Enkelt motljus

Så när man spelar badminton använder man tydligen vissa muskler man inte använder allt för ofta, precis som Marianne väldigt korrekt påpekade igår så har jag nu träningsvärk i rumpan...men också i högra armen och i stort sett hela högra sidan av ryggen. Haha underbart med träningsvärk verkligen, detta säger mig att jag helt enkelt måste spela lite oftare och kanske även lära mig att slå med vänster arm för att balansera upp träningen!:P
 
Gårdagen bjöd på underbart väder som var läskigt likt vårväder, kan det stämma redan i januari? Hur som helst gör solen mig lycklig men tror att bästa stunden igår var när jag fick meddelande från Helena att hon valt mig som Veckans blogg. Tack snälla för de fina orden, de gjorde verkligen min kväll!:) För er som inte besökt Helenas blogg ännu så tycker jag det är dags nu!
 
Ha en riktig supertisdag där ute!
#1 - - Henrik Olsson:

Man bygger kanske inte direkt muskler med badminton, men däremot konditionen får sig en rejäl boost! :)

#2 - - znogge:

Grattis till utmärkelsen. Välförtjänt och det har varit så trevligt att läsa dina skildringar om Barcelonaresan.

Kram

#3 - - Linda:

Jag älskar motljus, så fint!!

Svar: 😀
Kattis

#4 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Fina bilder och jag hoppas att din träningsvärk lägger sig snabbt :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#5 - - Therese:

Grattis, vad kul :D

Svar: Tackar!😀
Kattis

#6 - - Emma :

vilka vårkänslor man får av bilderna!

Svar: Eller hur!?☺
Kattis

#7 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så vacker den övre bilden var :)

#8 - - Erika:

Vilka fina foton du tagit :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#9 - - Julia Svensson:

Åh så fina bilder!

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#10 - - NICOLE:

Så kul med badminton och härligt med träningsvärk :D

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#11 - - Annie:

Härligt med träningsvärk, det är den positiva värken :)
Vad kul :) Stort Grattis! ;)

Sv: Tack så mycket<3
Vad roligt att du tycker det :)

Kram

#12 - - Ida Lindborg ♡:

Så fint!

#13 - - Marianne :

Så du hade riktigt vårväder....härliga foton (idag också) Här sjunger fåglarna redan så det skulle vara trist om det blev vinterväder nu.

Det är så tollskt med all grön mossa som täcker allt i skogen som en tjock matta

#14 - - Amanda:

Så fint! :)

#15 - - Jessica Högberg:

Vilka vackra bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#16 - - Marianne :

Jag glömde ju gratta dej till veckans blogg :)

#17 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Här har vi också haft himla vårigt ett tag, men här i Umeå kan det OMÖJLIGT stämma... >.<

#18 - - Gabriella :

Åh så underbart med vårväder!!

#19 - - Boel:

Grattis till veckans blogg!
Super fina bilder :D
Häftigt när en hittar muskler som en inte visste att en hade haha ;)

Svar: Tackar!☺ Haha eller hur!!?
Kattis

#20 - - Alice Lindström:

åh så fint!

#21 - - deninrekampen:

Sv: Ussch ja ångest är fruktansvärt. Jobbigt att du också upplevt det och behövt bli sjukskriven. Har du ångest något alls nu eller det har försvunnit?

Kram <3

#22 - - Sara Ekman:

så härligt väder :)

#23 - - Heléna:

Det måste vara flera år sedan jag spelade badminton nu, men det är verkligen roligt! Jag skulle säkert också få en hemsk träningsvärk om jag skulle ge mig på det igen :D Så fina bilder och vissa dagar känns det faktiskt som att våren är på gång! Tack för att du länkade till min blogg <3 Jag gillar verkligen att titta in till dig för jag blir alltid glad när jag läser dina inlägg :D Hoppas du har haft en riktigt härlig dag :D Kramar <3

#24 - - MALIN:

Vilka fina bilder :) Kram

#25 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Så vackert det är när solljuset tittar fram sådär :)

Svar:
Kattis

#26 - - Carolina Thoor:

Åh vilka fina bilder och vad roligt att du hade det så roligt med badmintone. Det tycker jag själv är sjukt kul och skulle mer än gärna vilja spela en gång till :D

Sv; åh jo. Jag har tyckt att januari har bjudit på många härliga upplevelser och underbara stunder. Trotts sjukdom :)

Härligt. Ja, jag hoppas allt på det bästa! :D

#27 - - Ellen Gräntz:

Vad roligt att du blev veckans blogg, grattis!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#28 - - J:

Fina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#29 - - ullie:

när man har träningsvärk är det ofta så som jag har värk var dag pissigt o ont =( ja ja nog gnällt men när man va yngre hade men träningsvärk ofta :d
fin onsdag till dej kramar

#30 - - Photo by E M E R E L L A:

Super fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis