Baka baka liten kaka

 Som om vi inte hade det nog med flytten så fyller vi ju också år båda två nu februari och självklart ska det bjudas på lite fika då för släkt och vänner. Så som den planerande själen jag är så slängde jag ihop lite bakverk i helgen som går att frysa in och sedan plocka fram lagom till firandet.:) nu längtar man lite efter att får snaska i sig allt gott...och träffa alla nära och kära så klart!
 
 
 
 
#1 - - Sarah:

De e kul o baka :)

#2 - - Annie:

Såg väldigt gott ut det där :) mums ;)
Duktig du är :)

Kram

Svar: Tack snälla!:) Kram
Kattis

#3 - - Ida Lindborg ♡:

ååh så gott!

#4 - - Boel:

Mums vad gott!

#5 - - sarah:

ok =) allt bra da =)

#6 - - linah:

mums!<3

#7 - - Maja:

Åh så gott!

#8 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Åh gott!

#9 - - Linnea Aurora:

SÅ gott det ser ut!!

Svar: :)
Kattis

#10 - - Lis Mari:

Sv: det ska jag, chilitorsken vet jag inte hur god den kan tänkas bli dock, men jag testar!

#11 - - Alice Lindström:

omnooom vad gott det ser ut!

#12 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så mysigt :D. Fika är ju så gott :).

#13 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Mums :)

#14 - - N:

Åh vad gott :D

#15 - - ISABELLA:

men mums så gott!! :)

#16 - - Angelica:

Jag ska ställa mig i helgen och baka inför dotterns födelsedag :D

Svar: Roligt! :) hoppas det gick bra med både bakning och hennes födelsedag!:)
Kattis

#17 - - Veiken:

"Slängde ihop något gott!" för mig är en sån grej ett helt företag och det blir misslyckat i alla fall. Köpefika blir det här! Imponerad och lyfter på hatten!

Svar: Haha tror säkert det skulle gå bra även för dig men är ju heller inte fel att låta andra baka så är det bara att köpa! :)
Kattis

#18 - - johanna:

Mums!

#19 - - Sam:

Muuums *-*

#20 - - Erica:

Åh, så gott allt ser ut! :D

Svar: :D det var ju det också som tur var
Kattis

#21 - - jessy:

Gud va gott!

#22 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare:

Nämen oj så gott detta ser ut att vara! :D

#23 - - Celine:

Åh är så sugen på att baka just nu!

Svar: Bara gört vetja!:)
Kattis

#24 - - Cajsa Lindahl:

Ja, helt sant! <3

#25 - - ISABELLA:

Vad gott!! :)

#26 - - sarah:

tack =) aaa han blev jätte glad =)

#27 - - Ida Lindborg ♡:

Alltså det första, I want <3

Svar: Såååå gooott!! :D
Kattis