Jag och fjärilen

Jag tänker då inte skryta med hur mycket jag fick gjort under gårdagen för jag gjorde verkligen inte mer än nödvändigt. Promenerade fram och tillbaka till affären, lagade tillräckligt med mat för att mätta magen och säkra måndagens matlåda, retades med katterna, spelade Backpacker på mobilen och kollade serier/film. Jag bestämde mig även för att testa att anta Johannas #jagutmaning som börjar imorgon och innebär att det är hon som bestämmer rubrikerna här närmsta veckan. För varje dag lottar hon även ut ett pris så vill du också vara med så hinner du nog anmäla dig.
 
Så hur spenderade du din söndag och är du redo för en ny vecka?
#1 - - Znogge:

Jag satt en stund i solstolen och läste en del. Lagom krävande för en söndag ;-)

Kram och ha en bra måndag!

#2 - - Matilda Berlin:

Åh vad spännande med Jag-utmaningen! =)

#3 - - Corina:

Dina senaste inlägg är underbara!

Svar: Tack snälla!😀
Kattis

#4 - - A M:

ÅH vad roligt med den utmaningen!!
sv: Tack och tack detsamma! :D
Kram <3

#5 - - Bella:

Vilken rolig utmaning!

http://nouw.com/bellss

#6 - - Linda:

Åh vilken fin bild!
Jag spenderade gårdagen ute i solen och pluggade :-D

#7 - - Polly Svensson:

Hihi bra och ett sånt där ärligt och härligt inlägg. Kram

#8 - - elin:

Sv: Tack så mycket för din fina och stöttande kommentar! Super fin bild du tagit , hoppas du får en toppen bra måndag!<3

#9 - - Linnéa:

Så fin bild :9.
Nja jag är väl sådär taggad inför en ny vecka, skulle behöva semester och framförallt sol!

Svar: You and me both!:P
Kattis

#10 - - åsa i åsele:

Tycker det låter som en perfekt söndag :)

Fjärilar är det riktigt ont om... kan kanske bero på vädret ;-)

#11 - - Emelie Andersson :

Spännande grej :)

#12 - - J:

Fin bild!!

#13 - - Dixi Wonderland:

Jag är sjukt redo för denna veckan. Ska få en massa massa paket :D

Svar: Så härligt att höra!😀
Kattis

#14 - - Netti Starby:

Vilken spännande utmaning och vackra bilder! <3 Kramis

#15 - - Anita:

Så fin bild :D

#16 - - MALIN:

Kul med sådana utmaningar! Kram

#17 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Vilken fin bild:)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - Natalia:

Jätteredo :D

#19 - - Julia Persson:

Så vacker bild!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#20 - - NICOLE:

Så fin bild! :) Jag är absolut redo för ny vecka, det är mycket roligt som händer nu! =)

#21 - - Days by Johanna:

Vacker bild <3

Tack för du delade jagutmaningen :)

#22 - - Henrik Olsson:

Vissa dagar behöver man inte göra mer än absolut nödvändigt :)

#23 - - Gabriella :

Åh så mysigt att titta på serie!!

#24 - - Piezes:

Så fin bild! kram

Svar: Tackar!😀
Kattis

#25 - - Sussi:

Låter som en perfekt dag tycker jag som är lat!
Fler såna.. ;)

#26 - - Louise:

Men wow vilken bild! :D

Svar: Tackar!😀
Kattis

#27 - - Petra:

vad såg du för film?

låter som en lugn söndag du hade.

sv jodå det har varit en rolig dag kommer skriva om den sen framöver

#28 - - Sara Ekman:

vad är backpacker för spel? :D

#29 - - Heléna:

Så fin bild <3 Älskar naturbilder :D Jag är alltid redo för en ny vecka :D Hoppas du har haft en bra start på veckan finaste du <3 Kramar <3

#30 - - ullie:

har redan anmält mej o hoppas ja kommer ihåg det ser väl hos er andra annars hi hi kram o fin tisdag

#31 - - marianne cargus:

En perfekt söndag i mina öron :)

Jag kom hit till Reykjavik i går, måndag. Det blev en väldigt lång dag då vi startade kl 4 hemifrån och Island ligger 2 timmar efter oss.

Ha en fin dag,
Kram

#32 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Kul med en utmaning, lycka till med den! :)

#33 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Men du så fin bild :)