5 onödiga fakta om mig

Då är vi snart halvägs mot helg och helt plötsligt trillade det in ytterligare en utmaning, Linda tyckte visst att det skulle vara intressant att läsa 5 onödiga fakta om mig så vi kör på det idag.☺
 
1. Min första kindtand tappade jag genom att bita hårt i lite knäck. Det börjar smaka lite blod i munnen så jag tar ut knäcken och kvar i biten sitter kindtanden.
2. Om jag var tvungen att välja en enda proteinkälla att äta resten av livet så skulle det vara kyckling.
3. Jag målar aldrig mina naglar av den enkla anledningen att jag är skitkass på det och har heller aldrig tålamodet att låta det torka ifred.
 
4. Jag har genomgått en plastikoperation som yngre. Efter att ha opererat bort ett födelsemärke på bröstet så blev ärret extremt fult och stort så därför korrigerades det senare av en plastikkirurg. I ärret injeserades även ett ämne från tuppens kam för att förbättra läkandet. Ärret ser mycket bättre ut idag men är fortfarande ett par centimeter stort så jag brukar skämtsamt svara att det är en gammal skottskada när folk frågar.
5. Jag tycker karaktären Stig Helmer Olsson är fantastisk och älskar att se Sällskapsresefilmerna...åtminstone de fyra första.😛
 
Vilka är dina onödiga fakta? 
#1 - - j:

Haha stig helmer ar grym!

#2 - - åsa i åsele:

Intressant :) kul att få veta lite mer om Dig.

#3 - - znogge:

Jag kan i alla fall instämma på nummer två, tre och fem. Bidrar med att som liten älskade jag morgonskor och skolväskor!

Kram och ha en bra dag!

#4 - - Louise:

Så kul:D

#5 - - Linda:

Åh, kul läsning :D

#6 - - Matilda Berlin:

Åhh vad kul att läsa! Instämmer helt i kycklingspunkten =)) Kram

#7 - - Natalia:

Oj...kommer inte på någon onödig fakta rakt av, får fundera lite ;)

#8 - - Amanda:

Så kul inlägg!! Min onödiga fakta skulle vara att jag är en dålig förlorare tror jag haha!

#9 - - Netti Starby:

Kul att du också blev utmanad! :-D Kramis

#10 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Knäck har nog dragit ut många tänder och lagningar genom tiderna :P

#11 - - Days by Johanna:

Så kul och läsa! =)

#12 - - Lena iWales:

Verkligen rolig läsning. Ibland är onödigt vetande roligare än fakta.
Jag får fundera mer på detta.

#13 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag älskar också Stig Helmer och sällskapsresorna. Hälsoresan är min favorit tror jag ^^

#14 - - Lillgarden:

Vad rolig lista!
En kul fakta om mig är att jag inte äter gult godis!

SV: Vad skönt att man inte är ensam om denna egenhet, haha.
Jag är skitkass på att gå och fråga och vara en "besvärlig" kund. Jag letar och hittar jag inte så anser jag bara att det inte finns.
Dock fick jag ta mod till mig en gång när sonen tvingade mig att fråga om ett plagg verkligen inte fanns i hans storlek.

Ha en fortsatt fin vecka...

#15 - - Norahsmamma:

Roligt att läsa om dig:)))

#16 - - Cindy:

Så gøy innlegg!

#17 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så spännande att läsa :D.

#18 - - Jessica Högberg:

Ha ha, underbara onödiga fakta!
Ang. naglarna så är vi 2

Svar: haha skönt att höra att man inte är ensam!:)
Kattis

#19 - - Amanda CL:

Jag älskar att måla naglarna men avskyr att det tar så onödigt lång tid för det att torka :P

#20 - - elin:

Rolig läsning<3

#21 - - Julia Persson:

Kul att läsa ;)

#22 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Hahaha Stig Helmer är bäst 😉 det är klassiker som aldrig upphör vara roliga. Kram och trevlig onsdag!

Svar: Haha eller hur?
Kattis

#23 - - Bella:

Så kul att läsa!

http://nouw.com/bellss

#24 - - Linda:

Åååå gud vad roligt att läsa Kattis! Ih fett från tuppkam, strange ;)
Svar: Åh roligt att du med vill göra den, looking foward to it! Åh förstår dig verkligen, det är sommar och inte jättevarmt,hehe.

#25 - - Veiken:

Kul med lite onödiga fakta, som kanske är lite nödvändiga om man vill känna någon lite bättre!

#26 - - Denise:

Haha, jag har aldrig heller tålamod att vänta på att nagellacket ska torka helt! xD

Svar: Haha det tar ju så lång tid!😀
Kattis

#27 - - NICOLE:

Men åh vad kul att läsa :) Gjorde också den här utmaningen för ett tag sedan. Kul att komma på och kul att läsa andras :)

#28 - - Annie:

Vilket underbart inlägg :) älskar att läsa såna här lite personliga ;)
Kul att du delar med dig :)

Ska nog göra ett sånt här nån dag! ;)

Kram

#29 - - Linnéa:

Haha, ja pretty woman är min ABSOLUTA favvisfilm, har sett den 1000 gånger <3

#30 - - Biggeros:

Den första Sällskapsresan är nostalgi för mig. Det poppar upp många roliga minnen..
Det där med din "skottskada" historia
Har du säkert dragit för många men är det någon som har gått på den...

#31 - - Gabriella :

Åh så roligt att läsa!!

#32 - - MALIN:

Haha älskar sådana listor! Kram

#33 - - ullie:

ja sen den sista hälsoresan va den heter är inte bra alls.
jaha då fick reda på om skott skadan me då =)
kram på dej fina du

#34 - - Sara Ekman:

Kul att läsa :D

#35 - - Jennifer Queen:

Härligt inlägg :D

#36 - - anneli:

Jag var så förr med nagellack, men nu älskar jag det ;)

#37 - - Heléna:

Vilken rolig utmaning och roligt att läsa :D Ja jösses - jag kan nog komma på hur många onödiga fakta som helst om mig... hahahahaa... bland annat att jag roade mig med att lura nyfikna människor som frågade om mitt ärr på halsen efter min strumaoperation att jag hade fått ärret efter att någon hade försökt skära halsen av mig... jag vet - lite grymt, men var riktigt trött på att få frågan om vad jag hade gjort ;) Trevlig helg fina Kattis <3 Kramar <3

Svar: Hihi din historia var ju värre än min, men visst blir man lite less efter ett tag på alla frågor om ärr!?
Kattis