Septemberfavoriter från Instagram

Ny vecka och dessutom ny månad vilket gör att det ännu en gång är dags att ta en titt på hur föregående månad sett ut på mitt instagramkonto @stellaefoto och vilka bilder som varit populärast. I övrigt börjar jag veckan som vanligt på kontoret innan det bär av till Göteborg imorgon. Några av er undrade vilka typer av tester som ska genomföras där efter gårdagens inlägg och för att undvika någon förvirring så driver jag ett projekt där vi just nu tittar på alternativa tillsatsmaterial och metoder för en av våra svetsprocesser idag. Med andra ord så är det lite olika svetstester som ska genomföras under stundande resa, vi håller tummarna för bra resultat.
 
Myrtos beach
 
Solnedgången i Lassi vår första kväll på ön
 
En liten del av Fiskardo
 
Fyren vid Fanari road
 
Makris Gialos beach
 
Assos
Vilken av bilderna blir din favorit och har du något att se fram emot denna vecka?
#1 - - Netti Starby:

Jättefina bilder! :-D Kramis

#2 - - elin:

Härliga favoriter!<3

#3 - - marianne:

Inte helt överaskande blir bild nummer ett min favorit....

Om jag har något roligt att se fram emot? Hmmm....jag trodde sonen skulle komma till helgen och såg fram emot det, men vi hade missförstått varandra och jag får vänta några veckor till...

Hoppas du får får de resultat du önskar...jag håller också mina tummar.

Kram

#4 - - Bea:

Fyren blev min favorit. Skulle gärna sätta mig på bänken där :)
Ser fram emot min systerdotters födelsedag på torsdag <3 Liten som blivit så stor och duktig (6 år) Och du ska se hennes hår....... Folk kan inte låta bli att kommentera det! Långt, rött, lockigt... Lägger dock inte ut bilder på henne av olika skäl - men tro mig, hon är såååå vacker <3
Ha en fin måndag
Kram

#5 - - Sussi:

Alla bilder med stränder är favoriter för mig. Älskar fina stränder !
Håller även jag tummarna för bra resultat :)

#6 - - Madeliene:

Tycker bilden längst ner är riktigt fin! :)

Svar: alltid roligt att kunna dela med mig av saker som andra kan ta del av, och tack så jättemycket!! :)

#7 - - FREEDOMtravel:

Vilka underbara bilder! Gillar alla, men kanske särskilt den från Fiskardo! I helgen ska vi på skaldjursbuffén på Grand och det blir grymt :)

Svar: Lät inte alls fel!:D
Kattis

#8 - - Denise:

Härliga bilder! Den första är nog min favorit :-)

#9 - - Angelica:

Underbara bilder!

#10 - - Hanna:

Den första bilden😍 underbar!

#11 - - Anita:

Läckert !

#12 - - Lillgarden:

Så underbara bilder! Dom behövdes idag när regnet öser ner och det är ruggigt och kallt!

#13 - - åsa i åsele:

Bästa bilderna, ja det är svårt att välja :) men jag gillar nr 1 & 2 bäst.

kram

#14 - - Veiken:

Fina bilder, men jag sätter en slant på solnedgången. Så fin!!!
Den här veckan händer inte så mycket, men ska jobba lite och läsa in mig på det!

#15 - - Johanna Utterberg:

Så himla fina bilder, den översta är min favorit! :)

#16 - - Znogge:

Mina personliga favoriter är den första och den andra bilden. Båda är så vackra.

När det gäller veckan så ska vi fira yngsta fröken som fyller år i morgon. Vi ska gå ut och äta och på lördag så blir det kalas hemma hos henne.

Kram och ha en bra start på veckan!

#17 - - Linda:

Förstår att dessa är några av dina favoriter!
Svar: Hihi tackar!! Inläggen börjar nu att rulla upp på bloggen;)

#18 - - JoJo:

så många fina bilder. den översta är min favorit av dessa :D

#19 - - IDa:

Men så härliga bilder :D

#20 - - Linnéa:

Wow, sååå vackra bilder :)

#21 - - Amanda:

Så himla underbara bilder!!

#22 - - NICOLE:

Såå härliga bilder.. idag har jag saknat lite sol och värme mitt i allt regn ;)

#23 - - NATALIA:

Bilden från Assos var vacker!

#24 - - MALIN:

Vilka härliga bilder :) Min favorit är nog den första! Kram

#25 - - Pauline Hurtig:

så fina bilder!! :)

#26 - - Natalie:

Skulle gärna vilja besöka! :D

#27 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Fyren måste vara min favorit :D I veckan ska jag på bio och se Det. Jag och Erik ska dessutom kanske äta ute innan :) Det känns trevligt!

#28 - - Boel:

Underbara bilder :)

#29 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Gillade den första bilden lite extra för det händer nåt i bilden :) Japp, USA i övermorgon! 😃 Kram

#30 - - Bella:

Härliga bilder!

#31 - - My:

Åh så fina bilder!!

#32 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ibland önskar jag att jag lärt mig svetsa! :)

Svar: Förstår det, svettning är både roligt och intressant!☺
Kattis

#33 - - Linnea Kinis:

gillar den näst sista, den såg så härlig ut! :)

#34 - - Louise:

Wow vilka bilder!!!!!! 😃

#35 - - Johanna:

Oj vad vackert! Får riktig medelhavslängtan😍

#36 - - Linnea Aurora:

Så många fina bilder- tror den tredje är min favorit!!

Svar: Tackar!:D
Kattis