Helger, ledigt, firanden

För ett år sedan var jag nyss hemkommen från nyårsfirande i Aten, en väldigt bra resa och jag tror vi blev förälskade i staden redan under första dagen. Det enda jag hade att klaga på var ju att vi missade besöket vid Akropolis på grund av vilseledande öppettider på nätet. Sååå nu när vi åkte tillbaka i oktober såg jag självklart till att vi åkte dit i rätt tid och att kameran var med!
 
I år höll vi oss på hemmaplan under både jul och nyår faktiskt och har haft en mycket trevligt och lungt firande med familj och vänner. Nyårslöfte? Att åka på minst 4 resor under 2016 (3 stycken är redan bokade ;P) Ni då, gav ni några nyårslöften?
 
 
 
 
 
 
 
 
Helt otrolig utsikt över hela Aten från Akropolis!!!
 
 
#1 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så vackert! Skulle gärna ut och resa.
Jag gav inga löften men satte upp lite mål :).

#2 - - Cajsa Lindahl:

Ja men eller hur!? Galet bra faktiskt! :) även om man har lite smink kan man ha denna och så kan man även ha hudvård och tandborste och allt man har i olika nessisärer in i en och samma låda när man reser. :)

#3 - - Sam:

Vackra bilder <3 :)

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#4 - - ISABELLA:

Åh vill så gärna åka dit!

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra!:)
Kattis

#5 - - Ida Lindborg ♡:

Så fiint :)

Svar: En favoritplats här på jorden!:)
Kattis

#6 - - linah:

vackert!! <3

Svar: :D
Kattis

#7 - - Felicia - Everyday - Fashion - Modeling:

Vad härligt med resor:) Kollar faktiskt på lite resor jag med:)

#8 - - Matilda Persson:

Vilken utsikt!

Svar: Kan jag lova!:)
Kattis

#9 - - Ida - foto & häst:

åh så fint :)

#10 - - MartinaOlsson:

sv; tack så mycket! :)

#11 - - Jessy:

Gud va vackert!

Svar: Ja visst är det!? :D
Kattis

#12 - - Lis Mari:

Underbart! Mina nyårslöften är många, mest kopplade till kropp, mat och jobb! :-)

Svar: Låter som du har massa bra löften för året!:)
Kattis

#13 - - Zara:

Vilka underbara bilder!

Svar: Tack snälla! :)
Kattis

#14 - - MATILDA:

vad blir det för resor? :D

Svar: Det får du se framöver här i bloggen!:)
Kattis

#15 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Va fint de ser ut :)

#16 - - Annie:

Låter som du haft en mysig jul och nyår :)
Min jul och nyår var också riktigt bra :)

Sv: Ja vintern är nog min favoritårstid att fota ute, blir så vackra bilder ;)
Tack så mycket :) Kram

#17 - - Erica:

Minst 4 resor lät som ett riktigt nice nyårslöfte! :)

Svar: Ja å jag ser riktigt fram emot att få genomföra det! :-)
Kattis

#18 - - sarah:

tack vist var dom fina =) åh är det inte grakland ??

Svar: Stämmer bra det, det är Aten i Grekland!:)
Kattis

#19 - - Veiken:

Härliga bilder från Athen! Det är fantastiskt däruppe på Akropolis1
Inga nyårslöften här, men en del resande blir det! En del är klart, men inte allt ännu!

#20 - - Boel:

Åh vilka fina bilder :D

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#21 - - Sara:

Härligt med så många resor detta året :)

Svar: Ja ser verkligen fram emot det!:)
Kattis

#22 - - Isabella Huynh:

vilka fina bilder!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#23 - - Angelica:

Jädrar vad vackert! DÄR skulle man allt vilja befinna sig :P

Svar: Var rätt häftigt att prmenera runt där uppe faktiskt!:)
Kattis

#24 - - Linnea:

Åh fint!!! Har inga nyårslöften jag, men ditt låter mycket bra! :))

#25 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så härliga bilder :)

Svar: Åh tack snälla!:)
Kattis

#26 - - jos:

Härliga bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#27 - - sarah:

aaa det är gött =)

#28 - - Amanda:

Aten verkar vara en så himla häftig och vacker plats.
Måste åka dit någon gång.. Jättefina bilder! :D

Svar: Riktigt häftig stad verkligen...du måste uppleva den nån gång!:) Tack så mycket!
Kattis

#29 - - Celine:

Så fina bilder! Vill dit någon gång!

Svar: Tack! Allt jag kan säga är: Åååk dit!:)
Kattis