Studiebesökets dag

Idag blir det en snabb incheckning för snart bär det av mot Södertälje där jag ska lära mig om Scanias framgångsrecept. Så just nu sitter jag här i köket med mysbelysning och en kopp kaffe och njuter av tystnaden innan dagen drar igång på allvar. Vad hittar ni på idag?
 
Vissa saker bara måste man köpa med hem när man ser dem, som denna chokladmousse med bär jag fick med mig hem från City gross i helgen. Alldeles perfekt avslutning på en måltid!
#1 - - Anonym:

Vad spännande och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 - - Netti Starby:

Vad spännande och ha en fin dag! :-D Kramis

#3 - - Znogge:

Jag jobbar som vanligt men har färre lektioner vilket är skönt. Hoppas på att få undan en del administrativt då...

Kram och ha en intressant och trevlig dag!

#4 - - åsa i åsele:

OMG så gott det ser ut på bilden å då gillar jag ändå icke chokladmousse ;-)

Min svåger jobbar på Scania Södertälje på kontoret :)

Ha en fin dag, kram

#5 - - Anita:

Men mums! :D

#6 - - Emma:

va mysigt:D
ser ju jättegott ut

#7 - - Marianne:

Säljer de sånt på citygross????
Jag som trodde du varit ute på ännu ett restaurangbesök ;)

Snön har regnat bort här också, men jag hörde att ni skulle få snöoväder nu....
Hoppas du tar dej till Södertälje utan förseningar och att det blir en givande dag.

Kram

#8 - - Emelie Andersson :

Så smarrigt! :)

#9 - - Louise:

Den där såg ju riktigt god ut! :D

#10 - - MALINDENISE:

Gott!!

#11 - - Jessica Högberg:

Skön start på dagen, du skulle sparat den till frukost;)

#12 - - Amanda:

Men mums mums mums vad gott det såg ut!!<3

#13 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Den där såg ju riktigt god ut :)

#14 - - Hanna:

Ååh men va gott !😍😍😍

#15 - - Annie:

Hoppas du haft en bra dag i Södertälje! ;)
Mums den såg god ut :)

Sv: Ja det känns sådär ärligt talat. En nära mig som fått ett rätt allvarligt besked. Så ganska jobbigt. Men tack<3

#16 - - Pauline Hurtig:

vad kul! hoppas det gick bra!

#17 - - Tilda:

Åh vad mysigt det låter! Hoppas du hade en jättebra dag <3

#18 - - Linnéa:

Åh, jösses såååå gott <3
Hoppas på trevligt studiebesök :)

#19 - - NICOLE:

Hoppas det var givande och intressant! =)

#20 - - NATALIA:

Gud vad gott de ser ut :D

#21 - - Sussi:

Men jösses så god den såg ut..
Hoppas Södertäljebesöket går bra och att det är intressant :)