Amanda Jonas fotoutmaning: Tema Färgbomb

Det är den tiden på månaden igen, ja alltså det är inte löningen jag menar utan det är dags att redovisa det egna bidraget i Amanda Jonas fotoutmaning som denna månad har temat Färgbomb. Till en början hade jag flera uppslag för detta men tiden rann ifrån mig och så sent som igår morse trodde jag faktiskt att jag skulle missa deadline denna gång. Så åkte vi ut på en fisketur igår och när vi stannade för att grilla vår middag satte jag mig på huk vid ett litet löv. Ett löv som såg ut att ha befunnit sig lite för nära en färgbomb när den exploderade av grönt, gult och rött. Hösten är verkligen inte min årstid men måste jag gilla något så är det alla vackra färger naturen bjuder på just nu.
 
Önskar er alla en riktigt bra start på denna vecka och hoppas ni har något härligt att se fram emot. Själv ska jag på kompisdejt på torsdag och sedan shoppingtur på lördag och så har jag utmanat mig själv att denna vecka genomföra ett träningspass som jag inte brukar göra, bara för att få variation.
#1 - - Netti Starby:

Åh vilken vacker bild till utmaningen! :-D Kramis

#2 - - åsa i åsele:

Färgrika och färggranna löv... tycker dock det varit lite dåligt med färg i år... mycket smutsgult.

Tror det behövs sol för att få fram den mer färgade sortens löv.

Jag hoppas Du får en fin måndag, kram

#3 - - Natalie:

Vilken vacker bild! Hoppas du får en bra vecka! <3

#4 - - Pink Unicorn Metalhead:

Fint! :)
Nej det hade inte jag heller gjort innan. Sen läste jag om hur man på bästa sätt använder ansiktsmask och att man aldrig ska överdriva med tiden. Vilket jag normalt sett alltid gör XP

#5 - - marianne:

Hösten är verkligen naturens högtid...det är så vackert och luften är annorlunda....klar och lätt att andas...jag gillar hösten...

Spännande med träningspasset...lite nyfiken blir jag allt, men får väl ha tålamod några dagar ;)
ha en fin dag,
kram

#6 - - jessy:

Så fint blad och bild ! :D

#7 - - hanna:

så fin bild, älskar när löven ändrar färg!

#8 - - Johanna Utterberg:

Vilken härlig tolkning av hennes utmaning denna månad, så fin bild! :)

Svar: Tack så mycket!😊
Kattis

#9 - - Denise:

Hösten bjuder verkligen på en färgbomb i sig! :)

#10 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh, höstfärgerna är verkligen mäktiga! Jag önskar att de varade lite längre... här är det redan p G att ramla av allting.. SUCK!

#11 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Riktigt vacker bild! Och jag som hade tänkt köra "höstlöv" som nästa tema, nu får jag tänka om tror jag ;)

Svar: Haha sorry!:P
Kattis

#12 - - My:

Fin bild :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#13 - - NICOLE:

Så fin tolkning, färger är underbart =)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#14 - - Amanda:

Gud vilken fin bild!!<3

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#15 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Hösten är det bästa jag vet, men förstår precis att folk också kan avsky den :) vacker färgbomb! Nu blir det snart färggrannt även här nere. Kram

#16 - - Linnéa:

Sååå himla vackert med höstlöv <3

#17 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hösten har så många vackra nyanser att bjuda på :)

#18 - - Bella:

Fantastisk bild!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#19 - - Pauline Hurtig:

vacker bild!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#20 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Verkligen en färgbomb till löv :)

#21 - - Gabriella :

Jättefin bild!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#22 - - Ida:

SÅ fint!

#23 - - Natalia:

Jättefin bild, hösten är här nu va?

Svar: Tackar! Jupp, verkar inte bättre!
Kattis

#24 - - Jasmine:

(Sent) Svar: Tack, vad roligt att du gillade mina handgjorda kort! Ja, korten är till försäljning. Välkommen in Jasmine’s Kortmakeri (http://jasmineskortmakeri.blogg.se) för mer information, prisuppgifter och kreativitet.
Kram

#25 - - Sara Ekman:

fint :)

#26 - - Madeliene:

Åh så fin bild :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#27 - - Heléna:

Bra tolkning! Det är verkligen en explosion av färger nu i naturen :D Hoppas du har fått en riktigt fin och härlig start på veckan och att resten blir minst lika bra fina du <3 Kramar <3

#28 - - Jessica Högberg:

Härlig färgbomb, verkligen

#29 - - Linnea Kinis:

fin bild :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#30 - - Maria:

Såå fin bild på det vackra höstlövet!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#31 - - ullie:

ja men vilka fina foto