafter.
Trodde jag undgått Black Friday, men kom på i morse att så nog inte var fallet. Igår fick jag ett extra glas vin gratis på vår stambar här i Spanien. Sådana erbjudanden är inte helt fel!
Ha en skön oplanera helg!

#3 - - Sara Ekman:

Väldigt skönt med helg!! :)

#4 - - Marianne:

Extra skönt med helg när man har en bra vecka bakom sej...man känner sej lite mer nöjd än vanligt ;)
Jag blev bra irriterad av alla mess och mail om Black Friday, och jag gillar inte denna köphysteri handeln vill skapa.....nej, jag köpte ingenting alls....
Jaaaaa vad ska jag gissa på för resmål.....;)

Ha en toppenhelg,
Kram

#5 - - FREEDOMtravel:

Jag hoppas att snön kommer tillbaka! Trevlig helg!

Svar: Det hoppas jag också, blev så mörkt utan snön!😔
Kattis

#6 - - NICOLE:

Ja äntligen helg säger jag ;D Det ska snöa här i veckan igen så det är bara att ladda om för minusgrader ;)

#7 - - Jessica Högberg:

Ja hjälp vad det plingade igår, haha. Fick inte handlat något... Härigt med en resa!

#8 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, det var samma här, men man får nog snart se snön igen :P

#9 - - Jennifer:

VI hade endast snö i några timmar tidigare i veckan..

Svar: Hehe det var ännu värre hos er alltså!😛
Kattis

#10 - - Julia:

Ha en bra dag fina du!

#11 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

jag har inte shoppat alls, hann inte! Igår var jag helt sjukt trött! <3

#12 - - MALINDENISE:

Önskar dig en härlig lördag!

#13 - - Gabriella :

Roligt med ett nytt projekt!!

#14 - - Carolina Thoor:

Ja, verkligen äntligen helg! Så känner jag jämt nuförtiden då jag enbart har helgerna med Niclas :D

Sv; ja, det har det även varit :D hoppas att er fredag också var bra!
Ja, igår tog vi det bara lugnt som sagt. Men idag ska vi på konsert och imorgon ska vi på lunch hemma hos hans mamma (inte frivilligt) och sedan så efter att han åkt till Norrköping igen så ska en vän komma till mig :) hur ser din helg ut nu? Några planer mer än det du skrev i inlägget? :)

#15 - - Louise:

Va härligt att du har en resa att se fram emot :D

#16 - - Emelie Andersson :

Så skönt med helg och vilka fina bilder :) här går graderna från plus till minus hela tiden.

#17 - - Linnéa:

Åhå, jag är såååå avis, vill också ut o resa :P.

Det gick bra för min idol-favvis :)

#18 - - Netti Starby:

Snön har försvunnit hos mig också och ha en mysig kväll! :-D Kramis

#19 - - My:

Åh vad spännande med en ny resa :D

#20 - - Emma:

usch kallt o jäkligt. vi har inte fått nån snö där jag bor, men andra delar av länet.. här har bara regnat

#21 - - Hanna Karlsson:

Jag höll på att bli tokig av allt plingande i mobilen. Så störande. Men det är ju bra när man hittar något till bättre priser. :-)

#22 - - Linnea Kinis:

här har mycket av snön också försvunnit, men är typ blandat snö och is så ingen höjdare :/

Svar: Trist!😔
Kattis

#23 - - NATALIA:

Hoppas du får en härlig söndag :D

#24 - - Denise:

Ja helt sjukt hur mycket erbjudanden det var som trillade in på Black Friday. fyndade du något?

#25 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så tråkigt att snön försvann tycker jag :/

Svar: Verkligen!
Kattis

#26 - - åsa i åsele:

Redan söndag mitt på dan, här har helgen flutit på å jag har gjort typ ingenting.
Vädret är märkligt, vi hade minus 15 igår eftermiddag och sedan vid 23tiden när jag lade mig var det minus 2 och lite snö kom under natten.

Kul att ha en resa att se framemot :)

kram

#27 - - Sussi:

Spännande med en vårresa :)
Jag har inte fyndat någonting alls, vilket kanske inte är likt mig haha. Men det är alldeles för mycket folk för mig i butikerna.

#28 - - Lillgarden:

Sv: ja det var lite retligt att jag missade det med så få minuter!
Den där black friday var inte mycket att hänga i julgranen inte.
Har man lite koll så ser man att dom ordinarie priserna är högre än vanligt och rabatten som företagen lockade med var låga, mellan 10-25% rabatt var det högsta jag hittade på saker jag var intresserad av. Lider lite med dom som dras med i hyseterin och handlar massa dom säkert ändå inte ville eller skulle ha...

Ha en fin söndag!

#29 - - Pauline Hurtig:

vi har fortfarande rätt så mycket snö

#30 - - Jasmine:

Trevligt att få inblickar i din vardag under vecka som har gått. :)

(Sent) Svar: Roligt att du gillade bilden från Göteborg. Tack också för orden.

Kram