Planer ändras

Jag skulle egentligen ha varit på väg mot Stockholm nu för en heldag med shopping och häng med min mor, men olyckan var tyvärr framme igår och med en bruten arm var Stockholm inte lika lockande för henne längre. Vi får helt enkelt skjuta upp vår shopping till en annan dag. Så istället får jag fylla dagen med något annat och jag funderar på att simma lite. Några av er kanske kommer ihåg att jag utmanade mig själv till genomföra ett träningspass jag inte brukar göra denna vecka? Det har väl hittills gått sådär får jag säga, i tisdags skulle jag på boxpass men det vart inställt och igår skulle jag på yoga med även det blev inställt, det ena pga sjukdom och det andra pga resa. Därav funderingen på en sväng till badhuset.
 
I övrigt har veckan flutit på och jag träffade som sagt en god vän i torsdags efter jobbet. Vi besökte Bro Burgers här i stan och hennes vegetariska burgare var supergod. Min däremot tyckte jag mest smakade salt och var väl inget speciellt men trevligt hade vi ändå. Efter maten tog vi sedan en promenad till Waynes för te och en liten efterrätt. Väldigt trevlig kväll med andra ord.
 
Hur ser era planer ut för denna lördag? Ni passar väl på att vara med och gissa i den pågående souvenirtävlingen här på bloggen om ni inte redan gjort det?
25 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Hamburgare, Helg, Mat, Träning, Tävling, Vardag
#1 - - åsa i åsele:

Oj så tråkigt för Din mor - och självklart även för Dig,
jag hoppas armen läker utan komplikationer så Ni kan göra Stockholm en annan dag.

Idag blir det septembers fjärde utflykt för mig :)
den tredje med min mor... idag följer även Elin :)
en dagsutflykt mot okänt mål... vi får se vart vi hamnar :)

Jag hoppas Du får en fin lördag, kram

#2 - - Norahsmamma:

Det blir en lugn helg med mys med familjen.

#3 - - Netti Starby:

Nej vilken otur och hoppas att det läker snabbt! Kramis

#4 - - Kamilla:

Så tråkigt med bruten arm. Jag ska kika in på din sovenirtävling för den låter spännande. Min lördag blir lugnt opererade mitt ena knä igår.

Må så gott. Kram Kamilla

#5 - - Sara Ekman:

Åh stackaren med bruten arm :( Gott allt såg ut!!

#6 - - JoJo:

men mums vad gott! :D vad trist att din mamma har brutit armen, hoppas att hon mår bättre snart.

#7 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh nej fy för olyckan :(. Hoppas hon mår bättre? Alltid mysigt med fika :D

#8 - - Znogge:

Men vilken otur för din mamma men Stockholm står ju kvar. Här blir det en lugn dag hemma men i morgon är vi bjudna på brunch.

Kram och trevlig lördag!

#9 - - marianne:

Men vilken otur....först för mamsen med bruten arm, ni får se fram emot shopping lite längre farm,
sen med dina träningspass...så typiskt, box är jätteroligt enligt mej, men yoga har jag inte förstått ännu trots flera försök...det ska bli roligt att höra vad du tycker efter du provat.

Ha en fin dag,
kram

#10 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ajdå, hoppas att armen läker snabbt och fint för din mor!

#11 - - Madeliene:

SV: hoppas du får en fin lördag! :)

#12 - - Amanda:

Ååå vad gott allt såg ut, men mindre kul med bruten arm :(

#13 - - Linnéa:

Nämen uh, hoppas den brutna armen repar sig *aj*.
Och att du ändå har en fin helg 😋

#14 - - Annie:

Ånej vad trist, stackare<3
Hoppas du får en bra helg ändå :)

Sv: Känner faktiskt att måendet åkt bakåt en bit, det senaste .. och blivit sjuk igen. Tack för omtanken<3

#15 - - hanna:

men gud så gott!

#16 - - elin:

Härliga bilder!<3

#17 - - My:

Men ååh stackars din mamma :(

#18 - - Bella:

Men vad tråkigt! Tack för tipset om restaurangen dock, har varit riktigt sugen på att testa deras veg.

#19 - - ullie:

men åhh nej men stackars mami va tråkigt hoppas på bra tillfrisknande
ja det är fint väder men blåsigt o bara lite gul röda träd men så fina
Fin fortsättning på helgen kramar

#20 - - Gabriella :

Åh så synd, hoppas hennes arm blir bra!!

#21 - - Pauline Hurtig:

åh gud vad gott!

#22 - - Madeliene:

Tråkigt att det blev inställt! :) Vad hittade du på sen? :)

#23 - - sarah :

åh det lät jätte spänade och så =) vi tänkte bara vi 2 som ska åka ner och mamma sen min boror och han tjej me dom vill till spanjen

#24 - - Denise:

Men åh nej vilken otur!! :(

#25 - - MALIN:

Burgaren ser jättegod ut! Kram