Ut på äventyr igen!

Nämen hörrni det är dags att växla över till mitt instagramkonto igen för...jajjemen, jag ska ut och resa igen. Tänkte faktiskt åka och fira lite påsk för tyckte inte den svenska räckte till riktigt!:) Så hörs här när jag kommer hem eller så hakar ni på under resans gång på instagram där jag såklart heter Stellaefoto
 
Bilden är lånad från Google
 
#1 - - Tuva Björnwall:

hoppas du får det bra! :D

#2 - - Cajsa Lindahl:

Ja, det är så fantastiskt skönt! :D

#3 - - Days by Johanna:

Ha en härlig resa. Skall leta upp dig på instagram

#4 - - MATILDA:

Åh ha det så kul :D

#5 - - CAICAIS.BLOGG.SE~:

Kul!

#6 - - jessy:

Gud va gott det ser ut!

#7 - - Netti Starby:

Vad roligt att du ska resa igen :-D Kram

#8 - - MALIN:

Härligt med en ny resa! Njuuuut lite extra för mig med :) Kram

#9 - - Gabriella:

Åh såå roligt att resa, vill också!!

Svar: Klart du ska ut och resa...bara att börja planera och sen åka!:)
Kattis

#10 - - Tilda:

Åh vad spännande! :)

#11 - - Annie:

Den såg god ut!

Hoppas du får en trevlig resa ;)

#12 - - Anita:

Vill också resa..!!

#13 - - linah:

sååå gott<3

#14 - - Sarah:

aaa det är bätre med huvet

#15 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så roligt! Hoppas resan blir bra :D.

Svar: Den har varit toppen!:)
Kattis

#16 - - Linda:

Men gud! Vart bär det av nu då??Nyfiken såklart!
Svar: Ja herregud finns mängder med att se i Rom så vi kommer nog inte gråta över Spanska trappan;)
Hihi vädret är dåligt idag så vi åker så vi är lagom nere t showen, tappade lite lusten när vädret är grått.

#17 - - Ebba:

Ha så kul! :D

Svar: Det har jag verkligen haft!:)
Kattis

#18 - - Veiken:

Oj, påsk två gånger samma år. Inte dumt alls! :)

Svar: Nästan lite lyxigt måste jag säga!:)
Kattis

#19 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Hoppas du haft en fin valborg :)

Svar: Det hade jag, fast jag firade påsk istället!:)
Kattis

#20 - - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet:

Ha en fin söndag :)

#21 - - Sarah:

Va du reser :)

Svar: Jajjemen!:)
Kattis