Oktoberfavoriter från Instagram

Äntligen fredag och vi är någon dag in på den nya månaden som jag hoppas bringar med sig många härliga dagar. Mitt oktober bjöd på både hög- och lågpunkter skulle jag säga med en trevlig tjänsteresa som start, Dubrovnikresan som uppföljning och sedan en virusinfektion i hjärnan som avslut. Nu är jag dock frisk och ser fram emot helgen som ser ut att bjuda på både en fisketur och konsert. Hur ser just dina planer ut för helgen?
 
Oktober har verkligen varit Dubrovniks månad på mitt instagramkonto, men vilken av bilderna är det som varit populärast tro? Jag tror inte att jag tidigare haft en lika jämn månad som denna när man ser till antalet likes/bild vilket jag tolkar som att Dubrovnik är en populär stad helt enkelt, dock inte lika populär som Greklandsbilder.
 
Lapad
 
"Kings Landing"
 
Banje beach
 
Utsikt från fortet på Lokrum
 
Solnedgång över Dubrovnik
 
Gamla hamnen 
#1 - - Netti Starby:

Vilka fina bilder och ha en bra dag! :-D Kramis

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Verkligen så härliga bilder!

#3 - - Anita:

Så fint! :D

#4 - - Sara:

Underbara bilder!

#5 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Usch det där med virus i hjärnan :-o. Lät hemskt hur mår du nu?

#6 - - Znogge:

Fantastiska bilder var och en på sitt vis!

Kram och trevlig fredag :D

#7 - - åsa i åsele:

Jag kan inte välja en favorit bland dessa fina bilder.

Det ser helt enkelt underbart ut.

Ha en fin fredag å en skön helg, kram

#8 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är onekligen vackra bilder :)

#9 - - Annie:

Jättefina bilder!
Hoppas du får en fin fredag<3

#10 - - Sara Ekman:

åh så fint :)

#11 - - NICOLE:

Jag har inga speciella planer inför helgen och det känns ganska skönt faktiskt :D Den första bilden är verkligen sååå fin! Ser underbart ut :) jag var himla dålig med instagram under oktober..

#12 - - JoJo:

så många härliga bilder :D

#13 - - Linda:

Tror definititvt bild nummer 3 är favoriten!! Ush virus på hjärnan lät inte alls så bra. Hoppas att de tär ok...?

Svar: Åh så segt, har energi. Tycker det är så mysigt i höst/vintertid att krypa ned under täcket med en bra bok! Ja ush gillar inte att fastna för länge på samma bok, för man tappar det lite. Gjorde lite det med denna boken men bestämde mig för att nä nu jäklar läser jag ut den, hehe. Så bra var den ju när man väl sträckläst ett par dagar!

#14 - - Gabriella :

Såå fina bilder!!

#15 - - Emma :

meeeen så fina bilder, man längtar ju till värmen nu

#16 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Otroligt fina bilder :)

#17 - - MALIN:

Kul att se! Sååå härliga bilder :) Kram

#18 - - ullie:

låter som om det kommer bli en mysig helg så njuuut kramiz

#19 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Skönt att du är frisk. Ja du helgen, skriva klart mitt arbete är prioriterat annars är det nog rätt lugnt.

Du har mail :D ;)

#20 - - Hanna:

Helt magiska bilder!
älskar att få se såna här resebilder för man drömmer sig så lätt bort haha :d

#21 - - Emelie Andersson:

otroligt fina platser på alla bilder :)

#22 - - Amanda:

Så himla underbara bilder<3

#23 - - Marianne:

Vilket otroligt blått vatten, det gör mej badsugen ;)
Kram