I samma stund...

...som detta inlägg publiceras sitter jag på flyget och inväntar start. Jag är alltså på väg till Dubrovnik nu och kommer sannolikt vara mindre aktiv här på bloggen under närmsta veckan. Däremot kommer mitt instakonto, @stellaefoto, är uppdateras kontinuerligt så haka gärna på där. För övrigt önskar jag er alla en riktigt trevlig helg nu och återvinner ytterligare ett foto från förra hösten.
 
#1 - - elin:

Vilken fin höst bild!<3

#2 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ha det så trevligt :)

#3 - - Boel:

Hoppas du får en fin resa!

#4 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så roligt :). Ska kika där :)

#5 - - Jennifer:

Åh ha så kul :D

#6 - - Marianne :

Vildvinet är fantastiskt med sin starka färg....men den är också ett populärt tillhåll för spindlar...hua
Kram

#7 - - Linda:

Ååååå jag är så himla avis! DIt vill jag med! Vad kostade flyget? Totala resan?
Svar: Ja det hade ju varit så häftigt att få driva ett sådant ställe! Någon gång så!

#8 - - Madeliene:

Så himla fin bild! <3

#9 - - Linnéa:

Åh, sååå härligt med värme, hoppas det blir en gryyyyym resa <3

#10 - - Linnéa:

Åh, sååå härligt med värme, hoppas det blir en gryyyyym resa <3

#11 - - Angelica:

Åh, man blir ju avis på alla dina resor alltså!

#12 - - Emma Fernhagen:

Superfin bild!

#13 - - Netti Starby:

Vad roligt och ha en trevlig resa! :-D Kramis

#14 - - MALINDENISE:

Kul med Dubrovnik! :D

#15 - - Amanda:

Å vad roligt vill också resa<3

#16 - - Jessica Högberg:

Ett vackert foto från förra hösten
Önskar dej en fantastisk vecka!

#17 - - Bella:

Åh vad spännande! Men förstår att du kommer att sakna Gävles underbara väder ;-)

#18 - - Sara Ekman:

Ha så trevligt :)

#19 - - Natalie:

Åh, ha det så underbart!!

#20 - - Emma :

åh va skoj :D

#21 - - NATALIA:

Vacker bild!

#22 - - ullie:

jaha söta du då hoppas ja resan gick bra så hörs vi igen kram kram va rädd om dej

#23 - - My:

Hoppas du får det bra :D

#24 - - Linnea Kinis:

vad spännande! :)

#25 - - NICOLE:

Ser framemot att se fina bilder på instagram :D Hoppas du får det bra!

#26 - - åsa i åsele:

Ha en underbar vecka. Såg bild på Instagram, otroligt vackert. kram

#27 - - Hanna:

Älskade höst!
Ja visst är de bra anledning till att träna :d

#28 - - Carro:

ha det bäst!! :)

#29 - - moa:

ser fram emot att följa dig på resan finis. <3

#30 - - Denise:

Trevlig resa! :D

#31 - - Pauline Hurtig:

trevlig resa!

#32 - - Gabriella :

Hoppas du får det sååå bra!!

#33 - - Louise:

Åh ha de gött och njut ordentligt när du slipper svenska hösten för ett tag!^^ :D

Svar: Det gör jag kan jag lova!☺
Kattis

#34 - - Johanna Utterberg:

Ha en toppenresa!! :D

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#35 - - Ida Gratte:

Ha så skoj :D

#36 - - LIL' BABUSTYLE - Here's my story:

En ny resa? 😍 Oj vad jag missar mycket! Ha det så bra!

Svar: Japp detta år blir det nog rekord i antalet dagar utomlands!😛
Kattis