Paus upphör

Okej mina vänner, jag har återuppstått i bloggvärlden! Jag kan väl börja med att tala om att min ovanligt långa bloggpaus inte varit beroende på att något hemskt eller tråkigt har hänt i mitt liv så det behöver ni inte fundera på. Sedan mellandagarna har det dock hänt en hel del som gjort att varken tid eller ork funnit över till bloggen tyvärr men förändringarna som är på gång är i positiv anda för min del. Det som händer är privat och jag är inte redo berätta om det i sin helhet här men jag är övertygad om att det är något jag måste göra även om det inte alltid känns så roligt. Hur som helst så börjar tillvaron stabilisera sig lite och jag hoppas därför att jag ska ha lite mer tid över att kika in här och hos er igen men jämna mellanrum framöver. Berätta dock gärna lite kort i en kommentar nedan hur ni mår och har det eftersom det var så länge sedan nu. Ha en fortsatt härlig söndag nu!
Sedan jul och nyår har vi verkligen fått vinter här i Gävle och självklart har jag försökt ta vara på de vackra vinterdagarna innan allt smälter undan igen, därför får ni nog stå ut med lite bilder från Gävles närområde närmsta tiden.