Junifavoriter från Instagram

Ännu en månad av detta år har passerat och som de flesta av er kanske förstår så har denna månad präglats av bilder från Karpathos på mitt instagramkonto: @stellaefoto men det är alltid lika kul att se tillbaka över vilka som varit populärast...inte alltid det fotat man tror det ska vara. Vilket av dessa sex toppfoton är din favorit?
 
Vår söta kattgranne i Pigadia tar hem segern stort denna månad.
 
Apella beach ligger ett par likes efter på en god andraplats.
 
Hamnen i Pigadia mitt i solnedgången på en tredjeplats
 
En annan vy av hamnen i Pigadia hack i häl.
 
På en delad sjätteplats finner vi sedan flygfotot över Arkasa ovan och kringelvägen mot Menetes nedan.
 
Som förväntat tar fotona från Karpathos full pott som Topp 6 och vill man se fler så är det definitivt inte slut med denna typ av foton på mitt konto i första taget!
#1 - - Netti Starby:

Så härliga bilder och kissen är min favorit! <3 Kramis

Svar: Tackar!☺
Kattis

#2 - - Sara Ekman:

Så himla fina bilder! :) Nr 2!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#3 - - Linda:

Så fina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#4 - - åsa i åsele:

Bild 3 & 4 och självklart bilden på kissemiss är mina favvosar :)

Svar:
Kattis

#5 - - Jessica Högberg:

Underbara bilder, dom förtjänar varje hjärta och fler därtill!

Svar: Tack så jättemycket!☺
Kattis

#6 - - Bella:

Superfina bilder!

Svar: Tackar!😀
Kattis

#7 - - Vanessa Andersson:

blir helt ressugen!

#8 - - NICOLE:

Så fina! Kan knappt välja :) men någon av de med mycket vatten; så vackert!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#9 - - Sarah:

Jättefina bilder som man blir sugen av att åka utomlands när man ser :)

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#10 - - CAICAIS:

Åh så fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#11 - - Liene Svärd:

Gillar katten, flygfotot och den sista bäst :) jättefina bilder allihopa.

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#12 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

menåååh, jag vill vara där och inte här <3

#13 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken! :)

#14 - - MALIN:

Vilka fina bilder :) Ser magiskt ut! Kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#15 - - Natalia:

Så fint :)

#16 - - Norahsmamma:

Härliga blder!

Svar: Tackar!😀
Kattis

#17 - - Linnéa:

Greklandbilderna är verkligen helt fantastiska :).
Hihi, så mysigt att sova med dom hundarna, dock så breder dom ut sig ganska rejält trots sin lilla storlek <3

#18 - - Cindy:

Ååh så fint!!

#19 - - åsenslantliv:

Så vackra bilder!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#20 - - Days by Johanna:

Nummer 2 blev min favorit :) Hur tar du reda på vilka som gillats mest? :)

#21 - - Annie:

Katten gillar jag bäst och sen kommer hamnen på 2:a plats för mig :)
Förstår att katten kom först ;) så söt, älskade kissar ;)

Hoppas din fredag är bra<3

#22 - - Erika:

Tyckte verkligen att alla var fina :)

Svar:
Kattis

#23 - - Linda:

Bild nummer 2 helt klart!!
Svar: Jamen så är det, varför skall man fokusera på vad andra här i livet åstadkommer när man kan åstadkomma sina "goals" själv ;) Så härligt att inte ha något planerat tycker jag, bara vara! Ja jag tror nog väldigt många av Sveriges befolkning känner av den stressen;) Ja vem vet kanske är det Grekland vi möts i, eller på ngt annat kul ställe ;)
Ja det får bli det namnet på bloggen tror jag bestämt ;)

#24 - - Louise:

Helt underbara bilder 😊

Svar: Tackar!😀
Kattis

#25 - - Anita:

Så himla fina bilder :D

Svar: Tackar!😀
Kattis

#26 - - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Alla bilderna har sin speciella charm ❤️

Svar: 😀
Kattis

#27 - - Biggeros:

Otroliga fina kort från Karpathos och Pigadia. Jag förstår att er fina kisse var populär modell:)Kram

#28 - - Gabriella :

Såå himla fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#29 - - Emilia:

Älskar 2:dra och 3:dje bilden! *.*

Svar: 😀
Kattis

#30 - - Asylmamma:

Jag gillar det andra fotot bäst! Kanske för att jag använder din blogg lite som en reseinspiration just nu och den bilden hjälper mig att drömma mig bort😍

Svar: 😀
Kattis

#31 - - Denise:

Min är nog 3e uppifrån! :-)

#32 - - marianne:

Tredje fotot är min favorit....jag gillar ljuset på den.
Kram

#33 - - Ida - foto & häst:

Riktigt fina bilder verkligen!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#34 - - marianne:

Det är veganyoghurt, jag brukar prova lite av varje....bara liiiite nyfiken hihi
kram

#35 - - ullie:

ja va roligt o se men inte konstigt för de är otroligt vackra
önskar en fin lördag kramar