Resetips - Cannes - L'Avenue

Okej så efter att vi hängt en förmiddag på stranden så behövde vi så klart äta lite lunch så vi gick tillbaka till restaurangerna i närheten av hamnen. Varma av solen så behövde vi något lite lättare och fräscht så vid ett bord i solen beställde vi in varsin Ceasarsallad. Jag skojar inte när jag säger att på L'Avenue åt vi en av de godaste varianterna vi någonsin provat av denna sallad, riktigt jäkla gott!! Vad äter du till lunch idag en fredag som denna?
 
#1 - - Netti Starby:

Åh det ser riktigt gott ut! <3 Kramis

#2 - - A M:

En lunch vid hamnen är ju nästan oslagbart! Ser mumsigt ut!
sv: Tack :D
Kram, trevlig helg! <3

#3 - - Linda:

Men så gott!!

#4 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Sallad är verkligen jättegott och perfekt när man behöver något lättare :)

#5 - - madabouttea.se:

Blir hungrig varje gång jag går in på din blogg hahaha

Svar: Haha sorry!😛
Kattis

#6 - - Anita:

Men mums :D :D

#7 - - Bella:

Det där ser så gott ut! Lunch i närheten av hamnen låter ju hur underbart som helst.

#8 - - LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Åh ser supergott ut! När det är varmt och skönt och soligt så äter jag gärna en kycklingsallad. så gott!

#9 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

oooomg!! Jag äter nog knäckebröd som vanligt ^^

#10 - - Days by Johanna:

Vi åt rester från fläskpannkakan igår till lunch :)

#11 - - Znogge:

Vilken drömsallad och helt i min smak. Här blir det bara lite pasta till lunch. Rester från helgen men det får duga...

Kram och trevlig fredag!

#12 - - Jennifer Queen:

Åh vad gott :D

#13 - - Emelie Andersson:

Åh vad gott :)

Svar:
Kattis

#14 - - Liv Ringström:

Men mums vad gott det ser ut!

Svar:
Kattis

#15 - - Biggeros:

Ja, den där salladen ser väldigt maffig ut!! Jag kan tro du blev mätt!!

#16 - - Erika:

Det där såg galet gott ut :)

#17 - - NICOLE:

En sallad är det bästa när en är varm och vill ha något lätt! :D Hoppas du får en fin helg.

#18 - - carolines:

Mums!!

#19 - - Ida:

Men guud ge mig!

#20 - - Heléna:

Så gott det ser ut! Jag åt en stor baguette fylld med skinka, ost, sallad, tomater, gurka, paprika och apelsin :D Hoppas du får en riktigt härlig helg fina Kattis :D Kramar <3

#21 - - Corina:

Åh vilket himla bra mattips. Ser jätte fräscht och gott ut. Själv har jag ätit onyttig pizza idag men e nyttigare annars. Sv;Jo det går ut efter 4-6 månader. Inte värt att utsätta sig. Hoppas du får en jätte bra helg. Kramiz

#22 - - elin:

Sv: ja men visst är det fult? Haha. Mums så gott det där såg ut , hoppas du får en toppen bra kväll<3

#23 - - Emilia:

Men åh så gott det såg ut! Jag fick vanlig skollunch, haha

#24 - - Natalia:

Åh så gott :D

#25 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Ser gudomligt gott ut ♡ trevlig helg!

#26 - - Gabriella :

Ser såå gott ut!!

#27 - - Linnéa:

Mm, sååå gott <3
Visst är versionen av låten bra :)

#28 - - Moa:

Åh. Vad gott. Själv skulle jag också behöva hänga lite på en solig strand. 😳😍♥️

#29 - - Marianne :

Ni hittar tydligen de bästa ställena att äta på :) Hur väljer ni ut var ni ska äta? Det är ju lite som ett lotteri att välja restaurang på turistorter, tycker jag.

Min lunch bestod av linssoppa som jag åt i matlåda på jobbet.

Kram