Vinnaren är...

Stort grattis till vinsten som är en personlig souvenir från Dubrovnik, Kroatien denna gång. Marianne hade koll på att HBO-serien som spelas in till viss del i Dubrovnik är Game of Thrones och ön som ligger strax utanför heter Locrum och har även den fungerat som inspelningsplats åt serien ibland. Bra jobbat till alla som var med och gissade denna gång och tack för er medverkan, nu skulle jag vilja att du, Marianne, mailar din adress till mig på [email protected] så jag kan skicka vinsten efter resan.
 
 
 
Förutom vinnaren så var ni flera andra andra som också hade koll på dessa frågor, grattis även till er: Kamilla, Madeliene L, Bea, Heléna, Pauline, Sussi, Gabriella, Emelie, Mathilda, Carolina, Znogge och Madeleine.
 
Fortsatt trevlig söndag!
 
#1 - - NICOLE:

Så roligt, grattis till vinnaren :D

#2 - - Sara Ekman:

Grattis :)

#3 - - Netti Starby:

Grattis till Marianne! :-D Kramis

#4 - - Erika:

Sv: jaa hade varit sjukt gott med vaniljsås till! Tycker jag verkligen du borde testa 😊

#5 - - MALIN:

Denna tävlingen missade jag! Vad kul! Kram

#6 - - Madeliene:

Grattis till henne! :) Jag får hoppas på tur nästa gång! :)

Svar: Absolut! Det kommer fler chanser!🙂
Kattis

#7 - - elin:

Grattis till vinnaren!<3

#8 - - Znogge:

Stort grattis till Marianne! Härligt att ha turen på sin sida :D

Kram och god kväll!

#9 - - Mathilda:

Åh grattis till henne! :D Tack för en kul tävling <3

#10 - - NATALIA:

Grattis till dem :D

#11 - - Ida:

STORT grattis till henne :)

#12 - - Gabriella :

Stort grattis till henne!! :D

#13 - - Linda:

Åh vi har som mål att åka till Kroatien sommaren 2018, hoppas jag, hela familjen. Ja vi får se hur det blir. Men vill verkligen dit!
Svar: Ja det är verkligen en superviktigt yrke! Nej inte jag heller faktiskt och som du säger, man beundrar verkligen dem som vill/orkar det. Jobbet som dom gör är inte lätt. Klimatet i dagens samhälle har hårdnat väsentligt sedan man själv gick i skolan.

#14 - - Linnea Kinis:

grattis till henne! :)

#15 - - sarah :

aaaa men magen är cp en

#16 - - Marianne :

Tack,
vilken tur jag har idag :)

Sv: hon är en riktigt duktig hönsmamma.....

Kram

#17 - - Boel:

Grattis :D

#18 - - My:

Grattis till allihopa :D

#19 - - Natalie:

Grattis till henne!! :D

#20 - - Sussi:

Attans då..
Jag får vänta till nästa tävling på att vinna för tredje gången ;)
Grattis till Marianne

Svar: Absolut, påt igen nästa gång bara!☺
Kattis

#21 - - Denise:

Grattis till henne! :)