Resetips - Kefalonia - Taverna Nefeli

Medan jag testar vidare så tänkte jag visa er vår sista måltid på Kefalonia innan vi begav oss till flygplatsen. Vi valde att stanna till på taverna Nefeli i Lassi eftersom vi var väldigt nöjda med deras omelett förra året. Vi blev inte besvikna denna gång heller. 
 
Den goda smaken fanns kvar och även stolarna som gjorde en väldigt svettig om låren. Till maten valde vi så klart varsin färskpressad apelsinjuice att njuta av. Med gott om tid kvar innan flyget åt vi klart och beslöt att besöka en sista härlig plats, men den får ni se en annan dag. Jag hoppas ni har en riktigt bra onsdag vad ni än har för er idag!
 
 
22 kommentarer publicerat i Grekland
Taggar: Foto, Grekisk mat, Kefalonia, Lassi, Mat, Resa, Restaurang, Tips
#1 - - Netti Starby:

Vad smarrigt med färskpressad juise till maten! :-D Kramis

#2 - - Anita:

Mums med Juicen!

#3 - - NATALIA:

Mums!

#4 - - sarah :

aa det är det =) viit är dom snygga

#5 - - Carolina Thoor:

Alltså ser så himla gott ut!! :D

Sv; hehe ja, jo. Det är en underbar bild på min underbara familj :D

#6 - - Felicia:

underbart tips

#7 - - Madeliene:

ÅH vad gott!

svar: Men gud vad kul :)

#8 - - Linnéa:

Åh förstår att ni gillar den (hade bara svampen försvunnit så *haha*).

När reser du nästa gång? :)

#9 - - Emelie:

Åh smarrigt! :)

#10 - - Linda:

Färskpressad juice är det bästa som finns,,,mmm så himla gott!
Svar: Ja det hade vi verkligen, härligt sällskap. Staden i sig var dock inte jättemkt att ha så får nog besöka Grekland igen så det får visa upp sitt rätta jag. Vill åka dit med dom vit/blå husen!

#11 - - znogge:

En omelett helt i min smak kan jag säga :D

Kram

#12 - - MALIN:

Hoppas att du har haft en bra dag! Kram

#13 - - Jessica Högberg:

Åh, färskpressad apelsinjuice i ett varmt och soligt land... *dreglar*

#14 - - elin:

Åh mums så gott det där såg ut!<3

#15 - - LIL' BABUSTYLE - Here's my story:

Åh vad gott!

#16 - - Johanna Utterberg:

Åh vad jag blev sugen på färskpressad apelsinjuice nu ;)

#17 - - Sussi:

Så god omeletten såg ut. Jag har ganska nyligen upptäckt att jag gillar omelett.

#18 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad gott det såg ut :)

#19 - - Selma:

Oh så gott det ser ut 😍😍

#20 - - marianne:

Omeletten ser onekligen god ut :)

Hoppas du har det någorlunda fint i Göteborg, och att regnet övergett er,
kram

#21 - - Pauline Hurtig:

vad god juicen såg ut så tråkigt att jag inte tål apelsin!

#22 - - madabouttea.se:

Så gott det såg ut!