Grått

Idag var det riktigt blött och grått ute lär jag säga, perfekt för lite träning utomhus alltså...eller? Den friska luften gjorde hur som helst susen för humöret och måendet, det plus att jag sov som en gris (varför säger man så?) inatt gör att detta är en riktigt bra dag. Så jag tänkte ta vara på varje sekund och inte sitta särskilt länge till vid datorn idag, här ska batterier laddas till max inför en ny arbetsvecka!:D
 
Kom ihåg att ni har en vecka kvar att vara med i tävlingen innan jag drar en vinnare nästa söndag, så om du inte redan gjort det släng in en gissning HÄR!
 
#1 - - Carro:

hur får du så bra kvalite på dina bilder på bloggen? mina blir jättebra på datorn men så fort de hamnar på bloggen blir det dålig..

#2 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Det kan verkligen göra underverk att få komma ut ibland!

Svar: Verkligen!:)
Kattis

#3 - - Sarah:

fina bilder

Svar: Tackar!:)
Kattis

#4 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#5 - - NICOLE:

Den friska luften gör såå mycket :) Jag tycker oftast det känns jobbigast innan men när en väl kommer ut är det ju ingen fara.. alltså är det bara att maka sig ut ;) SV: jaa det var det verkligen :D Ja men absolut! Intervaller är ju superbra för att träna upp konditionen, googla lite på distanser som känns bra för dig att börja med :) Utgå alltid ifrån dig själv. Sedan öka successivt :) Jag har just nu att jag springer varannan dag men om ett tag kommer jag gå ner till 3 fasta dagar :) sen är det bra att köra ett pass där du rent löper, kanske 2 km till att börja med? Och sen öka till 3, o s v :)

#6 - - Henrik Olsson:

Ja, det är ganska grått nu! :/

#7 - - Henrik Olsson:

Ja, det är ganska grått nu! :/

#8 - - marianne cargus:

Det är grått hos oss också, men det går alldeles jättebra att fylla på med energi utomhus ändå :)

Det är svårt att hålla sej från de små så det är ännu ett skäl till att inte ha de inne ;)
Kram

#9 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Tråkigt med grått väder, men kan vara skönt ibland! :)

#10 - - Linnéa:

Fina bilder, ser dock kallt ut <3


Svar: Tackar! Det var kallt!:P
Kattis

#11 - - Natalia:

Längtar efter solen!

Svar: Jag meeeed!:D
Kattis

#12 - - Bella:

Fina bilder!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#13 - - Annie:

Haha känner igen det där med gris .. ,)
Jag har också tänkt så tidigare, att varför säger man så egentligen-eller svettas som en gris ;) haha, också konstigt egentligen ;)

Skönt med frisk :) det gör mycket för både kropp och knopp ;)

Sv: Ja han är ett busfrö, han har lite andra hyss också-men han är så himla go ändå<3
Förlåter honom väldigt snabbt ;)

Kramar

#14 - - Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

Fina bilder <3

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#15 - - Therese:

Jätte fina bilder :D

Svar:Ja det är riktigt trist när folk tar sig den friheten :( Ont gör det med. Varför liksom? Nej nu är det slut på att vara för snääll helt enkelt..

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#16 - - Linda:

Men åh jag avskyr verkligen när det är såhär grått, blir liksom alldeles grå inombords då =(
Svar: Ja eller hur, så nu längtar man lite till mars! Nä haha han tycker denna typen av action blir lite överdriven, men jag o andra sidan älskar den typen av action!

#17 - - Linda:

Men åh jag avskyr verkligen när det är såhär grått, blir liksom alldeles grå inombords då =(
Svar: Ja eller hur, så nu längtar man lite till mars! Nä haha han tycker denna typen av action blir lite överdriven, men jag o andra sidan älskar den typen av action!

#18 - - Erika:

Härligt när allt känns sådär härligt och bra :)

#19 - - Erika:

Härligt när allt känns sådär härligt och bra :)

#20 - - Znogge:

Här är det också väldigt grått och inte blev det bättre av snöblandat regn i eftermiddags. Men som hundägare kommer man ut i ur och skur ;-)

Ha en bra kväll!

#21 - - Carolina Thoor:

Så otroligt fina bilder trotts det hemska vädret just nu :/ :)

Sv; ja, det är helt otroligt så snabbt tiden har gått!
Ja, det tyckte jag kunde gynna mig lite också. Inte bara er, utan mig själv då man har haft en tung vecka :)

Haha förstår dig! I själva verket kanske han tyckte du var sjukt märklig och förstod först kanske inte vad du gjorde? Haha man undrar egentligen vad som existerar i andras huvuden ibland xD

#22 - - Carolina Thoor:

Så otroligt fina bilder trotts det hemska vädret just nu :/ :)

Sv; ja, det är helt otroligt så snabbt tiden har gått!
Ja, det tyckte jag kunde gynna mig lite också. Inte bara er, utan mig själv då man har haft en tung vecka :)

Haha förstår dig! I själva verket kanske han tyckte du var sjukt märklig och förstod först kanske inte vad du gjorde? Haha man undrar egentligen vad som existerar i andras huvuden ibland xD

#23 - - MALIN:

Vilka fina bilder :) Hoppas du är nöjd med din helg! Kram

Svar: Tackar och absolut!☺ Kram
Kattis

#24 - - Julia Persson:

Vackra bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#25 - - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så vackert. Jag håller mig inne för mycket den här årstiden. Den verkligen lockar inte det minsta :-p

Svar: Samma här, är inne alldeles för mycket!
Kattis

#26 - - sandra*:

Här har de med varit grått & trist, till och med snöat lite inatt, usch, <3

Svar: Kom snö här också inatt!😔
Kattis

#27 - - Photo by E M E R E L L A:

Vilka härliga bilder :) Men nog längtar man till sommaren nog :)

Kolla gärna in min senaste youtube video och tryck till vad du tycker :) Annars så hoppas jag att din helg har varit toppen :)

#28 - - Gabriella :

Underbart med frisk luft!!

Svar: Väldigt välbehövligt!:)
Kattis

#29 - - Jessica Högberg:

Kanske ska starta med en joggingtur ute för att komma igång...

Svar: Det ska jag nog börja med när det inte är så halt ute!☺
Kattis

#30 - - Sara Ekman:

skönt :)

#31 - - ullie:

sover grisar bra ha ha ja vet inte heller :D
min dag har varit lugn o det behöver ja just nu känner ja
skönt att ladda batterierna
kramar

#32 - - Heléna:

Härligt att passa på att vara ute i naturen och njuta av den friska luften när man är ledig :D Jag har dock tillbringat den största delen av dagen inomhus med pysslandet i lägenheten :D Kram <3

#33 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har nog inte hört uttrycket sova som en gris, haha är du säker på att man säger så? :P Klubbad säl, oxe och stock är väl de vanliga liknelserna tror jag.

Det ser härligt ut :D :D