Herren på täppan

Sååå dålig uppdatering av mig jag vet men det har varit fullt upp...planeringsdag, AW, föreläsning/workshop om härskartekniker, träningsavslutning och massa förberedelser inför resan. Dessutom har jag lovat att meddela en vinnare i tävlingen, men jag har fasen inte hunnit. Men jag lovar att jag återkommer imorgon med mer info om allt detta och tills dess får ni hålla till godo med Dexter här nedan!:)
 
 
 
Och eftersom jag inte skött min tidplan för att utse en vinnare så är det fortfarande möjligt att göra en gissning i tävlingen en stund till!:)
 
 
 
12 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Djur, Foto, Helg, Katt, Kväll, Natur, Resa, Tävling, Vardag, strand
#1 - - Klara Andersson:

fina bilder

Svar: Tackar!:)
Kattis

#2 - - Louise:

vilka fina bilder :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#3 - - Boel:

Åh vilken söting ^^

Svar: Han är ett riktigt charmtroll!:)
Kattis

#4 - - Sara:

Så är det, man hinner inte alltid med allt :) Så otroligt fina bilder <3

Svar: Men tack snälla! <3
Kattis

#5 - - linah:

meen:D! så vacker

Svar: Han är en riktig charmör!:)
Kattis

#6 - - Pauline:

så vacker katt! :)

Svar: Han är en riktig charmör!:)
Kattis

#7 - - Skogsraah ☾:

Så kan det bli ibland :) Otroligt fina bilder!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#8 - - sara:

Fina bilder! :D

Svar: Tackar!:)
Kattis

#9 - - Celine:

Så söt!

#10 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Men åh va söt :)
Kram Hanna!

#11 - - Siri |Diabitfit|:

Ibland har man fullt upp :)

#12 - - Ida Lindborg ♡:

Aw, så mysig och go :D

Sv: Tack så jättemycket :D

Svar: En riktigt charmör!:)
Kattis