Farbror Frost

Så äntligen kom frosten och världen var plötsligt mycket ljusare imorse när jag var på väg till jobbet.
 
 
Under dagen sjönk även temperaturen så pass att dimman blev till snöfall vilket gjorde att jag även på hemvägen fick se lite ljus!:)
13 kommentarer publicerat i
Taggar: Foto, Natur, Vinter, Väder
#1 - - Sara:

Vilken vacker bild du har tagit, verkligen fångat ögonblicket :)

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#2 - - Amanda Niclasson:

Åh gud så fin bild!

#3 - - Catrine:

vackert med frost måste jag erkänna, inte långt kvar till snön nu då :)

#4 - - Ida Lindborg ♡:

bra bild!

Sv: åh ja, längtar såå mycket! :D

#5 - - Klara Andersson:

sjukt fin bild

#6 - - Linda:

vacker!

#7 - - Sandra R:

Härlig bild :)

#8 - - milina.blogg.se:

jättefin bild :)

#9 - - Ida:

Så fin bild!

Svar: Det är att man ska göra ett inlägg varje dag, det som står. Typ.

#10 - - linah:

riktigt fint!

#11 - - Pauline:

frost är så vackert!

#12 - - Ida - foto & häst:

så fin bild! så härlig :D
sv; jaa kommer bli grymt tror jag! :')
heheh jaa, de är rätt så lugnt, förstår vad du menar! själv äälskar jag lugna låtar men även dunk osvosv haha, älskar typ all musik nästan, ;)

#13 - - Cassandra:

Fin bild :)