En fredag som (nästan) alla andra

Fredag mina vänner, fredagen den 13:e till och med. Idag är det äntligen sista dagen på en väldigt regnig och grå arbetsvecka och den innebär jobb för mig. Men direkt efter jobbet bär det av hem för att packa väskorna, äta tidig middag och sedan tidigt i säng eftersom vi måste åka mot Arlanda mitt i natten. Så förhoppningsvis har jag möjlighet att sluta lite tidigare idag. Veckans väder har verkligen inte inspirerat till så mycket fotande på senaste vilket känns lite tråkigt så idag återvinner jag två av mina favoritbilder från förra hösten. Jag kan garantera att kameran kommer gå varm under kommande vecka i Dubrovnik och vi får se om de hunnit få några vackra höstfärger ännu.
 
#1 - - Netti Starby:

Fredagen den trettonde ser jag också nästan som en vanlig dag! :-D Kramis

#2 - - åsa i åsele:

Fina bilder. Du har fångat bättre färgade löv än vad jag har funnit denna höst, årets löv har ju icke varit så värst granna.

Jag hoppas Ni får ett bättre väder dit Ni ska,
är osäker på vad det är för klimat i Dubrovnik,
om det är som sensommar eller tidig höst.

Ha en fin fredag, kram

#3 - - Jennifer:

Vilka färger på träden :D Hoppas du får en fin helg :D

#4 - - Amanda:

Åå vad kul att du ska iväg, vill så resa just nu!!<3

#5 - - Ida:

Vad fina bilder :)

#6 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Fina bilder :)

#7 - - Madeliene:

Så härliga bilder! :) kram

#8 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det låter fantastiskt ut, så vackert, verkligen! <3

#9 - - MALIN:

Hoppas du får en härlig fredag! Kram

#10 - - Johanna Utterberg:

Åh så kul med resa! :)

#11 - - Carolina Thoor:

Så fina bilder! Vad skönt för er att ni ska ta och åka bort en sväng igen :D

Sv; ja, så skönt! Jo, det gör han men just nu har han skönt nog praktik så att då ska han vara här framtill den 29 oktober :) men om vi har tur så kommer han inte behöva åka till Norrköping igen. Finns en chans att han får vara kvar i Stockholm och plugga :D

#12 - - Gabriella :

Såå fina bilder, trist med regn!

#13 - - Emelie:

Idag hade vi en riktigt fin höstdag här, så himla skönt ;) dock inte tänkt på att det var fredag den 13:e ;)

#14 - - Linnéa:

Fina bilder <3. Haha, ja tomma kassettband går att köpa :)

#15 - - NATALIA:

Så höstiga bilder!

#16 - - Jessica Högberg:

Mysigt med en tripp! Måste hitta på nån kort resa snart 😊

#17 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så vackert det är på bilderna :). Hösten har verkligen fantastiska färger :)

#18 - - Ida - foto & häst:

Så vackra höstbilder :)

#19 - - Sussi:

Åhh så kul att det äntligen är dags. Ha en underbar semester :)

#20 - - Pauline Hurtig:

hoppas ni får en bra resa!

#21 - - Marianne :

Hösten ger naturen många vackra nyanser på rött, gult, grönt och brunt....synd dock på regnet som tar bort lusten att vara ute och njuta av allt det vackra.
Hoppas du kunde komma hem lite tidigare och hann sova någon timme innan avresan.
Önskar er en underbar semester...
Kram

#22 - - sarah :

fina bilder