Resetips - Kefalonia - Fanari lighthouse

Vår plan var alltså att äta en tidig middag innan flyget hem och Lassi är en utmärkt plats för det som har många restauranger med bra mat och närhet till flygplatsen. Men innan vi valde plats för vår middag var vi självklart tvungna att stanna till vid fyren längst Fanari road.
  
Vi besökte den även förra året men lyckades aldrig riktigt passera den i dagsljus då. Fyren är populär att fota och fota vid men vi lyckades få någon minut ifred utan att andra turister klev rakt in i bild denna gång. 
 
Ännu en söndag kommen, vart tar dessa helger vägen? Alldeles för korta om ni frågar mig men simma har jag hunnit med och nu blir det att förbereda sig för arbetsveckan då det bär av till Göteborg ett par dagar för tester. Så det sätter jag igång med nu, vad sysslar du med idag? 
37 kommentarer publicerat i Grekland
Taggar: Argostoli, Fanari, Foto, Kefalonia, Lassi, Resa, Tips
#1 - - LIL' BABUSTYLE - Here's my story:

Åh så himla fint!

#2 - - Marie Bergman:

Så fint =)

#3 - - Jessica Högberg:

Jobbhelg vilket innebär massa plugg, ganska skönt

#4 - - marianne:

Tänk vad det är jobbigt med alla turister...haha
nä men i regel tycker jag att de flesta besökare till sevärdheter brukar ha koll på andras kameror och avvakta när de ser att de är på väg in i bild och störa motiven...

denna helg svischade förbi som jag vet inte vad...
ha en trevlig resa till Göteborg och lycka till med testerna
kram

#5 - - Netti Starby:

Åh det ser helt fantastiskt ut! :-D Kramis

#6 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

så vackert, häpnadsväckande! Åh jag håller med, det är läskigt hur snabbt tiden går...

#7 - - Hanna:

eller hur! Alla 3 plaggen såg så mysiga ut och fina 😍

#8 - - Johanna Utterberg:

Så fina bilder! :) Och ja, var tar helgerna vägen, de går för fort! ;)

#9 - - Madeliene:

Åh vad fina bilder!
Jag ska bara ta det lugnt idag, fixa klart bloggdesignen och bara ta allt som det kommer :)

#10 - - Johan:

Vad är det för tester du ska göra? :)

Min helg har varit och är väldigt lugn. Förkylningen är fortfarande inte helt bra, även om det går åt rätt håll nu, så det har varit en väldigt lugn helg. Jag fick t.o.m. stanna hemma från helgens tävling i Göteborg p.g.a. det, men det går som sagt åt rätt håll iaf :)

SV: Allt löste sig faktiskt med af, så imorgon börjar jag jobba "på riktigt" :D
Utbildninen var väldigt intressant, som sagt, mycket att ta in och ja var trött efteråt, men ändå bra och framförallt kul att träffa andra ombudsmän :)

#11 - - elin:

Fina bilder!<3

#12 - - Linnéa:

Åh, sååå himla fina bilder :-)

#13 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Undrar också var helgen tog vägen :) men men. Får göra det bästa av söndagen. Hoppas du haft en bra helg. Kram

#14 - - Madeliene:

SV: ja det är riktigt skönt med sol! :) Vad har du för planer idag?

#15 - - Sara Ekman:

Fint :)

#16 - - Emelie:

så fint :)

#17 - - MALIN:

Det ser verkligen helt magiskt ut! Kram

#18 - - Amanda:

Men alltså wow vad fint det såg ut!!!

#19 - - åsa i åsele:

Helgen går med rasande fart fort förbi... men även vardagarna razzlar i väg, vet inte om jag direkt ska påstå att tiden går fort då man har roligt ;-) men hur som helt så har det blivit oktober.

Fina bilder.

kram

#20 - - Annie:

Så härligt det ser ut! :)
Vad ska du göra för tester i Göteborg? :)

Sv: Tack för omtanken<3 Kram

#21 - - My:

Åh så fint!

#22 - - jannice:

åå så fin plats!!

#23 - - Carolina Thoor:

Riktigt vackert faktiskt. Skulle lätt kunna tänka mig vara där! :D

Sv; jo, tack. Det måste jag ju säga att jag haft. Jag vägrar klaga i onödan :D
Javisst! Jag är riktigt nöjd över min födelsedagspresent utav min mest älskade Niclas. Det förstår jag att du vill göra :D jag tänkte skriva en recention om det sedan ;)

#24 - - Tilda Barkselius:

Åhh så fina bilder!

#25 - - Znogge:

Helgen går på tok för snabbt tyvärr... Härliga bilder som gör att man längtar och ser framåt!

Kram

#26 - - Pauline Hurtig:

åh vad fint!

#27 - - NATALIA:

Åhh..känns som att det var evigheter sen jag var där... Men var ju bara nåra månader sen ;)

#28 - - Bella:

Åh vad fint!

#29 - - Emma :

meeen så vackert <3

#30 - - Boel:

Härliga bilder :D

#31 - - Natalie:

Men åh vilka vackra bilder!! <3

#32 - - Natalie:

Men åh vilka vackra bilder!! <3

#33 - - Natalie:

Men åh vilka vackra bilder!! <3

#34 - - Gabriella :

Såå fint!! 😍

#35 - - NICOLE:

Så fint det såg ut :) Ja helgerna går verkligen foooort..

#36 - - Linnea Kinis:

fina bilder!

#37 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att allt går bra i Göteborg! :)