Glada änder och Gott Nytt år

Har ni nyårslöften och partyoutfiten redo för att välkomna det nya året? Själv njuter jag av strålande sol och några fler plusgrader än hemma och planen är att besöka Font Magica de Montjuic vid 12-slaget, hur det går får ni se och höra om när vi är på hemmaplan igen. Jag önskar er alla en riktigt härlig nyårsafton och ett grymt nytt år och lämnar er mer några änder längst strandpromenaden i Sigtuna. Hur vackert är det inte med solens reflektion mot isen!?
 
 
#1 - - Liene Svärd:

sv: Man behöver inte alltid tänka på nästa år, man kan låta det komma naturligt. Det här året kom nyårslöften helt naturligt för det är något jag redan jobbar på :)

Vackra vackra bilder! Gott nytt år!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#2 - - Znogge:

Önskar dig en riktigt fin och glad nyårsafton!

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#3 - - A M:

Åh vad mysigt!
sv: Tack, ja haha jag håller med! Visst blir man sugen!? :D
Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!

#4 - - Boel:

Himla fina bilder hoppas ni får det underbart i Barcelona!

Svar: Tack snälla!☺
Kattis

#5 - - Jessica Högberg:

Otroligt vackert!!
Magisk nyårsafton önskar jag!

#6 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh vilka fina bilder! 😊

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#7 - - FREEDOMtravel:

Underbara bilder! Önskar Gott Nytt år!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#8 - - NICOLE:

Åh det låter härligt! Vi förbereder det sista nu =) Gott nytt år önskar jag dig!

#9 - - marianne:

Underbara foton,
Hoppas ni får en fin resa och att tolvslaget blir som tänkt,
Gott slut & start,
kram

#10 - - Carolina Thoor:

Super fina bilder! Härligt det låter som du ska tillbringa ditt nyår. Ja, festoutfiten är på - nu är det bara håret som ska lockas och ansiktet som ska sminkas! Men inga nyårslöften här inte, eftersom att jag oftast ändå bryter dem haha ^^,

Sv; ja, oerhört kul. Ja, ett underbart år 2016 fyllt med kärlek. Och det vet jag att 2017 också kommer att bli, då bland annat även min kusin kommer att få sitt första barn! :D
Tyvärr blev det inte att göra någon efterrätt i år. Eftersom att vi ska fira hemma hos min faster, så ville jag inte stå och göra den där hos dem. Så blir istället att göra det till nästa år eller någon annan dag år 2017! :)

#11 - - elin stridh:

läs så ser du att den inte enbart är för finnar :)

#12 - - jessy:

Gott nytt år på dig :D

#13 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Gott slut och gott nytt till dig :)

#14 - - Julia Svensson:

Åh så fina bilder!!

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#15 - - Gabriella :

Fina bilder, gott nytt år!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#16 - - Linda:

Gott nytt år :-)

#17 - - Julia Persson:

Gott nytt år! :)

#18 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det var verkligen magiska vinterbilder du delar med dig av mitt i allting :D Det är helt okej att vara avis på mina adidasskor för alltså... my gadddd vad jag är nöjd med dom ^^

#19 - - elin:

Sv: Åh tack detsamma! :)

#20 - - Tuva Björnwall:

Vilka härliga bilder :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#21 - - Sara Ekman:

så fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Tilda:

Jättefina bilder! <3

Svar: Tackar så mycket!<3
Kattis

#23 - - Jasmine:

Så härliga bilder! Önskar att vi också fått lite kyla och vinter känsla, men den kommer väll lagom till att allt julpynt är borta och man vill ha vår..

Svar: Tackar!☺
Kattis

#24 - - Henrik Olsson:

Det ser vacker ut - men också väldigt kallt ut! :)

#25 - - Ellen Gräntz:

Så fint! Önskar dig ett fint 2017!

#26 - - Ida Lindborg ♡:

åh så fiina bilder!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#27 - - Tilda Barkselius:

Hoppas du fick en underbar nyår!

#28 - - Johan:

Hur varmt har/hade ni det då? :)

SV: Ja det är det verkligen! Det är så värdefullt att få och kunna umgås med nära och kära sådär, bara vara och ta det lugnt. Finns typ inget bättre än det :)

Där skrev du ju t.o.m. hur varmt ni hade det... oops, såg inte det först :P haha

Men nyårsfirandet blev bra det med. Lugnt men bra. Skålade in det nya året i svärföräldrarnas badtunna under bar himmel, så sämre kan man ju ha det :)

Hoppas du/ni har det bra!

#29 - - JUNITJEJ:

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis