Lite vyer från bilturen

Efter både lunch och trängsel i Fiskardo började som sagt solen kika fram så vi beslöt oss för att köra tillbaka till Lixouri för lite lugn och bad. Nedan ser ni ett axplock av platser vi körde förbi under dagen och personligen längtar jag tillbaka som f-n när jag ser dem. 
 
Här hemma har vi lyckats skrämma iväg förkylningarna nu och den vardagliga rutinen har återigen börjat infinna sig. Söndag i dag och på schemat står lite shopping och trevlig matlagning som uppladdning inför en ny jobbvecka. Så vad ser vi fram emot denna vecka då?
 
Att få lite rutin på träningen igen!
 
Att informationen jag hoppades få denna vecka dyker upp tidigt under kommande vecka!
 
 
Att få äta den goda maten jag planerat för veckan!
 
 
Vad ser du fram emot kommande vecka?
#1 - - Netti Starby:

Vad skönt att ni har blivit friska och härliga bilder! :-D Kramis

#2 - - Alice Lindström:

Vad fint!

#3 - - Moa:

Helt underbara bilder har du tagit påbilturen. ♥️ Denna vecka som kommer ser jag fram emot att då umgås med min lilla dotter ♥️ Önskar dej en underbar start på veckan finaste Kattis

Svar: Tack fina du!❤
Kattis

#4 - - jessy:

Gud så vackert! :D

#5 - - Znogge:

Jag ser fram emot fint väder och en lugn vecka. Men om det blir så återstår att se...

Kram

#6 - - NICOLE:

Förstår att du längtar tillbaka, det ser såå fint och härligt ut! Det finns så många vackra platser alltså =)

#7 - - Emma :

Så fint!
sv; Tack snälla

#8 - - Linnéa:

Wow, den utsikten 😋
Ja men eller hur, så läcker färg på kålen :)

#9 - - Carolina Thoor:

Härligt härligt! Och jättefina bilder :D
Själv ser jag framemot att få gå ut och äta tillsammans med min familj på tisdag då jag fyller hela 21 år! Och sen så längtar jag tills på fredag då min kära älskling kommer hem igen :'D

Sv; tack! Jo, det hoppas jag också på :D

#10 - - sarah :

åh tack så mycket .. aa dom är bra bästa =)

#11 - - Amanda:

Sååå underbara bilder<3

Svar: Tackar!☺
Kattis

#12 - - Annie:

Mysiga bilder! :)
Hur har din helg varit? :)

Sv: Kollade på en film som gick på tv, men kommer nog inte ihåg vad den hette ;) *ler*
Jag skapade också, så kollade bara halvdant på filmen :)

Ha en fin söndag! Kram :)

#13 - - Biggeros:

Underbar bild från Grekland!!
Skönt att förkylningen är så gott som botad=)
Spännande att få reda på information om ...
Nyfiken om vad....
Nästa vecka kommer även jag byta livsstil🤗

#14 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fina bilder :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#15 - - Linnea Kinis:

låter som en skön söndag :)

#16 - - Linda:

Fantastiska bilder över havet där! Åh jag försöker mota bort den kommande förkylningen nu. Alla är sjuka hä hemma och nu smyger det sig på mig också!
Svar: Ja så häftigt verkligen! Åh har du inte, vad häftigt att jag hinner före och åker till ett ställe i Grekland du inte varit på ;) Har läst massor om Thessaloniki nu och det verkar ju amazing där! Absolut både vlogg samt inlägg kommer!

#17 - - Sara Ekman:

så fint :)

#18 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag ser fram emot kommande veckas jobb :)

#19 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Jag ser fram emot att få lite hjälp med min struliga rygg :) Hoppas du haft en bra helg. Kram

#20 - - Felicia:

riktigt fina bilder

Svar: Tackar!:)
Kattis

#21 - - Hanna:

Ja men visst är det så! Man måste bara vilja sakerna tillräckligt mycket :) tack!

#22 - - Emma Fernhagen:

Wow vilka fantastiska platser!

#23 - - Pauline Hurtig:

åh så fint!

#24 - - Johanna Utterberg:

Härliga saker du ser fram emot i veckan! :)

#25 - - Bella:

Härliga bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#26 - - Ida:

Älskar dina bilder!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#27 - - Gabriella :

Jättefina bilder!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#28 - - Natalia:

Åh, jag ser framemot en ledig helg ;)

#29 - - Anita:

Så fint :D

#30 - - Amandahans - Skönhetsblogg:

Åh så mysigt! Vi seglar alltid till Fiskardo, en eller två gånger varje sommar. Älskar den byn :)

Svar: Åh så härligt!:D
Kattis

#31 - - MALIN:

Wow! Vad vackert! Kram

#32 - - ullie:

alltså man bara suckar åt dessa härliga bilder o drömmer sej bort önskar ja va där fryser kram

#33 - - Åsa i Åsele:

Skönt förkylningen har flyttat från Er, troligtvis fann den nya offer ;-)

Finfina bilder som alltid, bilden med båten är jättefin.

Lite bättre väder vore ju inte dumt, nu är jag less på regn.

Jag hoppas Din måndag blir bra, kram