Blommigt värre

I Gävle råder det fortfarande brist på vårtecken av den mer blommiga sorten så får helt enkelt se tillbaka på bilder från varmare breddgrader ibland. Däremot fick jag bevittna en kanadagås komma flygande över hustaken igår morse. ropandes på vänner, vilket ändå måste betyda lite vår?
 
Mål- och utvecklingssamtal på jobbet igår och sedan blev det ett intervallpass (löpning) som dagens aktivitet. Idag blir nog en rätt händelselös dag vilket inte känns helt fel då jag gärna tar det lugnt efter jobbet idag, hur ser din fredag ut?
 
Glöm inte att vara med i den pågående souvenirtävlingen, man kan inte vinna om man inte gissar!;) Ha nu en riktigt bra fredag och gör minst en sak idag som gör dig lycklig!
 
#1 - - Linda:

så härligt när våren knackar på dörren :-)

#2 - - znogge:

Vilka vackra bilder! När min arbetsdag är avklarad så tänker jag göra ingenting och det resten av fredagen. Känner mig lite krasslig och är trött efter veckan.

Ha en bra fredag!

#3 - - Bella:

Så härliga och fina bilder! Håller med haha, har inte sett en enda blomma hittills.

Svar: Tackar!☺
Kattis

#4 - - Moa Kandelin:

Åh så fint!

#5 - - Marianne :

Ja nu är det vår enligt fåglarna, så jag hoppas det inte kommer mer vinterväder nu.
Jag har ett tranpar nedanför gården, de bor där varje år :)
Ha en skön fredag...kram

#6 - - freja lindsjö:

så fina blommor :)

#7 - - Liene Svärd:

sv: Visst gör det.

Så fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#8 - - åsa i åsele:

Fina bilder. Om slaskiga gator är vårtecken så börjar det bli nån sorts vår här ;-) blött om fötterna blir det i alla fall.

#9 - - Netti Starby:

Det är så härligt med vårtecken och ha en underbar fredagkväll! <3 Kramis

#10 - - Natalia:

Så fina bilder :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#11 - - Ida:

Åh vad fina!! :)

#12 - - elin:

Sv: Ja men det är verkligen super fint , men åh vilka fina bilder du tar :)

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#13 - - NICOLE:

Härligt med intervaller :D Och så fint det är med blommor alltså :)

Svar: Verkligen härligt!:)
Kattis

#14 - - Linnéa:

Så fina blommor :p
Har köpt en massa nytt idag, så imorgon blir det plantering <3

#15 - - Days by Johanna:

Så fina bilder :)

Min fredag är med lugn, fixade lite hemma med tvätt och lite inredning och nu slappar jag bara i soffan resten av kvällen


Svar: Tackar!☺
Kattis

#16 - - Julia Svensson:

Fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#17 - - Annie:

Vackra blommor! ;)

Jag har arbetstränat idag och tagit promenad o lite sånt ;)
Hoppas Du har en bra fredag<3

Kramar!

#18 - - Gabriella :

Så fina bilder, här i Halmstad har vi fått en hel del vårtecken!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#19 - - Fanny:

hoppas hela sverige får vår snart.. så härligt ;)

Svar: Hoppas jag också!:)
Kattis

#20 - - Sara Ekman:

Inte mycket vårtecken här heller än, hoppas det kommer snart :)

Svar: Håller tummarna för det!:)
Kattis

#21 - - Julia Persson:

Så fina blommor!

#22 - - Henrik Olsson :

Man hoppas ju att våren visar sig i större utsträckning så att man får se lite blommor i naturen igen :)

#23 - - ullie:

ja du här har ja inte sett några men har ju varit inne mycket nu oxå
VÄNTAR ju så på vår o vårtecken . ha en fin lördag raring kram

#24 - - Jessica Högberg:

En sak som gör dej lycklig, fint!

#25 - - Lena i Wales:

Har sett att det finns vårtecken i södra Sverige nu, så snart är den nog hos dej också.
Önskar dej en trevlig weekend!

#26 - - Frida:

Ja det var riktgit gott :)
ååh vilka fina bilder, älskar när blommorna börjar komma fram under våren ! :)

#27 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh! Tycker absolut det är ett vårtecken :D. Jag såg två tranor i torsdags, jag blev helt lyrisk :D

Svar: 😀 underbart!!!
Kattis