Den medeltida borgen

 Men någon annan än jag som tycker tiden bara rusar framåt, innan man visste ordet av så var första hela arbetsveckan efter helgerna avklarad och ännu snabbare har helgen gått. Men trots det och trots kylan så känner jag mig rätt nöjd med hur året har börjat. Jag har fått mycket nyttigt gjort på jobbet, träningen har hållts på en bra nivå och vi har hunnit förberett en hel del inför stundande flytt. Kanske är just för att man har mycket att stå i som det känns som om dagarna flyger förbi?! Hur har ert 2016 börjat? 
 
Bilderna är från sommarens Lesvos resa och föreställer den medeltida borgen i Molivos och utsikten därifrån...glömde visst att lägga upp dem innan jag tog bloggpaus. Så ni får njuta av dem medan jag värmer min vetekudde och kryper ner under täcket för en förhoppningsvis god natts sömn. Gott natt med er!:)
 
 
 
 
 
  
 
  
 
25 kommentarer publicerat i , Grekland;
Taggar: Berg, Borg, Lesvos, Molivos, Resa, Sevärdheter, Åsna
#1 - - Lili:

Åh wow, vilka häftiga omgivningar! Det måste varit fantastiskt att vistas i dem.

Svar: Helt underbart att vara där kan jag lova!:)
Kattis

#2 - - Zara:

Vilka härliga bilder :D
sv: tror igår var första gången på 2 år som jag åt lasange :)

Svar: Tack!:)
Kattis

#3 - - Jessy:

Gud va fint!

#4 - - milina.blogg.se:

Häftigt!

#5 - - linah:

såå fint! <3

Svar: Verkligen!:)
Kattis

#6 - - Cajsa Lindahl:

Ja, det är det verkligen! Det blir ju mycket värre om man mörkar det och sitter och gråter i sin ensamhet hemma istället.

#7 - - Ida - foto & häst:

så vackra bilder :)

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#8 - - Linnea:

Åh, fint att du har haft en bra början på året! Och håller helt med, vart tar dagarna VÄGEN!? Hur kan den vara den 19 januari liksom , det känns som att det var nyår igår, haha!

Svar: Haha eller hur!?
Kattis

#9 - - ISABELLA:

Låter som du har haft fullt upp! :) Lycka till med flytten, spännande! :)

Svar: Kan man lugnt säga och tack så mycket!:)
Kattis

#10 - - johanna:

fina bilder!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#11 - - Boel:

Himla fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#12 - - Lis Mari:

Mitt år har börjat med stormsteg och det känns underbart :-) bästa året!!

Svar: Härligt att höra!:)
Kattis

#13 - - Annie:

Fina bilder!

Sv: Tack! hoppas med att det ska bli bättre ..
Blir en paus nu känner jag tyvärr, från mycket :/

Hoppas du mår bra :)

#14 - - Ida Lindborg ♡:

fina bilder!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#15 - - Isabella Huynh:

vilka fina bilder!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#16 - - CAICAIS.BLOGG.SE~:

Så fint!

Svar: :)
Kattis

#17 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Härliga bilder ^^

Svar: Tackar!:)
Kattis

#18 - - Veiken:

Det är så mysigt att tänka tillbaka på resor man gjort, särskilt när det är mörkt och kallt i Sverige!
Jag tycker om dina bilder från borgen. Speciellt den tredje nerifrån! Läcker!

Svar: Ja men visst är det...så härligt att drömma sig tillbaka!:)Tack vad glad jag blir att du gillar dom!:D
Kattis

#19 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så vackra bilder, ser verkligen underbart ut :).

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#20 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vackert! :)

Svar: :)
Kattis

#21 - - Sara:

Tiden går så fruktansvärt snabbt, lite skrämmande faktiskt. :( Man vill ju inte att åren bara ska försvinna.

Svar: Ja ibland går det alldeles för fort!:/
Kattis

#22 - - Sam:

Vackra bilder <3

Svar: Tackar!:)
Kattis

#23 - - Erica:

Jag tycker också att tiden rusar framåt! På alla sätt och vis! Typ hela tiden! För mig så började det någon gång i december typ och sen har det bara fortsatt... :p

Svar: Hehe ja för mig började det i höstas okt-nov och sen bara fortsatt i rasande fart!;P
Kattis

#24 - - linah:

ha en underbar helg! <3

Svar: Tack det samma!:)
Kattis

#25 - - Johan:

Fina bilder.

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis