24 sanningar - Lucka 23 och 24 - Kryptiska avslöjanden

Ber tusen gånger om ursäkt för min frånvaro under gårdagen och den uteblivna luckan, livet kom helt enkelt ivägen som det ibland gör. Jag hoppas ni alla är laddade inför denna julafton och kommer att ha en alldeles underbar dag och kväll. Vad gäller mina två sista sanningar för denna kalender så kanske de kan uppfattas som delvis kryptiska men det får ni hålla till godo med så länge. 1. Jag snusar i smyg. 2. En stor förändring kommer nog att ske i början av 2018 i mitt liv. Vad jag snusar, för vem jag döljer det och vilken typ av förändring jag tror mig kunna förutspå låter jag dock än så länge vara osagt. Otillfredsställande avslut? Kanske men det får ni stå ut med än så länge!😛
 
Jag vill rikta ett stort tack till alla ni läsare som varit med under denna kalender och alla era roliga och omtänksamma kommentarer. Genom dessa luckor har jag även lärt känna er lite bättre vilket har varit jätteroligt. Nu har det blivit dags för mig att packa väskan och sedan åka mot Märsta för att fira jul. Så God Jul på er alla! 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: 24 Sanningar, Foto, Jul, Julafton, Julgran, Julkalender