Novemberfavoriter från Instagram

Ännu en månad har kommit till sitt slut och det är dags att återigen kika på vilka bilder som varit de mest gillade på mitt instagramkonto i November. Denna månad har nog varit den minst aktiva på mitt konto med avseende på hur många bilder som lagts upp, jag verkar helt enkelt ha haft annat för mig. Men några guldkorn har det blivit och föga förvånande är det solnedgången som knep första platsen.
 
Solnedgång över Dubrovnik
 
Eftermiddagssol utanför Kroatien
 
Den gamla hamnen i Dubrovnik
 
Amoopi på Karpathos
 
Solnedgång under en fisketur
 
Eftermiddagssol i skogen
 
Vilken blir din favorit?
 
21 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Dubrovnik, Foto, Gävle, Instagram, Resa, Solnedgång
#1 - - Netti Starby:

Vilka fina bilder du lägger upp och jag gillar alla! :-D Kramis

#2 - - Znogge:

Helt klart den översta bilden även om alla är fina var och en på sitt sätt!

Kram

#3 - - Sara Ekman:

så vackra allihopa, men gillar första bäst :)

#4 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så många härliga bilder! :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#5 - - Linnea Kinis:

jättefin solnedgång :)

#6 - - Angelica Wåhlin:

Men kära hjärtanes, så vackert!

#7 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Solnedgången var ett makalöst foto!

#8 - - åsa i åsele:

De två första bilderna är helt klart mina favoriter :)

Skönt Ditt finger läkt och inte längre gör så ont.
Att ha ont i fingrar är ju besvärligt när man behöver använda händer/fingrar på jobbet.

kram

#9 - - Alice Lindström:

åh så fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#10 - - Julia:

Åh älskar den första bilden<3

#11 - - Jennifer:

Jätte vackra bilder :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#12 - - NATALIA:

Gillar verkligen första bilden :D

#13 - - Annie:

Jättevackra bilder!<3
Har flera ;) Säger bara nr 1, nr 2 och den sista ;) dem är magiska :)

Kram!

#14 - - NICOLE:

Kul att månaden var den du var som mest instaaktiv :) Jag är sannerligen inne i en dålig period där men det kanske lättar nu under december och julen :D Den andra bilden är bara m a g i s k !

#15 - - Pauline Hurtig:

såå fina! gillar nog Amoopi mest :D

#16 - - Gabriella :

Jättefina, den första är min favvo!!

#17 - - Sara:

Jättefina foton!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - Linnéa:

Bild nr 2 är såååå vacker <3

#19 - - Marianne:

Foto nummer två blir min favorit, solen som glittrar i havet...

Jag får nog räkna med några bakslag i måendet...men förhoppningsvis inte så ofta ;)
Kram

#20 - - Tess:

Så härliga bilder! :)

#21 - - Josäfin:

härliga bilder :D

Svar: Tackar!:)
Kattis