Snart sluttestat

Gårdagens tester hade både bra och mindre bra delar men över lag får jag säga att jag är nöjd med det arbetet vi gjorde. Idag är det fullt ös från kl 8 och jag hoppas vi hinner med allt vi planerat, håll tummarna för att det går vägen.
 
Det är långa dagar på dessa resor och just nu önskar jag nästan att jag tagit ledigt på fredag men det ska nog gå att jobba också. Det kommer dock bli extra skönt med helg denna vecka kan jag säga. Men nu lär jag få i mig lite hotellfrukost och packa väskan inför kvällens hemresa. Hotell i all ära men det ska bli skönt att sova i sin egen säng i natt!☺
#1 - - Netti Starby:

Jag håller tummarna och lycka till! :-D Kramis

#2 - - åsa i åsele:

Meen nog borde väl det ingå ledig fredag då man varit tvungen att bo borta, jobba på annan ort... även om hotellfrukost ingår ;-)

Skönt Ert arbete funkat som det skulle,
inte för att jag riktigt förstår vad Du gjort...
men huvudsaken är att Du anser det gott bra :)

kram

#3 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag håller tummarna :)

#4 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Jag håller tummarna! :)

#5 - - znogge:

Borta bra men hemma bäst så jag förstår att det ska bli gott att komma hem.

Kram

#6 - - Hanna Karlsson:

Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga. :-)

#7 - - Sara Ekman:

Mums med hotellfrukost :)

#8 - - Hanna:

hoppas du får en fin torsdag! <3

#9 - - Louise:

Så fin bild! :D Jag håller tummarna för dig! :)

#10 - - Madeliene:

Hoppas du får en lugn helg! :) & vilken härlig bild! <3

#11 - - Ida:

Älskar färgen på alla löv!

#12 - - NICOLE:

Förstår att det är långa dagar men inte helt tokigt att starta dagen med hotellfrulle :D Så härlig bild!

#13 - - marianne:

Det är alltid skönt att komma hem till sin egen säng...

Jag tror folk "passa på" då de är borta från sin partner och ansvar för familjen....eller klarar de inte att sova borta utan ett antal "sängfösare"?
Nä konstigt det där...

Hoppas hemresan gick bra och att du får en lugn jobbar i morgon,
kram

#14 - - Selma:

Finns inget bättre än att sova i sin egna säng 😍

#15 - - Linnea Gustavsson:

Åh önskar också att jag fick ha "helg" i helgen :/

#16 - - Annie:

Förstår att du ser fram emot helgen!
Skönt för dig med ledigt då :)

Sv: Tack för det<3 Kram

#17 - - Gabriella :

Hoppas det gick bra!!

#18 - - Amanda:

Så skönt att du känner dig nöjd med arbetet :)

#19 - - Bella:

Spännande att resa runt i jobbet, men förstår att det blir jobbigt!

#20 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Låter ändå härligt med hotell :D. Tycker man mår bra på hotell :D

#21 - - Boel:

Hoppas du får en fantastisk fredag :)

#22 - - Linnea Kinis:

ja så skönt att sova i sin egna säng! :)

#23 - - Biggeros:

Efter endel resor är det allra bästa att komma hem till sin egna säng/ trevlig helg!
Kram

#24 - - Denise:

Alltid skönt att komma hem igen efter man har varit borta! :)

#25 - - My:

Gott med hotellfrukost! Men förstår att du längtar hem till din säng ;)