Två avslut i ett

Vi har kommit till veckans sista dag och även den sista bilden från resan till Dubrovnik. Denna dag blev vi hämtade av Ivan som körde oss till flygplatsen och för en gång skull kändes det riktigt skönt att vara på väg hem. Dubrovnik är fint och trevligt men det är också dyrt och rätt jobbigt med alla trappor. Min virusinfektion jag fick i hjärnan hade ju även börjat blomma ut denna dag så jag längtade efter den egna sängen mer än något annat. Såhär med blicken i backspegeln undrar jag nu om jag kommer återvända till Dubrovnik igen och jag tvekar lite med svaret. Möjligtvis ett kort återbesök i samband med en resa till Split kanske men annars vet jag faktiskt inte. Det finns helt enkelt andra städer i Europa jag hellre återvänder till så med denna bild över Kroatiens kustlinje avslutas härmed reseberättelsen från Dubrovnik.
 
Denna vecka avslutas däremot med kycklinggryta, ett trasigt pekfinger och några avsnitt av serien Suburra på Netflix. Någon som sett denna? Gillar verkligen serier som utspelar sig på platser jag besökt och denna tar plats i Rom och är på italienska. Lite brutal ibland men så handlar den också om de stora kriminella familjerna i Rom. Hoppas ni har ett par fina sista timmar av denna helg!
#1 - - Znogge:

Vissa platser återvänder man till, andra inte. Här har det blivit återbesök på Mallorca och i Egypten. Till sommaren återser jag Parga som blir en nyhet för Husse. Dubrovnik står kvar på min lista men Split lär vara väldigt fint. Finns ju så många fina resmål...

Kram

Svar: Så är det ju!☺
Kattis

#2 - - Annie:

Jag har inte sett den serien ,låter spännande iaf :) Jag gillar serier med lite spänning och när det händer saker ;)
Har nog varit dålig att kolla serier nu, började på en-på netflix men nu var det länge sen jag såg .. ;)

Ha en fin söndag!

Kramar :)

#3 - - åsa i åsele:

Trasigt pekfinger?

Att Du fick virus på hjärnan har jag missat,
kommer ihåg att Du blev sjuk men har nog tänkt förkylning.

kram

#4 - - Netti Starby:

Åh vad gott med kycklinggryta och det äter jag också idag :-D Kramis

#5 - - Angelica Wåhlin:

Men ajaj, med pekfingret :(

Svar: Ja lite grann Då!😛
Kattis

#6 - - Jessica Högberg:

Inte kul när man blir sjuk när man är borta...

#7 - - NICOLE:

Vissa ställen är bra/fina att besöka men man känner att det räcker med ett besök =) Finns ju såå mycket annat att se ju :D

#8 - - NATALIA:

Den bilden får ju mig att vilja vara där du va när du tog den ;)

#9 - - Louise:

Har inte sett den serien men ska absolut kolla in den! :D Riktigt vacker bild!

#10 - - Johanna Utterberg :

Åh, förstår att du längtade hem till din egna säng då och ja, vissa ställen känner man ju helt enkelt att man inte behöver besöka igen och det är ju okej det med :)

#11 - - Carolina Thoor:

Jobbigt att allt inte riktigt är som det ska just nu :( jag hoppas att det snart blir bättre <3

Sv; ja, det har det varit. Iallafall helgen :D
Ja, det kommer att bli mysigt. Dock stör jag mig på att min vän fortfarande inte har kommit :/

#12 - - Marianne:

Tror du inte det där viruset påverkar tankarna om Dubrovnik?
Visst är det skönt att komma hem efter en resa, oavsett....borta bra - hemma bäst. ....inget är väl så skönt som att krypa ner i sin egen säng efter några nätter borta.

Trasigt pekfinger??? Vad har hänt?

Min söndag blev också toppenbra.

Kram

#13 - - Sara Ekman:

Låter mysigt, förutom det trasiga pekfingret då :)

#14 - - Linnéa:

Det ser verkligen ut att vara ett vackert ställe, även om du kanske inte återvänder dit :). Fortfarande spänd på vart du åker härnäst :p

#15 - - My:

Så tråkigt att du åkte på virus... men tur att det var på slutet av resan!

#16 - - Gabriella :

Åh såå gott med kycklinggryta!!

#17 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Det är otroligt vackert där iaf :) Hoppas du får en fin start på veckan. Kram

#18 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, ibland är det skönt att komma hem från en resa :)

Hoppas att du inte blir sjuk!

#19 - - ulllie:

nej men va har hänt me ditt finger?
nä visst är det skönt o besöka vissa ställen o känna aldrig dit mera o åka hem fniss
fin måndag söa du kram

#20 - - sarah :

tack så mycket älskar rea