Efter sol kommer...

Men hörrni vilken helg det blev va? Känner mig väldigt nöjd med beslutet att vara ledig i fredags och njuta av den hittills varmaste dagen denna sommar.:) Och tur är väl det att man fick sig lite extra energi i helgen idag när man är tillbaka på jobbet och regnet bara öser ner utanför fönstret. Men känner mig inte allt för brydd utan tänker mest på att om två veckor så har jag semester igen!!! :D
 
 
Förutom att vara ute i solen i helgen så hann jag även med en bio, Jurassic World, med en efterföljande öl på en uteservering. Kan lungt påstå att ölen var bättre (om man bortser från påsen med Skittles jag åt under filmen vill säga). Tyvärr blev jag besviken på filmen...kändes som att dom kunde gjort så mycket mer än vad det blev.
 
 
Vilken skillnad det är med en tredagars helg jämfört med den vanliga på två dagar...säger det igen; Så himla nöjd över att jag valde att göra just denna helg till en "långhelg"! Hur blev er helg?:)
 
 
Bjuder på ytterligare färg från Lesvosresan...tänk om man fick vara där igen...typ nu!
 
 
 
42 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Bio, Blommor, Grekland, Jurassic World, Lesvos, Måndag, Regn, Sol, Sommar
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att ta en ledig dag i solen! :)

#2 - - Jessy:

Härligt jag går på semester nästa vecka :D

#3 - - Boel:

Underbart väder var det hela helgen :D

#4 - - Sara:

Låter verkligen som om du fick en panghelg :) Härligt med sol och värme :) Den filmen vill jag se med :)

#5 - - Emma Engström:

Vädret har varit helt underbart! Så roligt att ha varit på bio men tråkigt att den inte var över dina förväntningar :o

#6 - - sara:

Såå fina bilder!! :D

#7 - - ebbae:

så fina foton!

#8 - - CAICAIS.BLOGG.SE~:

Fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#9 - - Erica:

Trist att du blev besviken på filmen! Har tänkt se den jag med, fast är osäker på om det blir på bio eller om jag ser den senare istället. :3

#10 - - Cajsa Lindahl:

och det var det verkligen också! :D hehe ja verkligen! :D

#11 - - Ida Lindborg ♡:

Så fina bilder!

Sv. hihi ja, ett måste! :D

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#12 - - Life of Johanna:

Så vackra bilder!

Ja det hade varit kul och träffa dig =)

Svar: Tackar så mycket! Hoppas ni hade en jätterolig bloggträff!:)
Kattis

#13 - - Julia Müller-Sandvik:

sv: Kanske har jag redan svarat, men då får du ett till: champinjonsoppan är för 4 portioner och blomkålssoppan råkade bli för typ 7 portioner ;)

#14 - - Liborius:

Åh det var ju världens bästa väder i helgen:)

#15 - - MATILDA:

åh fint med färg :D

Svar: Ja visst är det!:)
Kattis

#16 - - Sarah:

Aa det är sönt får mitt exem villa :)

#17 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Helgen var verkligen helt fantastisk! Och vilka fina bilder! :) sv: Så härligt! Och lät som en riktigt god post-workout middag ;)

#18 - - Klara Andersson:

fina bilder

Svar: Tackar!:)
Kattis

#19 - - Emelie:

Så fina bilder!

Svar: Tackar! :)
Kattis

#20 - - sara:

Fina bilder! :)

Svar: Tackar! :)
Kattis

#21 - - Angelica:

Då är det bäst att vänta tills filmen går att hyra antar jag.. tråkigt att den var sämre än du förväntade dig.

#22 - - N:

Jättefina bilder :D

Svar: Tackar! :)
Kattis

#23 - - Emma & Julia:

Hoppas på mer sol :D

#24 - - Isabella Huynh:

vilka fina bilder :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#25 - - sara:

Hoppas att du har en bra måndag! :)

#26 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Åh så somrigt :)

sv: Jaa, verkligen :D

#27 - - Liene Svärd:

Fina bilder :)

Tråkigt att filmen var inte så bra.

Svar: Tackar!:)
Kattis

#28 - - ems:

så fina blommor!! :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#29 - - Linnea:

Åh, vill också se Jurassic World! Var den bra??

Svar: Jättesent svar och jag hoppas du hunnit se Jurassic World nu? För min del var den lite av en besvikelse tyvärr.
Kattis

#30 - - Veiken:

Vackra blommor gör att allt känns lite lättare om det är kallt och regnigt ute! Jag kommer in från Life of Johanna! :)

Svar: Ja visst är det väl så!:) Välkommen och jag lovar att jag ska bättra mig vad gäller uppdatering här framöver!
Kattis

#31 - - Annie:

Jättefina bilder du har i bloggen :)

Kom in på din blogg via Johannas ;)

Ha en fin dag :)

Svar: Tackar så mycket! :) Lovar att bättra på uppdateringarna här framöver!
Kattis

#32 - - Skogsraah ☾:

Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#33 - - Elin:

Vackra bilder!

Svar: Tackar! :D
Kattis

#34 - - Elin:

Fantastiska bilder!

#35 - - Aschmanda:

fina bilder!

aldrig fel med ledighet! :)

Svar: Verkligen inte!:)
Kattis

#36 - - Sarah:

Hej allt bra

#37 - - Sarah:

Hej allt bra

#38 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Fina bilder ^^

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#39 - - Olivia:

Bra bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#40 - - Olivia:

Fint!

#41 - - Annsoh:

Vad fina bilder!! :D

#42 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Fina bilder :)