En helg försvinner så snabbt

Så denna helg var försvinnande kort känns det som och i korta drag började den med denna brinnande himmel i fredags och sedan mysig hemmamiddag, fortsatte med träning på lördag förmiddag och sedan utedag i sol och vind. Söndagen spenderades på mässa i Älsjö (som ni får läsa mer om imorgon) och sedan en kortare löptur efter flera timmar i bil. Som ni märker så har jag gjort min del i hälsoutmaningen även under helgen och har haft ganska lite tid framför datorn. Hur har er helg varit?
 
Ha nu en toppenstart på veckan och glöm inte att vara med och gissa i Souvenirtävlingen, ni har till på söndag på er!:)
 
32 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Foto, Gävle, Helg, Solnedgång, Tävling, Vardag
#1 - - Netti Starby:

Vilken härlig helg du har haft och vad spännande med hälsoutmaning! <3 Kramis

#2 - - Henrik Olsson :

Ja, helger går allt för fort!!

#3 - - Ida Jansson:

Så vackra foton!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#4 - - Linda:

Tyvärr alldeles för snabbt!

#5 - - Bella:

Låter som en bra söndag!

#6 - - Sara Ekman:

Helgen går alltid för fort! :/

#7 - - Annie:

Låter som du haft en bra helg med trevligheter och träning! ;)
Så härligt att vara ute när vädret börjar bli bättre, tyvärr kom ju snön idag igen ;) iaf här haha :)

Sv: Ja skönt att det mentala måendet är bättre ;) det kroniska i kroppen har jag ju jämt, mer eller lite mindre.
Ah jag har fortfarande rejäl träningsvärk haha, mest i rumpan för mig .. tom jobbigt att resa sig upp när man suttit ;) *ler*

Hoppas din måndag blir bra :)

Kram*

#8 - - Hanna:

det är så skönt med helg men så tråkigt att den är över så fort!

#9 - - Photo by E M E R E L L A:

Så fina bilder :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#10 - - znogge:

En helg försvinner verkligen så snabbt och nu är måndagen här igen. Men snart så väntar två veckors ledighet så jag klagar inte...

Kram och ha en bra måndag!

#11 - - Erika:

Håller med att helgerna bara försvinner förbi!

sv. Fondväggen ska vara i Harlequin-mönster med lite blå och gröna toner :)

#12 - - Biggeros:

Det låter som en mysig helg!! Spännande att få se bilder från Älvsjömässan:) I Söndags var vi på stranden och sedan gick vi ut och dinerade med vänner på kvällen. Trevlig måndag!

#13 - - Anonym:

Det har verkligen varit så himla härligt väder i helgen och då får man passa på att vara ute och inte sitta inne med datorn....jag önskar såååå att jag också kunde ut och springa!

Ja tänk om jag vetat om mässan...jag är dålig på att ra reda på såna saker.

Book of mormons kommer att gå i höst också så du får absolut chans att planera in att se den.

Tror den här förkylningen har kommit för mer än en snabbvisit...tyvärr

Hoppas du fått en bra start på veckan
Kram

#14 - - Marianne :

Jag såg att min förra komentar råkade bli anonym, sorry, det var inte meningen

#15 - - Carolina Thoor:

Sån fin himmel! Ja, tiden då man är ledig går fort. Den tid man arbetar tar så lång tid tills man är ledig. Jag är trött och ännu bara arbetat en dag efter en helg som jag varit ledig ^^,

Sv; jaså, men ta och gör det nu! TVD är så jäkla bra :D

#16 - - elin:

Sv: Ja men visst är dom snygga!! Hoppas du får en fortsatt bra måndag , kramis :)

#17 - - Natalia:

Så fint!

#18 - - Gabriella :

Åh såå fint!

#19 - - Days by Johanna:

Ja helgerna går fort. Tur veckorna med springer iväg!

Så vackra bilder.

Tack för du svarade på mina frågor i mitt inlägg :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#20 - - Moa Kandelin:

Så fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#21 - - Linda:

Heja dig med hälsoutmaningen vad duktig du är min startar på onsdag då jag ska t gymmet på cirkelträning, bra när man får träna på arbetstid, då kan man få tummen ur!
Svar: Ja vi gick ju ut med att detta skulle bli årets lyxigaste event så det var bäst att leva upp till det,hehe. Åh tack det är duktiga Louise på Studio Plåta som tagit dem;)
Haha men eller hur, så likt ju!!

#22 - - Tilda Barkselius:

Härligt med en långprommis!

#23 - - Julia Svensson:

Fina bilde!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#24 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Skönt med "effektiva" dagar 😊 låter som bra dagar. Tack för du kikade in och läste bokrecensionen 👍 ha det fint!

#25 - - A M:

Håller med det går så fort! Nu kommer våren och snart är väl sommaren här lika så!! :P
ps. Nu finns vinnaren av veckans blogg uppe! Tack för att du var med och tävlade!
Kram <3​​

#26 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Åh spännande med mässa :D

#27 - - Anonym:

så himla vackert :)

#28 - - Linnéa:

Ah, enligt mig hade helgen gärna fått varat i 3 eller 4 dagar - hade varit välbehövligt enligt mig :()

Svar: Det hade varit underbart!☺
Kattis

#29 - - NICOLE:

Så fin himmel :) Det går verkligen fort, det gäller att njuta av tiden :)

#30 - - Fanny:

oj fullt upp men väldigt produktivt! :D

#31 - - ullie:

idag har dagen varit bra då maken varit ledig men helgen har han jobbat men den gick rätt ok ändå
fina himmlar men kan inte vädret va bättre då ? Eller du kanske har det ? Här då o då har den kikat fram bara

#32 - - Ellen Gräntz:

Den första bilden är ju sååå vacker! Så fint ljus där borta.
sv: Tusen tack för att du delar med dig! Kommer spara din kommentar och läsa den fler gånger.

Svar: Tack snälla! Önskar jag kunde svarat på din blogg men har inte inlogget så blir endast här. Jag hoppas du har det bra!<3
Kattis