50 nyanser av brunt

Cybermåndag igår och det gick att fynda rätt billiga flyresor om man var lite flexibel med datum så vips blev en födelsedagsresa bokad. Denna gång blir det en trenätters resa till en plats i Spanien och vi håller tummarna för att just de februaridagarna är riktigt soliga!☺ Hur har det gått för er under alla readagar, har ni fyndat något (kan vara annat än resor) eller inväntar ni mellandagsrean?
 
Det är väldigt mycket brunt ute i naturen nu men med lite sol kan även dessa nyanser bli fina...eller?
 
 
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att ha en resa bokad! :)

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#2 - - Henrik Olsson:

Vi går mot en färglös och dyster tid - men snart vänder det igen! :)

Svar: Snart så!:)
Kattis

#3 - - Linda:

Åh så fint!

#4 - - Emma Broberg :

Så härligt att få en resa bokad :D

Svar: Verkligen!:D
Kattis

#5 - - Frida:

Tack så mkt, härliga bilder här med :)
ja jag älskar att resa och se saker :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#6 - - Veiken:

Jag har inte fyndat nu. Jag bara väntar på tummen upp från berörda läkare så sticker vi hem till vårt vinterviste på varmare breddgrader....

#7 - - marianne cargus:

Trevligt med en liten resa som avbrott i vardagen.
Det är många fina färger i naturen oavsett årstid, tycker jag.

Haha..jag brukar påpeka att RIKTIGA kockar håller rent...men tror han säger öronen då...;)

Glömde berätta att jag bodde på Öhn i Mackmyra som barn och senare flyttade jag till brynäs, hade stenbergsparken som granne

#8 - - Lucy:

har faktiskt hållit hårt i fingrarna för att inte fynda haha vill se om jag hittar något under mellandagsrean ^^

#9 - - Anita:

Vackert :D

#10 - - Sandra:

Jättefina (bruna) bilder :P! Och va härligt med en födelsedagsresa! Jag håller tummarna för att ni ska få strålande väder!

Svar: Tackar!:D
Kattis

#11 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Så mysigt att komma iväg efter alla julhelger :)

#12 - - znogge:

Grattis till resan! Hoppas det blir en mild och fin februari i Spanien. Om inte annat så borde det vara vårvärme i alla fall.

Jag har klickat hem ett par julklappar som ändå skulle beställas så då passade jag på att tjäna en hacka. Dumt vore det väl annars.

Svar: Absolut!:D
Kattis

#13 - - NICOLE:

Å vad kul med en resa att se framemot :D

#14 - - Erika:

Vad härligt att ni ska iväg och resa :) Själv åker vi i mellandagarna!

Svar: Jaaa!😀 Härligt!
Kattis

#15 - - ISA:

älskar ändå när solen skiner sådär som på mittenbilden, ger mig drömmar om våren. haha!

Svar: Haha det kan jag faktiskt förstå...åh vad jag längtar till våren!:)
Kattis

#16 - - N:

Fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#17 - - Julia Persson:

Underbara bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - Alice Lindström:

​Hejsan. Jag vill bara tipsa om min adventskalender där jag har en tävligen varje advent fram till jul. Du hittar du första luckan här: http://alicelindstrom.se/2016/november/lucka-1-2.html#comment. Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer och​ hoppas du haft en fin dag!

#19 - - Fanny:

men ååå kul med resa!! Jag ser fortfarande framemot bali i januari :D Ska även boka in en tripp till australien i juni & juli :D

Svar: Åh förstår det!😀
Kattis

#20 - - Emma :

jättefina foton!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#21 - - Sarah:

aaaa det är myss mamma kommer

#22 - - MartinaOlsson:

sv; tack så mycket! :)

#23 - - Linda:

MEN ÅH! Fyndat en flygresa bara sådär t Spanien, vart bär det hän? Barcelona? Jag är med sugen på att dra iväg bara sådär. Vart bokar du hotell?
Svar:Men vad, har du missat lla, då har du en del att ta igen, får ej missas;) Ah det såg jag ett tag på, men tröttnat lite. Haha jamen visst är det typiskt att det alltid är så när man behöver det där lilla extra, eller när man är sugen på ngt speciellt.

#24 - - H:

Men vad smart! Jag har aldrig tänkt tanken att boka en resa på såna dagar, det ska jag kolla nästa gång.
Jag tycker att du får till väldigt vackra bilder :)

Svar: Tack så mycket!:D
Kattis

#25 - - Sara Ekman:

Härligt med resa bokad :)

Svar: Jaaa!:D
Kattis

#26 - - MALIN:

Vilka fina bilder! Kram

Svar: Tackar!:D
Kattis

#27 - - Gabriella :

Åh så roligt att ha bokat resa!!

Svar: Jaaa!!:D
Kattis

#28 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så fina bilder, sen så underbart med inbokad resa också :D

Svar: Tackar!:)
Kattis

#29 - - Sussi:

Men vad skoj att du bokat resa. Håller tummarna för sol dom dagarna ni ska vara där.

Svar: :D
Kattis

#30 - - Elin Nylund:

Vad mycket fina bilder!! Vad fotar du med för kamera? Nu kanske du har skrivit det någonstans med jag frågar ändå! :)

Kram!

Svar: Tackar!☺
Kattis