Resetips - Kefalonia - Assos del 2

Efter vår dag i Sami började vi åka tillbaka tvärs över ön men kände oss inte riktigt redo för att återvända till hotellet än. Så istället för att ta vänster i en korsning valde vi höger och gjorde ett återbesök i vackra Assos, vårt första besök såg ut såhär.
  
Denna gång beslöt vi oss för att promenera upp mot borgen för att kika på utsikten över byn.
 
Vi kom halvvägs upp innan vi var så svettiga att vi vände, nämnde jag att det var en bra bit över 30 grader denna dag? Vi var rörande överens om att en bättre ide vore att gå ner till en av tavernorna för något svalkande och det var precis vad vi gjorde. Vad vi valde får ni se imorgon!
 
Tills dess har vi en söndag att njuta av och ladda upp inför en ny vecka. Här står träning och matlagning på schemat än så länge så får vi se vad resten av dagen har att bjuda på helt enkelt.
 
Inför kommande vecka har jag inte mycket planerat förutom jobb och en filmkväll med en god vän än så länge. Hur ser era planer ut, något att se fram emot?
 
#1 - - Linda:

Wow, behöver lite värme nu <3

#2 - - NORRSKEN EMMA:

härliga bilder =)

kramis

#3 - - Znogge:

Vilka vackra vyer! Känner verkligen hur jag längtar efter sol och sommar igen...

Kram

#4 - - Madeliene:

Så härliga bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#5 - - JoJo:

så vackert ställe! :)

#6 - - Jessica Högberg:

Vackra bilder som alltid
Avecprovning i morgon känns trevligt men så även kalas för en 30-åring på lördag. Med lite tur kommer bästa bästa Mia upp över helgen!

Svar: Låter som en toppenvecka ju!☺
Kattis

#7 - - Netti Starby:

Åh vilka vackra bilder och så skönt att du inte har så mycket planerat! :-D Kramis

#8 - - Marianne:

I 30 graders värme är det inte det bästa att anstränga kroppen.....men skönt att sitta i skuggan ocv njuta av tillvaron.

Min vecka består av jobb, jobb och jobb...och kandke ett trevligt långväga besök ;)
Hoppas du har en fin och lugn söndag,
Kram

#9 - - elin:

Ser helt underbart ut!<3

#10 - - åsa i åsele:

Finfina bilder, jag gillar verkligen det vita, blåa och gröna som för mig är Grekland :)

Jag har skjutsat Elin å hennes kompis Nea på bion,
för tredje söndagen i rad kör de "barnfilm" The emoji movie är dagens film, Elin har tidigare sett Dumma mej 3 och Bilar 3.
Nu hoppas jag det dröjer till nästa film ;-)

I morgon ska jag till Umeå med C, hon ska till Sjukhuset och jag följer med som sällskap :)

kram

#11 - - Louise:

Ser superfint ut! 😊

#12 - - Linnéa:

När blir nästa resa av då? :)

Jodå, en fin söndag som nu tillbringas framför datorn och TV-serietittande :p

#13 - - Anita:

Så fint :D

#14 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Mysigt med filmkväll :D.

Jag ska till Västerås på studier till specialpedagog det ska bli så roligt :D.

#15 - - Annie:

Underbara bilder, som alltid! ;)
Den näst sista bilden, så härlig :)

Har mest arbetsträning inplanerat, hoppas på träning-men åkt på en förkylning nu .. så får se ;)

Sv: Tack för att du röstat! :)

Kramar

#16 - - Johanna Utterberg:

Wow så vackra bilder!! :)

Svar: Tackar!😀
Kattis

#17 - - Saga:

ser så härligt ut!!

#18 - - NICOLE:

Så mycket du får se, såå roligt! =)

#19 - - Frida G Svensson:

magnifik plats! önskar så jag var där!

#20 - - Ida Gratte:

Sååå mysigt :D¨


sv: IT var väldigt bra!! Rekomenderar verkligen :)

#21 - - Bella:

Superfina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Gabriella :

Sååå fint!!

#23 - - Pauline Hurtig:

såå fint!

#24 - - Linnea Kinis:

kul med träning och matlagning :)

#25 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Fina bilder som alltid. Nästa vecka blir det mycket fokus på jobbet för min del :) Kram

Svar: Tack snälla!☺
Kattis

#26 - - Natalia:

Vackert!

#27 - - MALIN:

Det ser helt fantastiskt ut :) Kram

#28 - - moa:

superhärliga bilder som alltid kattis <3 jag förstår att ni vände när det var sådär varmt, :O Tack för resetipset jag verkligen älskar att kika in hit och bli påmind om alla vackra platser man vill besöka. kram vännen <3

Svar: Tack snälla!😀
Kattis

#29 - - ulllie:

åh men gud så fint
4 tim gick bra men rysligt trött nu provtagning i morgon avskyr sånt ,
fin måndag o start på veckan kram

#30 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad är det man ser ute på halvön? Är det en gammal borg, eller bara berget som skymtas?

Svar: Det är alldeles riktigt en gammal borg du skymtar!☺
Kattis

#31 - - Denise:

Mysigt med filmkväll! :)